Gå til innhold

Hva er det flaueste du har gått til legen for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte akutt-time hos legen etter jeg hatt sex med ny partner. Han hadde ganske stor penis og brukte fingrene litt hardhendt. Jeg var ganske full når vi hadde sex så kjente ikke at det gjorde så vondt. Dagen etter derimot hadde jeg store smerter i underlivet. Det var så vondt å sitte og gå, at jeg var sikker på at jeg hadde fått en infeksjon eller noe sånt. Aldri opplevd noe lignende verken før eller etterpå.

Fikk ikke time hos min vanlige fastlege siden hun ikke var å jobb den dagen, men fikk time hos en annen lege på legekontoret, en relativt ung mannelig lege. Jeg foretrekker kvinnelige leger når jeg skal ha en gynekologisk undersøkelse. Flaut nok å ta celleprøve, men dette var 10 ganger flauere.

Legen var veldig stille under undersøkelsen men fortalte at jeg var ganske rød/sår i sjeden og at jeg hadde fått en liten rift. Etterpå ville han ha en prat. Han trodde tydeligvis at jeg var blitt utsatt for et overgrep og ville gjerne at jeg skulle få hjelp dersom jeg ønsket det😳 så pinlig! Hjalp ikke akkurat på at jeg hadde flere blåmerker på legger og lår 🙃

Han snakket også med min vanlige fastlege, for hun snakket med meg om det samme gangen etterpå. Jeg går fortsatt på samme legekontor og hver gang jeg ser han legen har jeg lyst å synke i gulvet 😂 Hva er din flaueste lege-opplevelde? 

Anonymkode: 98df0...d4c

  • Liker 4
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en sex-skade for meg og. Legen spurte hvordan det hadde skjedd og jeg svarte ærlig. Burde jo bare funnet på noe annet, men så langt tenkte jeg ikke.

Anonymkode: a77c2...e5e

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri gått til legen med en sex skade. Tror jeg hadde pleiet meg selv, og holdt ut! 

Det flausete var en infeksjon i foten, som var selvpåført. Prøvde å skjære ut hard hud selv, og det ble desverre betent. Glemte å sterilisere kniven først. 

Anonymkode: 10570...076

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde aldri gått til legen med en sex skade. Tror jeg hadde pleiet meg selv, og holdt ut! 

Det flausete var en infeksjon i foten, som var selvpåført. Prøvde å skjære ut hard hud selv, og det ble desverre betent. Glemte å sterilisere kniven først. 

Anonymkode: 10570...076

Jeg trodde jeg måtte ha antibiotika eller noe, hadde aldri gått til legen dersom jeg visste at det ville gå over av seg selv 😅 dette er flere år siden nå, men jeg er fortsatt så flau hver gang jeg ser legen jeg var hos den dagen 😆 gikk det bra med foten? 

Anonymkode: 98df0...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde aldri gått til legen med en sex skade. Tror jeg hadde pleiet meg selv, og holdt ut! 

Det flausete var en infeksjon i foten, som var selvpåført. Prøvde å skjære ut hard hud selv, og det ble desverre betent. Glemte å sterilisere kniven først. 

Anonymkode: 10570...076

Jeg hadde helt syke smerter og var helt ærlig litt redd, så det var ikke snakk om å holde ut mer enn den uka jeg allerede hadde ventet. Heldigvis var det en vikar som jeg ikke har sett igjen siden.

Anonymkode: a77c2...e5e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tredde en møkkagreip gjennom foten min. Jeg holdt på med hagearbeid og brukte møkkagreip for å få opp noen røtter. Så skulle jeg sette den fra meg ved å stikke den i bakken. Jeg brukte litt makt, da det var hard jord der den skulle stå. Dessverre glemte jeg at foten min sto akkurat der, dermed tredde jeg den ene spisse saken tvers igjennom foten og ned i bakken.

Dro på legevakta og legen hadde aldri hørt om møkkgreip før, så jeg måtte tegne faenskapet. -Åja, kjempeagffel til jord? Da ble jeg sendt videre til sykehus, hvor jeg ble sittende på akutten. Hver eneste lege som skulle undersøke foten (røntgen, rens, sy, stivkrampe...) spurte høyt foran alle på venterommet "Hvordan klarte du dette, da, det har jeg aldri vært borti før". Følte meg veldig dum. Ikke så ille som sex-skade, men ganske dumt like vel...

Anonymkode: d7d5d...09e

  • Liker 5
  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig er det flaueste depresjon og andre psykiske ting.

Anonymkode: 003dc...ae1

  • Liker 6
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemoroider/mariske i baken, og når jeg ble smittet av kjønnssykdom i en alder av 53 år

Anonymkode: 742f7...e54

  • Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk til legen og mente på at jeg var sterkt deprimert. Jeg var heeeelt på felgen.

…viste seg at jeg er elendig på å følge rådet om å ta d-vitamin i måneder med R! Ble lagt inn på sykehuset for å få nivået opp. Med d-vitaminene kom humøret fort tilbake 🙈

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg,  men da datteren min var liten,  puttet hun en fluortablett i nesen som hun ikke fikk ut igjen. 

Jeg fikk helt panikk og satte himmel og jord i bevegelse for å komme til på legevakten for å fjerne denne. 

Da vi kom inn til legen hadde fluortabletten løst seg opp av seg selv,  så det var jo stor ståhei for ingenting.  🙄

Anonymkode: 91217...bf8

  • Liker 8
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hemoroider/mariske i baken, og når jeg ble smittet av kjønnssykdom i en alder av 53 år

Anonymkode: 742f7...e54

Skjønner at det må ha vært flaut 😅 Spesielt i så voksen alder. Kan man få hemoroider av kjønnssykdom? Eller var det to ulike episoder? 

Anonymkode: 98df0...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en analfissur som aldri ville gro. Utrolig flaut og ekkelt å ligge på benken å få sjekka anus🙈 

Anonymkode: 6fa25...8d9

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en stygg føflekk. Trodde jeg. Det var en kvise som hadde lagt seg rett under en føflekk...

Anonymkode: 7a237...4f8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde en analfissur som aldri ville gro. Utrolig flaut og ekkelt å ligge på benken å få sjekka anus🙈 

Anonymkode: 6fa25...8d9

Hva er det? 😅 aldri hørt om det før. Høres uansett flaut ut. Da er det bedre med en gynekologisk undersøkelse 😅

Anonymkode: 98df0...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kul i armhulen, ganske langt inn under huden sådan. Den vokste snarlig på 2-3 uker, jeg satt på legekontoret helt tårevåt fordi jeg var overbevist om at det var brystkreft. 
- Det var en kvise 🙂  visste ikke at de kunne ligge så langt inn i kroppen. 

Anonymkode: be545...6f3

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde en kul i armhulen, ganske langt inn under huden sådan. Den vokste snarlig på 2-3 uker, jeg satt på legekontoret helt tårevåt fordi jeg var overbevist om at det var brystkreft. 
- Det var en kvise 🙂  visste ikke at de kunne ligge så langt inn i kroppen. 

Anonymkode: be545...6f3

Off 😅 men godt det var noe helt ufarlig og ikke kreft ❤️

Anonymkode: 98df0...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde jeg hadde en tampong inni meg som jeg ikke fikk ut….fastlegen fant selvfølgelig ingenting. 

Anonymkode: 0140e...f45

  • Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trodde jeg hadde en tampong inni meg som jeg ikke fikk ut….fastlegen fant selvfølgelig ingenting. 

Anonymkode: 0140e...f45

Auda 😑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motstrømmen skrev (1 minutt siden):

Jeg endte opp på akutten med magesmerter. Lege en, mulig blindtarmen. Vi har ingen muligheter før i natt å operere. Lege 2, ingen bedring. Ok , vi setter opp tid kl.04. Opprasjons lege: stryker hardt over magen...blob blob blob...høyeste fjerten ever. Og det var kålmiddagen fra dagen før... den var ferdig gjæra. 

Haha 🤣 jeg dør! Flaut der og da, men en morsom historie 😂

Anonymkode: 98df0...d4c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...