Gå til innhold

Hva er det flaueste du har gått til legen for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var da jeg kom til legen etter å ha satt meg på strikkepinnen og kjørte den igjennom den  ene rompeballen som en annen piercing😆🤣 

 

Anonymkode: 62500...1a5

Fy f*** 😂 godt du ikke spiddet fiffi eller rumpehullet da🫣 jeg falt en gang over en åpen oppvaskmaskinen og unngikk så vidt å bli spiddet av flere biffkniver som sto i en bestikkkurv 😂 

Anonymkode: 98df0...d4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg, men barnet mitt på 12 år. Kom hjem fra skolen og bassenget og sa hun hadde vondt når hun pustet i ribbeinet. Hun har allergi, så ga henne medisin og avventet. Etterhvert gir hun beskjed om at det blir bare verre og verre. Ringer til legen og får beskjed om at vi må forte oss dit. Måtte få mannen til å komme fra jobb for å kjøre da vi har bare en bil. Kommer fram til legen, de finner ikke ut noe, men barnet sier det gjør fortsatt vondt. Blir så sendt til sykehuset for å sjekke ut videre. Det var ikke allergi, men støle muskler etter årets første svømmetime 😅😂 

Anonymkode: dbe65...24c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (1 time siden):

Var ikke flaut det jeg var der for, en fjerning av livmotappen som hadde celle endring. Men når jeg blir nervøs begynner jeg å vitse, og da blir jeg morfa inn til Oluf og du skal høre mye. Så der ligger jeg med beina i gapahauken, en observasjoner sykepleier og legen mellom beina. Så faller det ut av meg ; første gang en mann har trengt assistanse mellom beina mine, sykepleien knekke sammen og flire så hun nesten pisser på seg, så jeg forsetter ; hadde jeg vist jeg kunne drikke før jeg kom så vil jeg ha det hun har fått. Legen sitter nå å tviholder på oprasjonsverktøyet og jeg ser bare hode hans bober opp og ned mellom beina mine , med det synet begynner jeg og le...og dermed strammer det til nedentil og spekelumet kommer ut i en fart og treffer legen i pannen og dermed endte vi alle med en latter kule som sikkert hørtes over hele sykehuset. Fikk operert til slutt, måte bare love å ikke si noe mens han hadde verktøyet i arbeid for da kunne han svi av meg hele musa. 😂

Ha ha ha, du har ei strålande framtid innan stand up 😂

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (7 minutter siden):

Du mener høygaffel. 

Jeg kommer fra gård. Det finnes både høygaffel og greip. Det er to forskjellige redskaper. 

Anonymkode: 3fe97...683

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke jeg, men barnet mitt på 12 år. Kom hjem fra skolen og bassenget og sa hun hadde vondt når hun pustet i ribbeinet. Hun har allergi, så ga henne medisin og avventet. Etterhvert gir hun beskjed om at det blir bare verre og verre. Ringer til legen og får beskjed om at vi må forte oss dit. Måtte få mannen til å komme fra jobb for å kjøre da vi har bare en bil. Kommer fram til legen, de finner ikke ut noe, men barnet sier det gjør fortsatt vondt. Blir så sendt til sykehuset for å sjekke ut videre. Det var ikke allergi, men støle muskler etter årets første svømmetime 😅😂 

Anonymkode: dbe65...24c

Haha 😂😂

Anonymkode: 98df0...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havna på legevakta med sterke magesmerter en gang. De kom helt plutselig, og det var virkelig vondt. Greide ikke sitte i ro, så jeg vandra frem og tilbake på venterommet, offa meg og pustet. Min splitter nye kjæreste kom rett etter jeg ble tatt inn, og de andre på venterommet lurte på om han hørte til «hun i fødsel» 😳😳 

Luft. Det var luft. Jeg hadde nok ikke fjertet på mange dager, nettopp på grunn av den nye kjæresten 🙄

Anonymkode: d56d8...618

  • Liker 9
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Fy f*** 😂 godt du ikke spiddet fiffi eller rumpehullet da🫣 jeg falt en gang over en åpen oppvaskmaskinen og unngikk så vidt å bli spiddet av flere biffkniver som sto i en bestikkkurv 😂 

Anonymkode: 98df0...d4c

Skrekken for akkurat dette gjør at jeg setter alle spisse kniver med tuppen ned i oppvaskmaskinen😅

Anonymkode: cb86e...cc9

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke underlivsting er flaut, så der går jeg til legen nærmest ved første tegn på at det foregår noe uvanlig. 

Men da jeg hadde litt vondt i benet etter å ha skrapet meg opp på en fjellknaus, så trodde jeg at det ikke var noe viktig. Lot det gå noen dager.
Men benet ble vondere og vondere. Tenkte kanskje jeg hadde strukket en muskel.

Så våknet jeg opp og hadde null følelse i benet og kunne overhodet ikke stå på det. Ringte taxi og klarte å åle meg ut av huset og den stakkars taxisjåføren måtte låse døren for meg og så hjelpe meg inn i taxien. Haha

Da jeg kom på legevakten konstaterte de raskt at jeg hadde en slags kjøttetende bakterie og at de måtte amputere benet opp til lysken ellers ville jeg dø om få timer.
Jeg fikk sjokk. Det var jo bare et snubleuhell på tur.

Heldigvis gikk det over med antibiotika så jeg har to ben i dag.
Men så mye som alle på legevakten og sykehuset kjeftet på meg for at jeg ikke hadde gått til lege flere dager tidligere, det var sykt pinlig. 

Anonymkode: 3a337...9e2

  • Hjerte 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg kommer fra gård. Det finnes både høygaffel og greip. Det er to forskjellige redskaper. 

Anonymkode: 3fe97...683

Greip er jo i  stort sett i plast? Var ikke fra Biltema da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste har vært når jeg har kommet i en forfatning hvor jeg har blitt innlagt på tvang og/ eller blitt kjørt til sykehus etter overdose på medisiner. Å komme for å sy etter selvskading er også skamfullt… Særlig de gangene jeg har blødd gjennom klær og  at det har rent blod på gulvet på venteværelset. 

Anonymkode: 26a51...6a6

  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste som har gjeldt meg er vel da jeg var høygravid og ingen truser satt som de skulle (flere truser gikk «inn i rumpa» uten å være g-streng). Inni rumpesprekken hadde jeg en føflekk som trusene gnagde på, og jeg kjente at den føflekken måtte vekk. Fastlegen min fikk æren av å fjerne den. Fordi den lå til som den gjorde, måtte en av legesekretærene hjelpe til med å løfte den ene «skinka» så hun kom til med skalpell og sytøy. Sånn passe nedverdigende når man ligger der og føler seg litt som en flodhest 😂

Men enda flauere er det nok de gangene jeg har vært på legekontoret med yngste barn, som lager mye drama når hun slår seg og har vondter. Noen ganger er det vanskelig selv for oss foreldre å vite når det er reelt og ikke, så vi har fått akuttime et par ganger fordi ungen har hatt SÅ vondt og vi har mistenkt brudd eller whatever, også har bare det bare vært tull… 😳🙈

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var da jeg kom til legen etter å ha satt meg på strikkepinnen og kjørte den igjennom den  ene rompeballen som en annen piercing😆🤣 

 

Anonymkode: 62500...1a5

Åh fy f🌸🌸n. Går d bra med deg? 

Anonymkode: 8348c...e2c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne til samtale på sykehuset fordi jeg ønsket fjerning av livmor etter flere år med smerter og daglige blødninger og styrtblødninger som gjorde at jeg ikke kunne reise hjemmefra omtrent.  Legen argumenterer veldig i mot tror nok ikke helt på meg når jeg sier hvor ille blødningene er. Og selvsagt blør jeg lite akkurat den dagen. Men så sier legen at jeg kan legge meg i stolen så hun kan undersøke meg innvendig, og jeg reiser meg fra stolen jeg sitter på, og kjenner umiddelbart at her kommer det blod. Mye blod. Jeg får sagt ifra til legen og hun tror fortsatt ikke at dette er så ille, hun bare "jaja, men vi er vant til at noen blør under undersøkelser".bMen så står jeg rett opp og ned og styrtblør igjennom tampong, nattbind, truse og bukse. Legen og sykepleier må hjelpe til med å kle av meg og det er seriøst blod overalt. Så ut som om noen hadde mista livet på gulvet der inne. Jeg hadde til og med blod på skoa. De får puttet alt av klær i en pose, foruten de blodige skoene jeg måtte traske hjem i. Sykepleieren måtte vaske gulvet men jeg står naken og ser på... Etter undersøkelsen fikk jeg på meg sånn bleie man får etter fødselen, følte meg skikkelig kul der jeg vagga meg ut av sykehuset med bleierumpe. Lurer fortsatt på hva tenkte og snakka om etter jeg dro. Fikk time til fjerning av livmor i det minste da, men har aldri vært så flau noensinne tror jeg 🫠

Anonymkode: dc47b...0c7

  • Hjerte 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bestilte akutt-time hos legen etter jeg hatt sex med ny partner. Han hadde ganske stor penis og brukte fingrene litt hardhendt. Jeg var ganske full når vi hadde sex så kjente ikke at det gjorde så vondt. Dagen etter derimot hadde jeg store smerter i underlivet. Det var så vondt å sitte og gå, at jeg var sikker på at jeg hadde fått en infeksjon eller noe sånt. Aldri opplevd noe lignende verken før eller etterpå.

Fikk ikke time hos min vanlige fastlege siden hun ikke var å jobb den dagen, men fikk time hos en annen lege på legekontoret, en relativt ung mannelig lege. Jeg foretrekker kvinnelige leger når jeg skal ha en gynekologisk undersøkelse. Flaut nok å ta celleprøve, men dette var 10 ganger flauere.

Legen var veldig stille under undersøkelsen men fortalte at jeg var ganske rød/sår i sjeden og at jeg hadde fått en liten rift. Etterpå ville han ha en prat. Han trodde tydeligvis at jeg var blitt utsatt for et overgrep og ville gjerne at jeg skulle få hjelp dersom jeg ønsket det😳 så pinlig! Hjalp ikke akkurat på at jeg hadde flere blåmerker på legger og lår 🙃

Han snakket også med min vanlige fastlege, for hun snakket med meg om det samme gangen etterpå. Jeg går fortsatt på samme legekontor og hver gang jeg ser han legen har jeg lyst å synke i gulvet 😂 Hva er din flaueste lege-opplevelde? 

Anonymkode: 98df0...d4c

Eh, du har jo det! Han burde ikke behandlet deg slik, full eller ikke. Det er ikke pinlig, bare trist. 

Anonymkode: fe64d...2b4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bestilte akutt-time hos legen etter jeg hatt sex med ny partner. Han hadde ganske stor penis og brukte fingrene litt hardhendt. Jeg var ganske full når vi hadde sex så kjente ikke at det gjorde så vondt. Dagen etter derimot hadde jeg store smerter i underlivet. Det var så vondt å sitte og gå, at jeg var sikker på at jeg hadde fått en infeksjon eller noe sånt. Aldri opplevd noe lignende verken før eller etterpå.

Fikk ikke time hos min vanlige fastlege siden hun ikke var å jobb den dagen, men fikk time hos en annen lege på legekontoret, en relativt ung mannelig lege. Jeg foretrekker kvinnelige leger når jeg skal ha en gynekologisk undersøkelse. Flaut nok å ta celleprøve, men dette var 10 ganger flauere.

Legen var veldig stille under undersøkelsen men fortalte at jeg var ganske rød/sår i sjeden og at jeg hadde fått en liten rift. Etterpå ville han ha en prat. Han trodde tydeligvis at jeg var blitt utsatt for et overgrep og ville gjerne at jeg skulle få hjelp dersom jeg ønsket det😳 så pinlig! Hjalp ikke akkurat på at jeg hadde flere blåmerker på legger og lår 🙃

Han snakket også med min vanlige fastlege, for hun snakket med meg om det samme gangen etterpå. Jeg går fortsatt på samme legekontor og hver gang jeg ser han legen har jeg lyst å synke i gulvet 😂 Hva er din flaueste lege-opplevelde? 

Anonymkode: 98df0...d4c

Kjæresten min var litt hardhendt med en dildo på meg. Vi var fulle og det var fryktelig morsomt der og da.

Dagen etterpå hadde jeg "nedrykk" som uvi. Urinveisinfeksjon trodde jeg.

Gikk til legen og sa det som.det var ,men ikke flaut. 🤷

 

Anonymkode: 2675e...fdc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eh, du har jo det! Han burde ikke behandlet deg slik, full eller ikke. Det er ikke pinlig, bare trist. 

Anonymkode: fe64d...2b4

Du tuller nå? 😳 Det var ikke et overgrep! Det spesielle her er at han faktisk har vært siktet for voldtekt av tidligere samboer, men saken ble henlagt. Jeg var sammen med han i 2 år, og han gjorde meg aldri noe. 

Anonymkode: 98df0...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den gangen det viste seg at jeg hadde analprolaps.. ung jente.. og jeg leste etterpå at det kunne komme av analsex, men det har jeg ikke hatt før. Så ble jeg så redd for hva legen trodde om meg. 

Anonymkode: c3eda...cd0

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (11 timer siden):

Generelt å gå til legen er ett tegn på svakhet. Å renne ned øegekontoret for bagateller er en stor uting!

Det tenkte onkelen min og. Så ble han akutt lagt inn og holdt på å stryke med pga hjerteinfarkt. 

Anonymkode: c3eda...cd0

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Trodde jeg hadde en tampong inni meg som jeg ikke fikk ut….fastlegen fant selvfølgelig ingenting. 

Anonymkode: 0140e...f45

Jeg har opplevd det motsatte. Jeg gikk til lege fordi jeg hadde brun, illeluktende utflod. Nå han undersøkte meg, så fant han en gjenglemt tampong som satt fast innerst i skjeden. Ikke godt å si hvor lenge den hadde vært der. Tampongen stinket. Jeg var bare 19 år og ble dødsflau. 

Anonymkode: 75450...225

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har opplevd det motsatte. Jeg gikk til lege fordi jeg hadde brun, illeluktende utflod. Nå han undersøkte meg, så fant han en gjenglemt tampong som satt fast innerst i skjeden. Ikke godt å si hvor lenge den hadde vært der. Tampongen stinket. Jeg var bare 19 år og ble dødsflau. 

Anonymkode: 75450...225

Det var noe slik jeg var redd for og. Husket å ha satt inn en ny tampong på natten, men husket ikke å ha fjernet den gamle, og fant ingen i søppeldunken. Typisk at jeg har en mannlig fastlege som er yngre enn meg, og hadde fortsatt mensen på undersøkelsestidspunktet😂 men tipper han har nok vært borti værre ting enn det der. 

Anonymkode: 0140e...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...