AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #41 Del Skrevet 20. mars 2024 Herregud, som selverklært mannsjåvinist og fæl mann veit jeg at kvinner bør få lov til å ha sin stemning og sosialisere på sine premisser. Jeg ville aldri som mann ha insistert på å invadere et område hvor det bare er kvinner. Og hvis jeg først hadde blitt invitert hadde jeg prøvd å ha et åpent sinn og prøvd å tolke alt de gjør i beste mening. Det siste jeg ville gjort var å bitche. Men neida, så langt tenker ikke damene. De vil bare sabotere for menn gjennom endeløs klaging. Og så lurer de på hvorfor de er single 😆 Anonymkode: 170c6...1eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #42 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tror du jeg går rundt og forteller den der til kvinnfolk? Nei jeg unngår å si noe som helst til kvinnfolk med mindre jeg må. Gutta derimot flirer av det jeg sier og det er full guttastemning. De gutta du møter i forsvaret er nå kastrerte etter årevis med bitching fra kvinnfolk i Forsvaret. Anonymkode: 170c6...1eb AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Derfor er ikke du invitert. Når en mann hører den setningen så er det et artig ordspill som ikke tas seriøst, når en kvinne hører det så er det kvinnediskriminering, man MÅ jo finne et offer! Det viktigste er alltid at man må finne et offer, helst skal offeret være meg! Anonymkode: e6a4b...690 Det er jo hyggelig at dine enkle mannlige venner ler med deg (forhåpentligvis), ettersom du ikke har noen kvinner i ditt liv. Men dette er knapt et ordspill, og på et veldig enkelt nivå… Tro det eller ei, men det finnes faktisk intelligente menn som er skarpe og morsomme, og som ikke unngår å snakke til halve menneskeheten. Noen ganger lurer jeg på om alle bor i små bygder, eller bare beveger seg i utrolig små miljøer, slik at de tror at de selv er normalen? Anonymkode: ca536...bc5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #43 Del Skrevet 20. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo hyggelig at dine enkle mannlige venner ler med deg (forhåpentligvis), ettersom du ikke har noen kvinner i ditt liv. Men dette er knapt et ordspill, og på et veldig enkelt nivå… Tro det eller ei, men det finnes faktisk intelligente menn som er skarpe og morsomme, og som ikke unngår å snakke til halve menneskeheten. Noen ganger lurer jeg på om alle bor i små bygder, eller bare beveger seg i utrolig små miljøer, slik at de tror at de selv er normalen? Anonymkode: ca536...bc5 Jeg scorer høyere enn de aller fleste i intelligens og har prøvd hele den greia med å snakke til det motsatte kjønn. Kvinner flest mangler kreativ evne, evne til å levere gode punchlines, evne til å slippe seg løs, evne til å gå i dybden i vitenskapelige tema. Jevnt over er de mest opptatt av seg selv, sin kropp, sin lønn/karriere, kjendiser, mote og sine relasjoner. Det er veldig lite givende for meg å snakke med det motsatte kjønnet. Det forsterkes videre av at de skal ta seg nær av hva jeg sier og at de tolker alt i verste mening. Det er rett og slett ikke verdt å snakke med det motsatte kjønn for meg. Har ikke en eneste venninne lenger heller, for det ga meg absolutt ingenting å ha de som venninner. Snakker med gutta og deler tanker/følelser med de. Det er nok for meg. Anonymkode: 170c6...1eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #44 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei du er ikke en kjip kar. Det som gjør deg kjip er hvis du på liv og død skal bli irritert og krenka, vise det med kroppspråk eller begynne være moraliserende. Så lenge du har det greit med deg selv og gutta rundt har det gøy, så er det ingen som tenker noe nevneverdig. Det er ikke noe krav om at du må delta, det er verre om du skal ødelegge stemningen Anonymkode: 170c6...1eb Denne konfliktskyheten hos en del menn er et stort problem. Det at man liksom ikke skal kunne si fra når kompisen oppfører seg dritt, fordi man «ødelegger stemningen» har ført til mange stygge situasjoner. Anonymkode: ca536...bc5 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #45 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg scorer høyere enn de aller fleste i intelligens og har prøvd hele den greia med å snakke til det motsatte kjønn. Kvinner flest mangler kreativ evne, evne til å levere gode punchlines, evne til å slippe seg løs, evne til å gå i dybden i vitenskapelige tema. Jevnt over er de mest opptatt av seg selv, sin kropp, sin lønn/karriere, kjendiser, mote og sine relasjoner. Det er veldig lite givende for meg å snakke med det motsatte kjønnet. Det forsterkes videre av at de skal ta seg nær av hva jeg sier og at de tolker alt i verste mening. Det er rett og slett ikke verdt å snakke med det motsatte kjønn for meg. Har ikke en eneste venninne lenger heller, for det ga meg absolutt ingenting å ha de som venninner. Snakker med gutta og deler tanker/følelser med de. Det er nok for meg. Anonymkode: 170c6...1eb Igjen - du må bevege deg i veldig begrensede miljøer? Men at du liker menn best, er jo helt greit. Kanskje det er der du hører hjemme? Anonymkode: ca536...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #46 Del Skrevet 20. mars 2024 Forresten, hva skjedde med moren din? Anonymkode: ca536...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #47 Del Skrevet 20. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Denne konfliktskyheten hos en del menn er et stort problem. Det at man liksom ikke skal kunne si fra når kompisen oppfører seg dritt, fordi man «ødelegger stemningen» har ført til mange stygge situasjoner. Anonymkode: ca536...bc5 Dummeste jeg har hørt. Jeg har kompiser og omgås menn som tør si ifra når jeg oppfører meg dårlig. Det er hele poenget med å ha mannlige kompiser. Mesteparten av tiden er det god stemning og de forstår meg godt. Men er det noe så får jeg høre det. Det at det finnes menn der ute som ikke har baller til å si ifra til kompisen sin er bare et resultat av å bli oppdratt i Norge under norske, feminine verdier. Anonymkode: 170c6...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #48 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne konfliktskyheten hos en del menn er et stort problem. Det at man liksom ikke skal kunne si fra når kompisen oppfører seg dritt, fordi man «ødelegger stemningen» har ført til mange stygge situasjoner. Anonymkode: ca536...bc5 Vær så snill aldri gå på et stand up show, du er ikke velkommen. Anonymkode: e6a4b...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #49 Del Skrevet 20. mars 2024 Guttastemning hos meg: På fredag: Vi samles for og ha det litt gøy og drikke noen øl, deretter drar vi hjem. Lørdag: Våkner opp uten og vite helt hvor man er, eller hva man gjorde, eller hva man husker, å sjekke kontoen er alltid like festlig.. Guttastemning hos meg går ALDRI etter planen. Er 35 m. Anonymkode: e4ade...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #50 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vær så snill aldri gå på et stand up show, du er ikke velkommen. Anonymkode: e6a4b...690 For sent. Hva rører du om, egentlig? Anonymkode: ca536...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #51 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dummeste jeg har hørt. Jeg har kompiser og omgås menn som tør si ifra når jeg oppfører meg dårlig. Det er hele poenget med å ha mannlige kompiser. Mesteparten av tiden er det god stemning og de forstår meg godt. Men er det noe så får jeg høre det. Det at det finnes menn der ute som ikke har baller til å si ifra til kompisen sin er bare et resultat av å bli oppdratt i Norge under norske, feminine verdier. Anonymkode: 170c6...1eb Det var jo du som skrev at hvis noen ga uttrykk for irritasjon «ødelegger de stemningen». Jeg kommenterte bare det du skrev. Anonymkode: ca536...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #52 Del Skrevet 20. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det var jo du som skrev at hvis noen ga uttrykk for irritasjon «ødelegger de stemningen». Jeg kommenterte bare det du skrev. Anonymkode: ca536...bc5 Når vi møtes og holder på så er det sjeldent at de sier ifra. Jeg veit hvor grensene går. Det jeg påpekte var at de ikke er redde for å si at noe jeg gjør er feil, eller at noe jeg tenker er helt på trynet. Gjerne også i gruppechat. Som han ene kompisen min sier: jeg ville aldri vært venner med noen som alltid er enige med meg. Og jeg er helt enig. Anonymkode: 170c6...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #53 Del Skrevet 20. mars 2024 Hos oss er guttastemning å få kompisgjengen til å le. Vil si det er samme regler som ved standup, alt er lov å kødde med. Dette kan være alt fra dad jokes, ordspill, grove vitser, “burns” eller slapstick. Guttastemning er bare at latteren sitter løst og alle tør å si teite ting og drite seg ut. Guttastemning skjer kun dersom vi gutta som har vokst opp sammen og vet hvor grensene går samles. Hos oss har det ingenting med kjønn å gjøre. Anonymkode: b5913...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #54 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): De synes derfor damer er velkomne i alle settinger. Få menn mener dette. De aller fleste møter kompiser iblant uten at kjærester og andre damer er med, akkurat som når kvinner har jentekveld med venninnene, menn er ikke velkommen da heller Anonymkode: 0f0d4...9ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #55 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vær så snill aldri gå på et stand up show, du er ikke velkommen. Anonymkode: e6a4b...690 Her tar du feil. Anonymkode: ecb5c...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #56 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hos oss er guttastemning å få kompisgjengen til å le. Vil si det er samme regler som ved standup, alt er lov å kødde med. Dette kan være alt fra dad jokes, ordspill, grove vitser, “burns” eller slapstick. Guttastemning er bare at latteren sitter løst og alle tør å si teite ting og drite seg ut. Guttastemning skjer kun dersom vi gutta som har vokst opp sammen og vet hvor grensene går samles. Hos oss har det ingenting med kjønn å gjøre. Anonymkode: b5913...da6 100% korrekt. Guttastemning kan bare bygges over lang tid. Anonymkode: ecb5c...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #57 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg scorer høyere enn de aller fleste i intelligens og har prøvd hele den greia med å snakke til det motsatte kjønn. Kvinner flest mangler kreativ evne, evne til å levere gode punchlines, evne til å slippe seg løs, evne til å gå i dybden i vitenskapelige tema. Jevnt over er de mest opptatt av seg selv, sin kropp, sin lønn/karriere, kjendiser, mote og sine relasjoner. Det er veldig lite givende for meg å snakke med det motsatte kjønnet. Det forsterkes videre av at de skal ta seg nær av hva jeg sier og at de tolker alt i verste mening. Det er rett og slett ikke verdt å snakke med det motsatte kjønn for meg. Har ikke en eneste venninne lenger heller, for det ga meg absolutt ingenting å ha de som venninner. Snakker med gutta og deler tanker/følelser med de. Det er nok for meg. Anonymkode: 170c6...1eb Beklager men du er en pick me. Om du er kvinne og er kreativ osv, så er det vel ikke utenkelig at du er den absolutt eneste? Eller at menn trenger å være så mye bedre på disse tingene? Mysogni og usikkerhet. Har også mannlige venner, men vet at ingenting tilhører kun et kjønn. Anonymkode: 79c3b...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #58 Del Skrevet 21. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Beklager men du er en pick me. Om du er kvinne og er kreativ osv, så er det vel ikke utenkelig at du er den absolutt eneste? Eller at menn trenger å være så mye bedre på disse tingene? Mysogni og usikkerhet. Har også mannlige venner, men vet at ingenting tilhører kun et kjønn. Anonymkode: 79c3b...c37 Jeg kommer bedre overens med menn som kan forstå hva jeg prater om. Det er ikke misogyni. Min erfaring med kvinner er at de bruker omgivelsene sine til å dumpe tanker, følelser og problemer på. I tillegg til de tingene jeg skrev i det innlegget. Damer er uinteressante. Ikke er dere morsomme heller. Hater ikke damer for det, bare unngår dem. Ikke mye usikker heller. Driter vel i om du har mannlige venner. Men har skjønt du sikkert har dem fordi de er nyttige i ditt liv. Jeg fant ut at venninner ikke er nyttige i mitt liv. Anonymkode: 170c6...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #59 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kommer bedre overens med menn som kan forstå hva jeg prater om. Det er ikke misogyni. Min erfaring med kvinner er at de bruker omgivelsene sine til å dumpe tanker, følelser og problemer på. I tillegg til de tingene jeg skrev i det innlegget. Damer er uinteressante. Ikke er dere morsomme heller. Hater ikke damer for det, bare unngår dem. Ikke mye usikker heller. Driter vel i om du har mannlige venner. Men har skjønt du sikkert har dem fordi de er nyttige i ditt liv. Jeg fant ut at venninner ikke er nyttige i mitt liv. Anonymkode: 170c6...1eb Les det du skriver og spørr deg selv hvorfor du mener det ikke er mysogni. Er du virkelig så klok som du sier, men med så lite selvinnsikt? Anonymkode: 79c3b...c37 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #60 Del Skrevet 21. mars 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Les det du skriver og spørr deg selv hvorfor du mener det ikke er mysogni. Er du virkelig så klok som du sier, men med så lite selvinnsikt? Anonymkode: 79c3b...c37 Livserfaringen min og observasjonene jeg har gjort tilsier at jeg har rett. Det at du velger å kalle det for misogyni er vel enklere for egoet ditt. Ikke mitt problem at du syns jeg er en kjip fyr, driter egentlig i hva du mener. Dine meninger er bare dypt forankret i ditt ego Anonymkode: 170c6...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå