Gå til innhold

Hva er det flaueste du har gått til legen for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 9.33):

Du tuller nå? 😳 Det var ikke et overgrep! Det spesielle her er at han faktisk har vært siktet for voldtekt av tidligere samboer, men saken ble henlagt. Jeg var sammen med han i 2 år, og han gjorde meg aldri noe. 

Anonymkode: 98df0...d4c

Så det du sier egentlig er at han har en historie med dette. Trist, bare trist. 

Anonymkode: fe64d...2b4

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 1.29):

Åh fy f🌸🌸n. Går d bra med deg? 

Anonymkode: 8348c...e2c

Ja det går bra 🙂 Bare ett arr som minne 🤣

Anonymkode: 62500...1a5

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for helseskadelig innhold, tull og svar til dette. 

Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trombosert hemoroide under graviditet. Dro til fastlegen og ble så sendt til akutten for å få den skjært opp og tømt. Sto da to leger og vurderte dette. Måtte si til dem at "det var nå man skulle ønske man var bikkje så man fikk full narkose".

Anonymkode: 8e9ed...59d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (På 27.3.2024 den 20.28):

Nå lo jeg HØYT og vekket babyen min! 😂😂😂

Syns du det var så fryktelig gøy, altså? Veldig krøkkete skrevet synes nå jeg, «hode bober opp og ned», men bra vi er forskjellige! 

Anonymkode: dae28...03b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da fastlegen hadde ferie....  -og en legevikar jeg gikk i klassen med på ungdomsskolen fjernet spiralen min......

Anonymkode: 07ceb...f88

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Syns du det var så fryktelig gøy, altså? Veldig krøkkete skrevet synes nå jeg, «hode bober opp og ned», men bra vi er forskjellige! 

Anonymkode: dae28...03b

Jeg har en velutviklet fantasi, heldigvis.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analfissur, husker ikke helt hva som forårsaket det, men smertene er ubeskrivelige, måtte be om sykemelding da jeg hadde sterke smerter i over en time etter hvert dobesøk 😖😣 han ønsket ikke undersøke 😅

Anonymkode: 5fba1...9fc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde flere sår i underlivet, et par av dem så ut som kjøttsår. Googlet herpes. Jeg syntes det lignet på herpes.

Ringte legekontoret, fikk time med en kvinnelig lege. Hun så på sårene. Det så ikke ut som herpes, sa hun, men hun skulle ta prøver for å være sikker.

Ble ringt opp igjen etter noen uker. Ikke herpes. Det ble stille i andre enden. Hun spurte om jeg hadde kjæreste. Ja, sa jeg. Hun spurte om han hadde skjegg/skjeggstubber. Ja, sa jeg. 

Hun sa at det var viktig at han vasket skjegget godt. 

Jeg sa det til kjæresten. Han begynte å bli nøyere med skjeggvasken. 

Vel... Fikk aldri sår i underlivet igjen..... 

Anonymkode: 8df0a...b87

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (18 timer siden):

Jeg har en velutviklet fantasi, heldigvis.

Good for you! 😊 jeg er kanskje uten fantasi, men litt mer pragmatisk. Etter at «hode hadde bobet» på denne legen, observasjoner sykepleieren var ferdig med å knekke sammen og nesten pisse på seg av gapskratt, skvatt nå visstnok dette spekulumet ut av glufsa på hun dama vår her og traff legen…. i panna, faktisk. 
 

Anonymkode: dae28...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 22.14):

Trodde jeg hadde en tampong inni meg som jeg ikke fikk ut….fastlegen fant selvfølgelig ingenting. 

Anonymkode: 0140e...f45

Det har skjedd meg også! Trodde jeg hadde stappet inn en tampong mens jeg hadde en inni fra før, så dro til legen for å få den ut. Og så var det ikke noe der 😂

Anonymkode: fb284...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 11.13):

Da jeg hadde psykose og sa ekstremt mye rart, inkludert å fortelle hele livshistorien min til en stakkars sykepleier. Jeg er vanligvis en veldig forsiktig og privat person, men pga. psykosen ble jeg ekstremt åpen og bare la ut om alt mulig. Veldig flaut å tenke på i ettertid.

Anonymkode: ac1be...ceb

Haha, dette har også skjedd med meg! Jeg spurte overlegen om han var ekskjæresten min 😆

Anonymkode: fb284...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente livmorhalsen min, men trodde det var en svulst så jeg gikk til legen og sa at jeg trodde jeg var døende. Var 17 år. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motstrømmen skrev (På 26.3.2024 den 22.54):

Var ikke flaut det jeg var der for, en fjerning av livmotappen som hadde celle endring. Men når jeg blir nervøs begynner jeg å vitse, og da blir jeg morfa inn til Oluf og du skal høre mye. Så der ligger jeg med beina i gapahauken, en observasjoner sykepleier og legen mellom beina. Så faller det ut av meg ; første gang en mann har trengt assistanse mellom beina mine, sykepleien knekke sammen og flire så hun nesten pisser på seg, så jeg forsetter ; hadde jeg vist jeg kunne drikke før jeg kom så vil jeg ha det hun har fått. Legen sitter nå å tviholder på oprasjonsverktøyet og jeg ser bare hode hans bober opp og ned mellom beina mine , med det synet begynner jeg og le...og dermed strammer det til nedentil og spekelumet kommer ut i en fart og treffer legen i pannen og dermed endte vi alle med en latter kule som sikkert hørtes over hele sykehuset. Fikk operert til slutt, måte bare love å ikke si noe mens han hadde verktøyet i arbeid for da kunne han svi av meg hele musa. 😂

Jeg  blir flau over hvor barnslig du er..

Anonymkode: c353a...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flaut pga legen var flau, og det virket som om jeg hadde traumatisert han på første visitt. Jeg hadde av en eller annen grunn bæsja lysegul diare i ca 3 måneder, og begynte å bli bekymret. Dro til legen, som var en nyutdannet 34-åring. Han var så hyggelig når jeg kom inn, men når samtalen endelig kom til problemet ble han blek, nervøs og avbrøt meg med noe sånt som "Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...! Hva vil du jeg skal gjøre...?!" Når jeg sa "Kunne du tatt en titt på...". Jeg tror han av en eller annen grunn trodde jeg hadde tatt med meg bæsjen min i en boks eller no...... jeg avsluttet med: "....leververdiene mine. Jeg håper det ikke er noe galt med leveren eller galleblæra mi...". Han pustet lettet ut. Skiftet lege etter det her. Er allerede rart nok å diskutere bæsj, men den umodne reaksjonen der forventet jeg ikke.

Eller alle de gangene der det har vært noe galt i flere måneder, og så når jeg går til legen... DEN DAGEN jeg endelig kommer meg dit, så er problemet på magisk vis borte...! Vet ikke hva jeg skal si da...! Er som om kroppen skjønner at "nå er det alvor! Nå tar jeg deg med til legen!" så begynner den endelig å oppføre seg 😑

Endret av katties
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...