Gå til innhold

Naboer har stjålet katten vår, nekter å levere den tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Gå til politiet om de nekter å gi tilbake katten deres. Opplevde selv en gang at en nabounge kom og åpnet en grind hjemme hos meg så hunden min forsvant. Det var en ung jakthund som jeg hadde tatt inn fordi den var til omplassering etter at forrige eier mishandlet den etter de fant ut den ikke kunne brukes som jakthund... Så mishandlingen og jaktinstinktet var vel en kombo som førte til "stikk av hund". Etter full panikk og leting overalt fant jeg ut hvem som hadde funnet hunden min og tatt henne inn. Husker den mannen sa han ikke ville gi tilbake hunden min fordi jeg "helt tydelig mishandlet den hvis den stakk av". Det gjorde at jeg ble rasende sint, fordi det var sant at hunden hadde blitt mishandlet, men IKKE AV MEG. Sto utenfor døra til vedkommende og hamret på og ropte og forklarte situasjonen, fikk tilbake hunden min heldigvis uten å måtte involvere noen andre som f.eks. politiet. 

Finnes en egen plass i helvette for folk som stjeler andre folk sine dyr.

Anonymkode: fdd9c...457

Har fått den tilbake, av mannen hennes 🙂

Anonymkode: 7cce9...bb8

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Har fått den tilbake, av mannen hennes 🙂

Anonymkode: 7cce9...bb8

Foreslår ditt neste trekk blir å ta inn mannen hennes, skjemme ham bort med god mat, og hvis hun vil ha ham tilbake sier du han er din og har vært det hele tiden. 🥰

Anonymkode: 19171...3a7

  • Liker 14
  • Hjerte 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Foreslår ditt neste trekk blir å ta inn mannen hennes, skjemme ham bort med god mat, og hvis hun vil ha ham tilbake sier du han er din og har vært det hele tiden. 🥰

Anonymkode: 19171...3a7

Haha håper TS oppdaterer träden 😀 

Anonymkode: 72dbb...0be

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Haha håper TS oppdaterer träden 😀 

Anonymkode: 72dbb...0be

Ja, regner med dette er i boks innen et døgn maks. Den nabokona er jo ikke helt god, så mannen blir sikkert bare glad til. Og så må hun huske på å få ham chippet tilfelle han forsvinner igjen. 😊

Anonymkode: 19171...3a7

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har fått den tilbake, av mannen hennes 🙂

Anonymkode: 7cce9...bb8

Så bra! ❤️

Anonymkode: fdd9c...457

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med katten nesten gang du ser den er ute og dra til veterinæren med den, og be de scanne og skrive ut til deg etterpå. Så kan du vise til nabo katten tilhøre deg og din familie. Du kan også fortelle problemstillingen til vet når dere er der, og høre hva de sier om problemet  dere har med nabo. 
Blir det så ille dere må tilkalle politi, så har du iallfall vært i kontakt med vet først, og fått det dokumentert. 

Endret av Gladikaffe
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har fått den tilbake, av mannen hennes 🙂

Anonymkode: 7cce9...bb8

Så det nå, så flott det løste seg.  God påske til dere. 🌻🌻🐈😻

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Nå har jeg vært innom der når bare mannen der var hjemme. Han ga meg katten og sa han egentlig skjønte meg og at katten var min, men at samboeren hans nektet for det og at han hadde gitt opp å diskutere med henne. Så da fikk jeg katten. Holder den inne og regner med at hun blir forbanna. Men glad pus er hjemme igjen ♥️

Anonymkode: 7cce9...bb8

Så godt å høre! ❤️ 

Anonymkode: 7b0d5...505

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en katt som ble borte. Etter flere måneder fant vi den igjen hos en nabo. De påsto at han hadde vært mager og sulten og de trodde de reddet han. Problemet var at dette var en rasekatt som skal ha en slank bygning. Han gikk på spasialfor for helsens skyld. Disse naboene tok han inn og foret han med butikkfor, som han selvfølgelig likte bedre enn helsekosten han fikk hjemme. Katten var chippet, men det sjekket de aldri. Katten hadde i tillegg tatovering i øret, som de påsto at de aldri hadde sett. Vi hadde pepret hele nabolaget med plakater, som de heller aldri hadde sett.

Jeg tipper de så sitt snitt til å skaffe seg kul katt gratis.

 

Anonymkode: db2eb...4c9

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Vi hadde en katt som ble borte. Etter flere måneder fant vi den igjen hos en nabo. De påsto at han hadde vært mager og sulten og de trodde de reddet han. Problemet var at dette var en rasekatt som skal ha en slank bygning. Han gikk på spasialfor for helsens skyld. Disse naboene tok han inn og foret han med butikkfor, som han selvfølgelig likte bedre enn helsekosten han fikk hjemme. Katten var chippet, men det sjekket de aldri. Katten hadde i tillegg tatovering i øret, som de påsto at de aldri hadde sett. Vi hadde pepret hele nabolaget med plakater, som de heller aldri hadde sett.

Jeg tipper de så sitt snitt til å skaffe seg kul katt gratis.

 

Anonymkode: db2eb...4c9

Så frekt av naboene dine. Men dere fikk den tilbake vel?

Anonymkode: 7cce9...bb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladikaffe skrev (1 time siden):

Så det nå, så flott det løste seg.  God påske til dere. 🌻🌻🐈😻

Ja, veldig glad for det ♥️😻 God påske 🐥🐣🐈

Anonymkode: 7cce9...bb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Så godt å høre! ❤️ 

Anonymkode: 7b0d5...505

Ja, veldig glad nå ♥️ Men holder han inne en stund nå.

Anonymkode: 7cce9...bb8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk katten tilbake❤️. Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg ringt politiet.

Endret av Sommer2464
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så frekt av naboene dine. Men dere fikk den tilbake vel?

Anonymkode: 7cce9...bb8

Vi tok den tilbake. Naboene ringte oss etterpå og spurte om de kunne overta den, men vi ønsket ikke det. Jeg forstår at de var blitt glad i katten, men det var vi også. Pus var nok av den litt mer illojale sorten, han brydde seg ikke så veldig om hvor han bodde, men han likte åpenbart ikke slankemat...

Anonymkode: db2eb...4c9

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi hadde en katt som ble borte. Etter flere måneder fant vi den igjen hos en nabo. De påsto at han hadde vært mager og sulten og de trodde de reddet han. Problemet var at dette var en rasekatt som skal ha en slank bygning. Han gikk på spasialfor for helsens skyld. Disse naboene tok han inn og foret han med butikkfor, som han selvfølgelig likte bedre enn helsekosten han fikk hjemme. Katten var chippet, men det sjekket de aldri. Katten hadde i tillegg tatovering i øret, som de påsto at de aldri hadde sett. Vi hadde pepret hele nabolaget med plakater, som de heller aldri hadde sett.

Jeg tipper de så sitt snitt til å skaffe seg kul katt gratis.

 

Anonymkode: db2eb...4c9

Noen folk er bare helt utrolige...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har fått den tilbake, av mannen hennes 🙂

Anonymkode: 7cce9...bb8

Godt han hadde litt vett i hodet

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 20.03):

Foreslår ditt neste trekk blir å ta inn mannen hennes, skjemme ham bort med god mat, og hvis hun vil ha ham tilbake sier du han er din og har vært det hele tiden. 🥰

Anonymkode: 19171...3a7

Hahaha

Anonymkode: c064f...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...