Gå til innhold

Jeg får mindre lyst på kjæresten pga. skrivefeilene hans…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å overse skrivefeilene hans, og synes det er så sinnsykt turnoff. Han klarer ikke orddeling, skriver blant annet «kjempe fin», «brett spill», «påske krim». Ikke bare det, men skriver andre ord feil som «overaskelse», «morro», «nettop», «soffa» osv. Han er noen år eldre enn meg, har en master og er i fulltidsjobb.

Jeg prøver å vise han hvordan man faktisk skriver dette ved å gjenta hans ord i meldingene, som for eksempel: «Ja, det er koselig med overraskelser. Har nettopp lagt meg i sofaen». Men virker som han ikke catcher det. Jeg pleier ikke å irritere meg over det hvis andre gjør det, men jeg blir sikkert irritert og skuffet hver gang han gjør det. Er det kanskje fordi jeg ikke er så forelsket i ham som jeg vil være? Klarer ikke å overse dette selvom jeg prøver…

Anonymkode: 3f96c...48e

  • Liker 16
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars mann, gjør han en tjeneste og la han finne noen bedre enn deg 

Anonymkode: f543c...8b9

  • Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han gå og finn en som har samme OCD som deg!

Lurer på hvordan det er om han klemmer midt på kavirtuba, henger toalettpapir feil vei eller ikke tar igjen toalettlokket

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnomynBurker

Har du lagt deg i sofaen? Det må være en sovesofa med sånn skuff da? Jeg hadde blitt sykt overrasket over finne typen i sofaskuffen. Men om jeg hadde syntes det var koselig? Vet ikke. 

Selv liker jeg ligge på sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellmannover190 skrev (1 minutt siden):

La han gå og finn en som har samme OCD som deg!

Lurer på hvordan det er om han klemmer midt på kavirtuba, henger toalettpapir feil vei eller ikke tar igjen toalettlokket

Det går fint, blir ikke så irritert av det.

Anonymkode: 3f96c...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg klarer ikke å overse skrivefeilene hans, og synes det er så sinnsykt turnoff. Han klarer ikke orddeling, skriver blant annet «kjempe fin», «brett spill», «påske krim». Ikke bare det, men skriver andre ord feil som «overaskelse», «morro», «nettop», «soffa» osv. Han er noen år eldre enn meg, har en master og er i fulltidsjobb.

Jeg prøver å vise han hvordan man faktisk skriver dette ved å gjenta hans ord i meldingene, som for eksempel: «Ja, det er koselig med overraskelser. Har nettopp lagt meg i sofaen». Men virker som han ikke catcher det. Jeg pleier ikke å irritere meg over det hvis andre gjør det, men jeg blir sikkert irritert og skuffet hver gang han gjør det. Er det kanskje fordi jeg ikke er så forelsket i ham som jeg vil være? Klarer ikke å overse dette selvom jeg prøver…

Anonymkode: 3f96c...48e

Det er ikke sikkert det er et sjakktrekk å fremstå som norsklæreren hans siden han sikkert mest av alt vil ha en kjæreste.

  • Liker 9
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnomynBurker skrev (Akkurat nå):

Har du lagt deg i sofaen? Det må være en sovesofa med sånn skuff da? Jeg hadde blitt sykt overrasket over finne typen i sofaskuffen. Men om jeg hadde syntes det var koselig? Vet ikke. 

Selv liker jeg ligge på sofaen. 

Ja, det er en sovasofa som jeg har i TV-stuen.

Anonymkode: 3f96c...48e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg klarer ikke å overse skrivefeilene hans, og synes det er så sinnsykt turnoff. Han klarer ikke orddeling, skriver blant annet «kjempe fin», «brett spill», «påske krim». Ikke bare det, men skriver andre ord feil som «overaskelse», «morro», «nettop», «soffa» osv. Han er noen år eldre enn meg, har en master og er i fulltidsjobb.

Jeg prøver å vise han hvordan man faktisk skriver dette ved å gjenta hans ord i meldingene, som for eksempel: «Ja, det er koselig med overraskelser. Har nettopp lagt meg i sofaen». Men virker som han ikke catcher det. Jeg pleier ikke å irritere meg over det hvis andre gjør det, men jeg blir sikkert irritert og skuffet hver gang han gjør det. Er det kanskje fordi jeg ikke er så forelsket i ham som jeg vil være? Klarer ikke å overse dette selvom jeg prøver…

Anonymkode: 3f96c...48e

Rødt flagg! Be kjæresten din om å dumpe deg asap! 

Anonymkode: ec32c...3ae

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnomynBurker
Havbris skrev (Akkurat nå):

Det er ikke sikkert det er et sjakktrekk å fremstå som norsklæreren hans siden han sikkert mest av alt vil ha en kjæreste.

😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg klarer ikke å overse skrivefeilene hans, og synes det er så sinnsykt turnoff. Han klarer ikke orddeling, skriver blant annet «kjempe fin», «brett spill», «påske krim». Ikke bare det, men skriver andre ord feil som «overaskelse», «morro», «nettop», «soffa» osv. Han er noen år eldre enn meg, har en master og er i fulltidsjobb.

Jeg prøver å vise han hvordan man faktisk skriver dette ved å gjenta hans ord i meldingene, som for eksempel: «Ja, det er koselig med overraskelser. Har nettopp lagt meg i sofaen». Men virker som han ikke catcher det. Jeg pleier ikke å irritere meg over det hvis andre gjør det, men jeg blir sikkert irritert og skuffet hver gang han gjør det. Er det kanskje fordi jeg ikke er så forelsket i ham som jeg vil være? Klarer ikke å overse dette selvom jeg prøver…

Anonymkode: 3f96c...48e

Jeg forstår deg veldig godt jeg! Som mann synes jeg også det er turn-off med orddeling- og særskrivingfeil hos kvinner jeg chatter med.

Anonymkode: e0799...8d4

  • Liker 45
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går fint, blir ikke så irritert av det.

Anonymkode: 3f96c...48e

Det var bra! Du må bare vurdere om han er bra nok ellers til å overse disse feilene, eller dere kan kun fokusere på verbal kommunikasjon! 

Også til slutt! It is all in your head! Han tenker ikke på det eller vet/ser at han gjør feil! (Har selv selektiv OCD)

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vedder på at du finleste innlegget mitt for å se om du kunne ta meg for skrivefeil 😂

Anonymkode: 3f96c...48e

Og jeg fant det😎

Anonymkode: 06344...ed8

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Anonymkode: 111a5...953

  • Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg klarer ikke å overse skrivefeilene hans, og synes det er så sinnsykt turnoff. Han klarer ikke orddeling, skriver blant annet «kjempe fin», «brett spill», «påske krim». Ikke bare det, men skriver andre ord feil som «overaskelse», «morro», «nettop», «soffa» osv. Han er noen år eldre enn meg, har en master og er i fulltidsjobb.

Jeg prøver å vise han hvordan man faktisk skriver dette ved å gjenta hans ord i meldingene, som for eksempel: «Ja, det er koselig med overraskelser. Har nettopp lagt meg i sofaen». Men virker som han ikke catcher det. Jeg pleier ikke å irritere meg over det hvis andre gjør det, men jeg blir sikkert irritert og skuffet hver gang han gjør det. Er det kanskje fordi jeg ikke er så forelsket i ham som jeg vil være? Klarer ikke å overse dette selvom jeg prøver…

Anonymkode: 3f96c...48e

Akkurat som meg da. 🤭 Dårlig språk med masse skrivefeil pluss og/å feil er maks turnoff.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det er en sovasofa som jeg har i TV-stuen.

Anonymkode: 3f96c...48e

Se der, der skrev du feil du også 😄 

Sovesofa, ikke sovasofa 😄 Du er visst ikke så god i rettskriving du heller 😄

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Anonymkode: 111a5...953

Selvom og sinnsykt er åpenbare feil i HI.

Anonymkode: 06344...ed8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter særskrivingsfeil, ikke orddelingsfeil

Anonymkode: 8473f...b4f

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det er en sovasofa som jeg har i TV-stuen.

Anonymkode: 3f96c...48e

Du ligger inni sovasofan din? Ikke oppå sovasofan din?

Anonymkode: f1c1f...161

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...