Gå til innhold

Botox er veldig synlig, slutt å tro at ingen ser det.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vel, jeg syns ikke platinablondt hår er noe fint, eller rødt for den skyld, skal vi lage en tråd om at det er stygt og at alle ser at det ikke er ekte? Eller kan verden bare komme fram til at you do you med eget ansikt, så lenge det ikke skader noen andre? 🤷‍♀️

Anonymkode: a73bc...160

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Uheldig du, da. Jeg er 53, har aldri brukt botox, og ser ikke sur og nebbete ut. Hvor har du det fra at alle 40-50-åringer ser sure og nebbete ut? For en trist ting å si. Tenker du at disse blir sure og nebbete av helt naturlig aldring? Er det derfor du betaler for å få mimikken din redusert, som du sier?

Anonymkode: bec3a...e16

Du ser kanskje ikke sur og nebbete ut, men du høres i hvert fall sånn ut.

Anonymkode: 80689...ea6

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du ser kanskje ikke sur og nebbete ut, men du høres i hvert fall sånn ut.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at brukeren høres sur og nebbete ut? 

Anonymkode: e94f8...87a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Måten vedkommende ordlegger seg på. Veldig spydig og konfronterende.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du har fått svar på, fra flere brukere, leger som setter kosmetisk botox. Har du ikke tenkt å følge opp med at du tok feil og bare fant på et argument?

Anonymkode: 8786f...e43

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg reagerer på at noen som sier de har brukt injeksjoner i mange år, tydeligvis har så liten kunnskap om legemiddelet de bruker, at de ikke engang vet hvor lenge virkninger er der. Jeg har vanskelig for å tro at noen er så ukritiske til egen kropp. Derfor skriver jeg at hun enten lurer seg selv, eller prøver å lure andre, ved å spre falsk informasjon
Legemiddelet varer 3-5 mnd, og virkningen vil vare lengre jo mer man bruker legemiddelet. 

Og du forsøker å spre falsk informasjon om at man ikke kan få satt kosmetisk botox av lege. Hvorfor det? Hvis du bare ikke visste er det jo veldig spesielt å gå så hardt ut eller?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Visste dere forresten at 0,000001 gram botox kan drepe et voksent menneske? Ikke noe jeg hadde latt en kosmetisk sykepleier eksperimentere med. 

Og derfor gjør jeg det hos lege 🤪👌🏻

Anonymkode: cbc25...166

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da bruker du det medisinsk mot en kronisk tilstand? Mennesker som bruker det kosmetisk får ikke tilgang til lege.

Jo. Er flere private klinikker hvor man kan velge å gå til lege. 

Å? Hvilke da?

Du får Google deg frem der du bor hvis det er av interesse. Der jeg bor er det i alle fall 2.

Ingen her jeg bor som tilbyr det samme. Kun kosmetisk sykepleier. 
For medisinsk behandling er det spesialister på sykehus. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men det betyr jo ikke at man bare får tilgang til lege hvis det er medisinsk, slik du påstår i ditt forrige innlegg. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å si hvilke steder det er en lege som setter injeksjonene (kosmetisk) når det tydeligvis er helt vanlig? 
Den eneste gangen en lege setter Botox her i området er når det er medisinsk, og da skjer det på sykehus. 

Stemmer det kanskje ikke det som påstås, at også leger setter kosmetiske injeksjoner?

Her forsøker du deg til og med på nytt med å anklage andre for løgn.

Er det så fryktelig vanskelig å tro at leger gjør det? Eller prøver du å bare være vanskelig og kverulant?

https://www.skjonnhetslegen.no/om-oss-skjonnhetslegen-kvalitet-til-kundevennlige-priser/

Anonymkode: 03408...a46

Du kan gå inn på Fillox og booke time, så får du opp lege som alternativ, eller ringe Beths på tirsdag når de åpner og be om det samme. Så kan du komme tilbake etterpå og beklage at du tok feil, og at du påsto noe du bare antok at var riktig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror dere kvinner fortsatt tar botox om 20år? Eller er det kommet noe nytt?

Anonymkode: 16969...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tipper både og. Det kommer jo hele tiden noe nytt, men ser ikke for meg at det kommer en direkte konkurrent til botox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg tror ikke det. Troe det er en «fad» som brenner ut. Blir litt som silikonpupper eller svære øyevipper. Alle som vil kan ta det, men jo mer kunstig utseende som tilbys, desto kulere blir variasjon og normalitet. Jeg kjenner for eksempel mange nå som velger å la håret bli grått i stedet for å  farge.

Og som denne tråden har vist flere eksempler på, så ser man jo flere skrekkeksempler på unge folk i 20-åra som ser ut som om de er i 40-åra.

Anonymkode: 346f6...0ff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Artikkelen er fra 2020.

Anonymkode: baf2f...891

Åja. Kjempegammel. Så du tror denne trenden allerede har rukket å snu tilbake igjen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Nordis skrev (2 minutter siden):

Åja. Kjempegammel. Så du tror denne trenden allerede har rukket å snu tilbake igjen?

Pleier du å komme langt med å være spydig?

Anonymkode: baf2f...891

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kommer stadig noe nytt. Som enkelte velger å rette sitt raseri mot. 

De som skriker opp om Botox nå, tilsvarer de som skrek opp om naturlig hår under armet og bikinilinje på 70-tallet, som igjen tilsvarer de som mente at sminke kun var for prostituerte 30 år før det igjen. 

Anonymkode: bb2f8...537

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke det. Troe det er en «fad» som brenner ut. Blir litt som silikonpupper eller svære øyevipper. Alle som vil kan ta det, men jo mer kunstig utseende som tilbys, desto kulere blir variasjon og normalitet. Jeg kjenner for eksempel mange nå som velger å la håret bli grått i stedet for å  farge.

Og som denne tråden har vist flere eksempler på, så ser man jo flere skrekkeksempler på unge folk i 20-åra som ser ut som om de er i 40-åra.

Anonymkode: 346f6...0ff

Man lærer seg moderasjon. Og det er jo det mange i denne tråden allerede beskriver; kun sinnarynka, kun kråketærne, først når rynkene blir for markante. 

Det er mange flere som har silikon, og fyller ut øyevipper, i disse dager. Det har nærmest blitt normalen.

Men det gjøres på en mer moderat og naturlig måte. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man lærer seg moderasjon. Og det er jo det mange i denne tråden allerede beskriver; kun sinnarynka, kun kråketærne, først når rynkene blir for markante. 

Det er mange flere som har silikon, og fyller ut øyevipper, i disse dager. Det har nærmest blitt normalen.

Men det gjøres på en mer moderat og naturlig måte. 

Jepp, er enig. De fleste ønsker ikke drastisk endringer og tar ikke full effekt, men mindre doser botox. For  et bedre resultat.

For min del har jeg fremdeles smilerynker, men dempet og langt færre. Sinnarynken er nok synlig, men jeg tar den grunnet stek over nesen jeg ønsker å hindre forverres. Sinnarynken har jeg egentlig lite i utgangspunktet og derfor ikke så påfallende endring. Sur munn er tydelig bedring, men kan fint lage sur munn. Men har ikke drag når ikke gjør dette. Men dette er kun synlig om en vet en har fått dette draget. Det er ingen mimikken som endres. Så jeg starter når munnvikene begynte å få et drag. 

Har tidligere tatt brystreduksjon og løft. Fått dette dekket grunnet store tunge bryst. I og med jeg er slank fikk jeg mye kommentarer på brystene i ung alder. Folk trodde jeg hadde tatt silikon. Nå nå  jeg faktisk har opererte bryst for jeg aldri denne kommentaren. Selvom brystene er langt mer flotte. Store silikon bryster er ut, men desto flere tar løft eller mindre mer naturlige innlegg. Så et inngrep eller kosmetisk injeksjon er ikke alltid hos de enn tror, eller hva en tror er gjort. Ser her i tråden at mange mener at resultater etter  Restylane skyldes botox. Så mange har ikke peiling på hvilke resultater de fleste oppnår. 

ja, det de som har gjort mye av behandlinger i ung alder, men å sette likhetstegn mellom dette hos modne kvinner, som tar små korreksjoner blir for dumt. Jeg tar ihvertfall ikke slike kommentarer alvorlig. Enten er de uvitne ellers spiller de uvitne for de tror det treffer oss. Men, nei jeg står støtt i mine valg og er trygg i meg selv. Så om noen ikke liker det og mener det er sååååå tydelig gir jeg blanke i. 

Anonymkode: 26208...707

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jepp, er enig. De fleste ønsker ikke drastisk endringer og tar ikke full effekt, men mindre doser botox. For  et bedre resultat.

For min del har jeg fremdeles smilerynker, men dempet og langt færre. Sinnarynken er nok synlig, men jeg tar den grunnet stek over nesen jeg ønsker å hindre forverres. Sinnarynken har jeg egentlig lite i utgangspunktet og derfor ikke så påfallende endring. Sur munn er tydelig bedring, men kan fint lage sur munn. Men har ikke drag når ikke gjør dette. Men dette er kun synlig om en vet en har fått dette draget. Det er ingen mimikken som endres. Så jeg starter når munnvikene begynte å få et drag. 

Har tidligere tatt brystreduksjon og løft. Fått dette dekket grunnet store tunge bryst. I og med jeg er slank fikk jeg mye kommentarer på brystene i ung alder. Folk trodde jeg hadde tatt silikon. Nå nå  jeg faktisk har opererte bryst for jeg aldri denne kommentaren. Selvom brystene er langt mer flotte. Store silikon bryster er ut, men desto flere tar løft eller mindre mer naturlige innlegg. Så et inngrep eller kosmetisk injeksjon er ikke alltid hos de enn tror, eller hva en tror er gjort. Ser her i tråden at mange mener at resultater etter  Restylane skyldes botox. Så mange har ikke peiling på hvilke resultater de fleste oppnår. 

ja, det de som har gjort mye av behandlinger i ung alder, men å sette likhetstegn mellom dette hos modne kvinner, som tar små korreksjoner blir for dumt. Jeg tar ihvertfall ikke slike kommentarer alvorlig. Enten er de uvitne ellers spiller de uvitne for de tror det treffer oss. Men, nei jeg står støtt i mine valg og er trygg i meg selv. Så om noen ikke liker det og mener det er sååååå tydelig gir jeg blanke i. 

Anonymkode: 26208...707

Ok.

Anonymkode: bec3a...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er ikke alt man er født med som er ønskelig. Noen er født med bare en arm eller er født blinde, det betyr ikke at det er ønskelig for andre å ha samme problem.

Anonymkode: e4fea...8c7

Merkverdig å sammenligne dette med å ha en kroppsdel for lite eller være blind. I alle dager ? Skjerp deg. 

Anonymkode: 0f2bb...361

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan noen legge ut bilde hvordan pannen ser ut ved nådd maks effekt og etterpå etter det har gått noen måneder/før man trenger påfyll?

Anonymkode: 44029...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...