Gå til innhold

Han bestiller mat og drikke før jeg kommer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Carrot skrev (8 minutter siden):

Har du sagt noe til han da TS?
Noe som at "åja har du startet uten meg i dag også, dette er litt ubehagelig.. Skulle vi avtalt tidligere tidspunkt fordi du var så sulten kanskje?" 

Nei ikke så direkte, jeg blir paff og kom ikke på noe å si. Tenker å ta rådet om å gå tur neste gang eller møtes før, og gå sammen til restauranten og si hvor fint det er å starte å spise sammen. Hvis det ikke hjelper på neste møte eller han sier noe om at det ikke er viktig så skal jeg si at det er det for meg og blir ubehagelig 

Anonymkode: c311f...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han mangler jo impulskontroll og normal folkeskikk. Hvordan er han på andre måter? Her ville jeg har tenkt meg grundig om for en ev videre datingperiode.

Folk (og veldig ofte er det menn) som bare må få behovene sine fylt med en gang, er ikke et godt personlighetstrekk. Da blir det raskt meg - meg - meg. 

Anonymkode: 9c260...cdb

Dette. Hvis tankegangen hans er slik at HAN trengte noe, så han fikset det, så er det et stort rødt flagg. Slike mennesker sliter med å se seg selv i andres øyne, og deres behov går foran alle andres. Ikke noe jeg hadde ønsket å være i et langvarig forhold med. 

Anonymkode: e1f13...b0f

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke vær så snill å komme FØR han engang si du kommer snart som om han kommer først.

Oppdater oss om hva som skjedde da. 

Anonymkode: 8377c...675

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ialle dager spurte du han ikke GANG NUMMER TO HVORFOR I HELVETE HAN IKKE KLARER Å VENTE?!?!?!?!!?

Anonymkode: d89c9...510

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Forsøk å komme en time før neste gang og se hva som skjer? Jeg hadde nok snakket med vedkommende og spurt rett ut om han kunne vente med å spise til du kom. Introduser tanken om at det er "hyggelig å spise sammen". 

burde ikke være noe "neste gang"

Anonymkode: 365ed...78c

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor ialle dager spurte du han ikke GANG NUMMER TO HVORFOR I HELVETE HAN IKKE KLARER Å VENTE?!?!?!?!!?

Anonymkode: d89c9...510

Fordi dette er en trolletråd?

Anonymkode: b1b3e...4f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei ikke så direkte, jeg blir paff og kom ikke på noe å si. Tenker å ta rådet om å gå tur neste gang eller møtes før, og gå sammen til restauranten og si hvor fint det er å starte å spise sammen. Hvis det ikke hjelper på neste møte eller han sier noe om at det ikke er viktig så skal jeg si at det er det for meg og blir ubehagelig 

Anonymkode: c311f...8a9

Men herregud. Ikke rart du blir behandlet dårlig når du har så lave standarder for deg selv.

Anonymkode: 55494...4c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

burde ikke være noe "neste gang"

Anonymkode: 365ed...78c

Enig . Hvem gidder vel å gi et sånt openbart fjols flere sjanser ? 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes tvilsomt ut....tror ikke på deg. Om du virkelig kommer før tiden er nok dette bare tull.

Men du har de som kommer for sent...alltid....så skal de i tillegg bruke land tid på å bestemme seg for mat....du høres ut som den av disse.

Anonymkode: 451d8...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men herregud. Ikke rart du blir behandlet dårlig når du har så lave standarder for deg selv.

Anonymkode: 55494...4c5

Jeg har ikke helt de samme verktøy og viten for når det er på tide å avslutte noe og ikke, du har rett i det. 

Anonymkode: c311f...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har funnet deg i en så fullstendig mangel på folkeskikk tre ganger på rad uten å i det hele tatt konmentere det og fortsetter å møte ham? Har du ingen krav til en dates oppførsel overhodet?

Blir man behandlet dårlig en gang, er motparten en dust. Blir man behandlet dårlig gjentatte ganger uten å reagere, er det på tide å se på sin egen rolle i det og slutte å være dørmatte.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann blir jeg nesten flau av å lese dette. Er ikke etikette og almenn dannelse vanlig lenger? Jeg tenker at om man er tidlig ute, så tar man kanskje et lite glass, noen nøtter/oliven/barsnacks om sulten virkelig gnager, men jeg vil jo si at det er utrolig uhøflig å i det hele tatt bestille mat før daten kommer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at han synes det er ubehagelig å sitte på en slik plass uten å bestille noe? Spesielt om han er veldig tidlig ute.. jeg kan synes det innimellom om jeg f.eks kommer en halvtime før de andre. Men litt rart er et jo....

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det opp med han om det er plagsomt og han ellers er en fin fyr. Kanskje en uvane han har tatt med hjemmefra og han ikke tenker over stort enn at er normalen.

I dag er hver minste lille ting blitt «rødt flagg», men uvaner trenger ikke være mer enn uvaner.

Prat med han, møt et annet sted først og slikt. 

Anonymkode: c3d20...1dc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjøre som foreslått å møte ham på en gåtur eller noe før mat neste uke, og så understreke hvor bra det er å sette oss og spise sammen. Enten har vi en samtale om det utfra det eller så løser det seg, hvis det gjentar seg gangen etter der så spør jeg rett ut. Jeg er ikke så rett på og bruker tid på å si ting rett ut. 

Anonymkode: c311f...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hvis det blir en nest gang, så er den din tur til å ta styringen, ts. Vi heier på deg. 
P.s. er han hyggelig å snakke med? Har du bra samtaler mens du tygger og han er ferdig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

:) Hvis det blir en nest gang, så er den din tur til å ta styringen, ts. Vi heier på deg. 
P.s. er han hyggelig å snakke med? Har du bra samtaler mens du tygger og han er ferdig? 

Haha ja den siste gangen på kina restauranten har flaut å sitte alene med maten til slutt. 

Det er vanskelig for han er ellers oppegående og kjekk fyr, tror jeg. Vi har fine samtaler ellers og snakker mye på telefon mellom datene, så ja. 

Anonymkode: c311f...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha ja den siste gangen på kina restauranten har flaut å sitte alene med maten til slutt. 

Det er vanskelig for han er ellers oppegående og kjekk fyr, tror jeg. Vi har fine samtaler ellers og snakker mye på telefon mellom datene, så ja. 

Anonymkode: c311f...8a9

Oppegående er han ikke, nei.

Anonymkode: 55494...4c5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Enig . Hvem gidder vel å gi et sånt openbart fjols flere sjanser ? 

Jeg hadde gjort en nestegang for å komme før fjolset. Eller dratt og satt meg med utsikt for å se hvor lenge før han kom. 

Anonymkode: 8377c...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Glemte å si at nei jeg er ikke for sen, jeg kommer faktisk 5-10 min før avtalt tid pga bussruter, og da er han allerede i gang. 

Anonymkode: c311f...8a9

Oi, ja da er det veldig merkelig! Overså dette innlegget fra deg, beklager.

Anonymkode: 751be...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...