Gå til innhold

Hva er det flaueste du har gått til legen for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det flaueste var da jeg havna på legevakta grunnet selvskading. 

Det var også ekstremt flaut da jeg hadde bakteriell vaginose (heldigvis slapp jeg undersøkelse, men jeg tror han var den heldigste...). Jeg forklarte lukt og utflod, og det var godt nok til at jeg fikk medisiner.

Nei, det aller pinligste var den gangen jeg var hos mannlig gynekolog fordi jeg slet med å bli våt under sex. Han sjekka og spurte mer utdypende, og så bare gjorde han noe som gjorde at jeg ble søkkvåt - og kjønnet hovnet slik bare ei sprengvåt mus kan gjøre. Aldri har jeg vært borti lignende. Det var så ufattelig pinlig, for det var SYNLIG hovent, og åpenbart vått (kunne høre det når han bevegde fingrene). I ettertid har jeg funnet den magiske knappen, og det er ikke engang g-punktet. Det er på venstre side, lenger bak. Kjennes ikke som noe under fingeren, men kroppen blir vill.

Anonymkode: 191f8...9bc

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inngrodd tånegl som måtte opereres. Det flaue med dette var at jeg ikke hadde skjønt/sett hvor alvorlig det var før deler av neglen var boret seg nå langt ned i huden at den måtte fjernes kirurgisk. Dette var ikke sånn mini-kirurgi som de kunne ta på legekontoret, jeg måtte på sykehus. 

Anonymkode: f4e36...3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flausete må være når jeg var der for en helt vanlig gynekologisk undersøkelse, og siden jeg var nysingel tok han rutinemessig også prøver for endel kjønnssykdommer. Sent på ettermiddagen, mens jeg pakket til tur med kollegaer til tidlig morgenen etter, ringte fastlegen og sa at alle prøvene så fine ut, men du må stikke og hente en antibiotikakur for du har klamydia. Nesten vel så greit at han ringte, så slapp han å se meg rødme. Så den som sto på vaktapoteket en time senere, det var meg. Jeg var 43 år....og det var pinlig...

Anonymkode: a0746...951

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste er da jeg var hos legen for noe vanlig, og han mot slutten av timen spurte om det var noe mer jeg lurte på. Jeg begynte å strigråte så hardt at jeg ikke klarte å snakke. Han var verdens fineste lege, han tok seg tid og snakket med meg i 40 minutter mens jeg hikstegråt.

Anonymkode: 24d39...ece

  • Liker 3
  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemoroider etter fødselen 

Anonymkode: 0cbd2...05d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg tredde en møkkagreip gjennom foten min. Jeg holdt på med hagearbeid og brukte møkkagreip for å få opp noen røtter. Så skulle jeg sette den fra meg ved å stikke den i bakken. Jeg brukte litt makt, da det var hard jord der den skulle stå. Dessverre glemte jeg at foten min sto akkurat der, dermed tredde jeg den ene spisse saken tvers igjennom foten og ned i bakken.

Dro på legevakta og legen hadde aldri hørt om møkkgreip før, så jeg måtte tegne faenskapet. -Åja, kjempeagffel til jord? Da ble jeg sendt videre til sykehus, hvor jeg ble sittende på akutten. Hver eneste lege som skulle undersøke foten (røntgen, rens, sy, stivkrampe...) spurte høyt foran alle på venterommet "Hvordan klarte du dette, da, det har jeg aldri vært borti før". Følte meg veldig dum. Ikke så ille som sex-skade, men ganske dumt like vel...

Anonymkode: d7d5d...09e

😂

Anonymkode: 7fc53...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hemoroider etter fødselen 

Anonymkode: 0cbd2...05d

Sitter man da i en sånn gynekolog-stol? 😅

Anonymkode: 22db7...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke flaut det jeg var der for, en fjerning av livmotappen som hadde celle endring. Men når jeg blir nervøs begynner jeg å vitse, og da blir jeg morfa inn til Oluf og du skal høre mye. Så der ligger jeg med beina i gapahauken, en observasjoner sykepleier og legen mellom beina. Så faller det ut av meg ; første gang en mann har trengt assistanse mellom beina mine, sykepleien knekke sammen og flire så hun nesten pisser på seg, så jeg forsetter ; hadde jeg vist jeg kunne drikke før jeg kom så vil jeg ha det hun har fått. Legen sitter nå å tviholder på oprasjonsverktøyet og jeg ser bare hode hans bober opp og ned mellom beina mine , med det synet begynner jeg og le...og dermed strammer det til nedentil og spekelumet kommer ut i en fart og treffer legen i pannen og dermed endte vi alle med en latter kule som sikkert hørtes over hele sykehuset. Fikk operert til slutt, måte bare love å ikke si noe mens han hadde verktøyet i arbeid for da kunne han svi av meg hele musa. 😂

Endret av Motstrømmen
  • Liker 28
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tredde en møkkagreip gjennom foten min. Jeg holdt på med hagearbeid og brukte møkkagreip for å få opp noen røtter. Så skulle jeg sette den fra meg ved å stikke den i bakken. Jeg brukte litt makt, da det var hard jord der den skulle stå. Dessverre glemte jeg at foten min sto akkurat der, dermed tredde jeg den ene spisse saken tvers igjennom foten og ned i bakken.

Dro på legevakta og legen hadde aldri hørt om møkkgreip før, så jeg måtte tegne faenskapet. -Åja, kjempeagffel til jord? Da ble jeg sendt videre til sykehus, hvor jeg ble sittende på akutten. Hver eneste lege som skulle undersøke foten (røntgen, rens, sy, stivkrampe...) spurte høyt foran alle på venterommet "Hvordan klarte du dette, da, det har jeg aldri vært borti før". Følte meg veldig dum. Ikke så ille som sex-skade, men ganske dumt like vel...

Anonymkode: d7d5d...09e

Sorry, men «kjempegaffel til jord» 😂😂

Flaueste her er vel egentlig å ha møtt opp til hastetime med fysiske symptomer som var på nippet til å få meg sendt videre på sykehus. Viste seg å være stress/angst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bartholinitt. Det ble narkose og dagkirurgi på gyn. Jæskla vondt.

Anonymkode: 57c57...361

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Haha 🤣 jeg dør! Flaut der og da, men en morsom historie 😂

Anonymkode: 98df0...d4c

Havnet også på legevakten med noe som viste seg å være luftsmerter🙈 Jeg har ganske høy smerteterskel og har hatt nyrestein tidligere, men her jeg klarte ikke å sitte oppreist på en ganske lang biltur. Har aldri opplevd liknende hverken før eller siden. Det var sykt vondt da😂

Anonymkode: c296a...3b9

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei 😂

Men kjempe bra at du ble møtt på den måten, for de som har opplevd vold sin skyld. Han gjorde en god jobb, også med å ta det opp med fastlegen din 😊

Trodde jeg hadde kreft i underlivet, men det var bare noe som hadde satt seg i en hårsekk. Legen hjalp meg å presse det ut. 

Anonymkode: 8348c...e2c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (13 minutter siden):

Var ikke flaut det jeg var der for, en fjerning av livmotappen som hadde celle endring. Men når jeg blir nervøs begynner jeg å vitse, og da blir jeg morfa inn til Oluf og du skal høre mye. Så der ligger jeg med beina i gapahauken, en observasjoner sykepleier og legen mellom beina. Så faller det ut av meg ; første gang en mann har trengt assistanse mellom beina mine, sykepleien knekke sammen og flire så hun nesten pisser på seg, så jeg forsetter ; hadde jeg vist jeg kunne drikke før jeg kom så vil jeg ha det hun har fått. Legen sitter nå å tviholder på oprasjonsverktøyet og jeg ser bare hode hans bober opp og ned mellom beina mine , med det synet begynner jeg og le...og dermed strammer det til nedentil og spekelumet kommer ut i en fart og treffer legen i pannen og dermed endte vi alle med en latter kule som sikkert hørtes over hele sykehuset. Fikk operert til slutt, måte bare love å ikke si noe mens han hadde verktøyet i arbeid for da kunne han svi av meg hele musa. 😂

HAHA denne leder så langt; like før jeg pisser på meg her🤣

Anonymkode: f4bad...16b

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke flaut for min del, men turnuslegen derimot..

Jeg var inne for noen år siden og skulle sette inn spiralen, og min daværende fastlege spurte om turnuslegen kunne få komme inn å se på. Joda, null stress for min del. De skal da lære de også.

Turnuslegen kom inn, jeg oppi stolen og beina opp, begge legene mellom beina mine. Fastlegen åpner pakken til spiralen og «fører» den mot åpningen, og så bryter turnuslegen ut: Oj, sånn har jeg ikke sett før! Fastlegen snur seg mot turnuslegen, og sier litt sånn forvirret hæ? 
Turnuslegen begynner å stotre frem at han mente spiralen og ikke underlivet mitt, og da klarer jeg ikke å holde meg fra å le. Så begynner fastlegen også å le, og den stakkars turnuslegen ble så flau. Tror jeg aldri har sett en mann bli så flau noengang.

Anonymkode: 08bd5...cb7

  • Liker 23
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ikke flaut for min del, men turnuslegen derimot..

Jeg var inne for noen år siden og skulle sette inn spiralen, og min daværende fastlege spurte om turnuslegen kunne få komme inn å se på. Joda, null stress for min del. De skal da lære de også.

Turnuslegen kom inn, jeg oppi stolen og beina opp, begge legene mellom beina mine. Fastlegen åpner pakken til spiralen og «fører» den mot åpningen, og så bryter turnuslegen ut: Oj, sånn har jeg ikke sett før! Fastlegen snur seg mot turnuslegen, og sier litt sånn forvirret hæ? 
Turnuslegen begynner å stotre frem at han mente spiralen og ikke underlivet mitt, og da klarer jeg ikke å holde meg fra å le. Så begynner fastlegen også å le, og den stakkars turnuslegen ble så flau. Tror jeg aldri har sett en mann bli så flau noengang.

Anonymkode: 08bd5...cb7

Haha 😂 Stakkars fyr 😆

Anonymkode: 98df0...d4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det? 😅 aldri hørt om det før. Høres uansett flaut ut. Da er det bedre med en gynekologisk undersøkelse 😅

Anonymkode: 98df0...d4c

Det er en rift i slimhinnen i anus. Veldig smertefullt, blør og og er særdeles ubehagelig å ha når man skal gå på do😆

Anonymkode: 6fa25...8d9

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var da jeg kom til legen etter å ha satt meg på strikkepinnen og kjørte den igjennom den  ene rompeballen som en annen piercing😆🤣 

 

Anonymkode: 62500...1a5

  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tredde en møkkagreip gjennom foten min. Jeg holdt på med hagearbeid og brukte møkkagreip for å få opp noen røtter. Så skulle jeg sette den fra meg ved å stikke den i bakken. Jeg brukte litt makt, da det var hard jord der den skulle stå. Dessverre glemte jeg at foten min sto akkurat der, dermed tredde jeg den ene spisse saken tvers igjennom foten og ned i bakken.

Dro på legevakta og legen hadde aldri hørt om møkkgreip før, så jeg måtte tegne faenskapet. -Åja, kjempeagffel til jord? Da ble jeg sendt videre til sykehus, hvor jeg ble sittende på akutten. Hver eneste lege som skulle undersøke foten (røntgen, rens, sy, stivkrampe...) spurte høyt foran alle på venterommet "Hvordan klarte du dette, da, det har jeg aldri vært borti før". Følte meg veldig dum. Ikke så ille som sex-skade, men ganske dumt like vel...

Anonymkode: d7d5d...09e

Du mener høygaffel. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er en rift i slimhinnen i anus. Veldig smertefullt, blør og og er særdeles ubehagelig å ha når man skal gå på do😆

Anonymkode: 6fa25...8d9

Oi. Det høres skikkelig vondt ut. Kan jeg spørre hvordan du fikk det? 😅 

Anonymkode: 98df0...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias001 skrev (1 time siden):

Generelt å gå til legen er ett tegn på svakhet. Å renne ned øegekontoret for bagateller er en stor uting!

På et generelt grunnlag er jeg enig med deg i det. Men dette var ikke en bagatell. Og jeg er mann, som deg. Kvinner skal og kunne til lege når de trenger det :)

Anonymkode: 3fe97...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...