Gå til innhold

90% av menn på Tinder har ingenting der å gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette er jo en fordom om du ikke har statistikk på det ikke sant. Det vet du vel. Men skal ikke spore av tråden med dette. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Jeg tenker at du kan ha rett på en måte. For egentlig tror jeg de fleste mennesker er bra mennesker. 

Jeg burde heller rettet fokus på media. Det er de som prøver å sette standarden. Så det er vel bare media som framstiller det sånn da. Det tror jeg er mer riktig en det jeg sa istad... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjenner jeg fikk lite lyst til å date deg.

Anonymkode: cd56b...0f7

Det går helt fint, jeg er ikke ute etter å date noen heller. Var bare nysgjerrig på hva som er grunnen til at menn stadig vekk klager på at det er så vanskelig å være mann på Tinder.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: f9a49...2a6

Er algoritmer dette egt. De mest populære vises først og mest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: f9a49...2a6

Please ikke post samme svar ti ganger da!

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: f9a49...2a6

Er algoritmer dette egt. De mest populære vises først og mest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeinnsats du har gjort for alle de single damene. 90 % !!!

Hvor lang tid brukte du påbå skumme gjennom?

Anonymkode: 1fb7b...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: f9a49...2a6

Okidok 

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: f9a49...2a6

Er algoritmer dette egt. De mest populære vises først og mest. 

Kan ikke se for meg å treffe min kone på Tinder az. Men alt er mulig. Skal ikke være for sikker. Da kan jeg kanskje gå glipp av det som var ment for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: f9a49...2a6

I concur...<3

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: 

 

 

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: 

 

Jups 

 

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KristenDate_20231205_0330492.jpg.7df415b0cff65e9e06076aa62ac2497e.jpg

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: f9a49...2a6

Er algoritmer dette egt. De mest populære vises først og mest. 

Kan ikke se for meg å treffe min kone på Tinder az. Men alt er mulig. Skal ikke være for sikker. Da kan jeg kanskje gå glipp av det som var ment for meg..

Fint profil bilde på Tinder? Meg i Femundsmarka 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: f9a49...2a6

...

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

 

Ble dobbelt opp her

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Personlig swiper jeg forbi alle som har profilbilder av konvensjonelt attraktive folk uten noen beskrivelse. Er ikke interessert i folk som baserer personligheten sin på at de er pene 😅

Anonymkode: 

Ehh 

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjempeinnsats du har gjort for alle de single damene. 90 % !!!

For de single damene...? De klarer seg nok helt fint uten min hjelp.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor lang tid brukte du påbå skumme gjennom?

Alt for lang tid.

Anonymkode: 58538...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du sovnet med huet på tastaturet mico? Du har postet det samme ca ti ganger nå. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du sovnet med huet på tastaturet mico? Du har postet det samme ca ti ganger nå. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Jeeeez var forum som sa prøv igjen om så mange sek. Såååå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg til solbrillebilder og bilder tatt av 20 år gamle bilder, så har du drømmemannen! 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dette er jo en fordom om du ikke har statistikk på det ikke sant. Det vet du vel. Men skal ikke spore av tråden med dette. 

Anonymkode: 60bc9...e1e

Fordom blir vel feil ord å bruke isåfall. Det mer en sosial standard.  Det er egentlig ikke mennesker som startet den men media hovedsakelig... Men hadde vært fint om jeg tok feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...