AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #521 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 18.15): Da bruker du det medisinsk mot en kronisk tilstand? Mennesker som bruker det kosmetisk får ikke tilgang til lege. Anonymkode: e94f8...87a Wow nivået i denne tråden 😂 Selvfølgelig finnes det leger som tilbyr kosmetiske behandlinger 😂 Jeg har 2 forskjellige behandlere på 2 forskjellige klinikker fordi de tilbyr ulike behandlinger, hun ene er kirurg utenom og hun andre er fastlege utenom 🤪 hos dem kan jeg ta både fillers, ulike andre kosmetiske behandlinger, laser, botox, you name it. Anonymkode: cbc25...166 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #522 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kan noen legge ut bilde hvordan pannen ser ut ved nådd maks effekt og etterpå etter det har gått noen måneder/før man trenger påfyll? Anonymkode: 44029...f03 Har ikke ved max effekt, men det er ca 1 mnd og 3 uker siden jeg tok. Fyller på etter 4-5 mnd. Det er forøvrig irrelevant om andre ser det eller ikke 😊 Slapper av på bilde 1 og hever bryna på bilde 2. Anonymkode: cbc25...166 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #523 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke ved max effekt, men det er ca 1 mnd og 3 uker siden jeg tok. Fyller på etter 4-5 mnd. Det er forøvrig irrelevant om andre ser det eller ikke 😊 Slapper av på bilde 1 og hever bryna på bilde 2. Anonymkode: cbc25...166 Ser jo fint ut, men hvordan så pannen ut før botox? Anonymkode: 44029...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #524 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser jo fint ut, men hvordan så pannen ut før botox? Anonymkode: 44029...f03 Fant et par bilder før. Anonymkode: cbc25...166 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 3. april 2024 #525 Del Skrevet 3. april 2024 Nordis skrev (På 31.3.2024 den 12.20): Endelig en bruker som svarer ærlig. Det jeg savner i debatten er det kollektive ansvaret vi kvinner har. En annen bruker skrev at hun ikke skjønte hvordan det kunne påvirke andre at nettopp hun bruker botox. Hvis man bruker samme retorikken i klima- og miljødebatten, så kunne det høres ca slik ut: “Hvorfor plager det noen at akkurat JEG flyr ofte til Thailand?”. Eller: “Jammen, JEG liker jo biff, så da blir det biff hver dag, det plager jo ingen andre!” Det er viktig å huske på at alle valg vi gjør, alle verdier og holdninger vi signaliserer, påvirker andre. Jeg har passert 50 år, og har fortsatt ikke sinnarynker som da jeg var i 20 årene. Jeg ønsker at mennesker kunne tenke seg om. Da jeg var i 20 årene var ikke Botox noe alternativ. Begynte med Botox tidlig i 40 årene, fortsatt kun sinnarynken. Da hadde dette blitt et alternativ, men fortsatt veldig omdiskutert for 15 år siden. Husker dengang at jeg fikk tilbud om å ta resten av rynkene i ansiktet. Dette var da smilerynker. Små krær rundt øynene. Jeg takket nei. Det var sinnarynken som plaget meg. Jeg har dog også operert øyelokk. Dette også over 15 år siden. Ble henvist av fastlegen. Når jeg skulle sminke meg hadde jeg 3 lag hud å sminke. Så trøtt ut alltid. Får å få dette dekket må det målinger til, og foto. Legen fjerner over 1 cm hud over hvert øyenlokk. Jeg fikk dette dekket da dette går ut over sidesynet, i såpass ung alder som 40. Ser at endel unge i dag bruker Botox, Restylane, mm. Det får være deres valg. Sammenligning, den dagen jeg tok tatovering visste jeg at dette var for resten av livet. Tror ikke alle unge i dag skjønner at alle «påfyllingene» kommer til å påvirke framtiden. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #526 Del Skrevet 3. april 2024 Jeg ser mer sliten ut uten og er finere og ser mer opplagt ut med. Da er valget enkelt og det koster meg 3000 kr i året. Er billig. Kommer til å gjøre det i mange år til. Begynte når jeg var 45, nå er jeg 50. Det er ikke komplisert. Anonymkode: aa9c8...a6a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #527 Del Skrevet 3. april 2024 Vera skrev (På 30.3.2024 den 10.10): Det virker som også du misser det store bildet - hvorfor er det slik at man skal fjerne kråketær og sinnarynker i utgangspunktet? Hvorfor er det slik at det er en kvinnes utseende det legges vekt på - og ikke hennes kvaliteter som menneske? Som du skriver - «eller fyller på litt når man får den typiske gammeldame stramme leppa» Ser du hva du selv skriver? Som om det er noe negativt med en kvinne som som eldes. Det er jo helt hysterisk. Det florerer av influensere som reklamerer for produkter som gjør oss yngre..kremer, snegleslim, Botox, fillere, operasjoner, osv i det uendelige - og dere som snakker ned naturlig elding (som du gjør i setningen jeg har tatt med i dette innlegget) er med på å markedsføre det. Hvorfor skriker dere ikke like høyt om vår rett til en god kvinnehelse? Dette har allerede vært påpekt, men du har ikke svart. Ser du ironien i det du selv sier, som har et profilbilde av Megan Fox? En mer plastikkirurgisk utseende skal man virkelig lete lenge etter. Anonymkode: cbabd...494 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. april 2024 #528 Del Skrevet 3. april 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 11. april 2024 #529 Del Skrevet 11. april 2024 Da jeg fikk operert øyelokkene fikk jeg dette dekket. Egenandel dengang var 400 kr. Dette pga omfanget. 1 cm hud til overs pr øyelokk. Om jeg ikke hadde gjort det, hadde jeg fått problemer med synet etterhvert. Sinnarynken tok jeg da jeg fikk penger tilbake på skatten. Dette var kun for egen del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå