MammaSarius Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #261 Del Skrevet 16. februar 2006 Nå fikk jeg usannsynlig lyst på boller! Særlig fastelavensboller med KREM!!!! ← Blir nok nye boller til fastelaven ja, du får komme innom og forsyne deg da! I dag er jeg vanvittig trøtt, slumrer på sofaen med TVn på, men får ikke med meg noe særlig. Skulle ha besøk av en venninne, men er så gåen at jeg måtte avlyse hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #262 Del Skrevet 16. februar 2006 Mmmmm... Har vanvittig lyst på Smoothies. Tror jeg må se om jeg orker en liten tur på ICA ettermiddag så jeg kan kjøpe litt bananer og frosne bær. Det må vel være bra for en slapp og giddalaus dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. februar 2006 #263 Del Skrevet 16. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #264 Del Skrevet 16. februar 2006 Mmmm, da har jeg laget meg nydelig deilig smoothie. Fantastisk godt, dette hadde kroppen lyst på kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #265 Del Skrevet 16. februar 2006 Teite meg som ikkje har fått med meg dette før!!!!!!! Gratulerer!!! Så utruleg gledelig!!! Lykke til vidare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. februar 2006 #266 Del Skrevet 16. februar 2006 Ååååå...nå vil jeg ha smoothies også! Får vel vente til helgen - og det er jo ikke lenge til!!! Må si denne dagboken begynner å bli laaaang. Du har snart tatt meg igjen! Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 16. februar 2006 Må si denne dagboken begynner å bli laaaang. Du har snart tatt meg igjen! Stor fra meg ← Sånn er det når man er hjemme heeeele dagen vettø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. februar 2006 #268 Del Skrevet 17. februar 2006 Dette er en farlig dagbok å titte innom...med alt dette bollesnakket! Men når man har bolle i ovnen, så... (Gud, så dårlig humor! ) Ville bare ønske deg, PappaSarius og BabySarius en finfin helg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 17. februar 2006 Ny dag, nye muligheter. Litt bedre form i dag og det passer veldig bra for vi skal ha overnattingsbesøk av lillesøster på 8 og hennes bestevenninne. Skal på kino og ut og spise og så skal de overnatte her i natt og så blir det kanskje litt sprell i morgen og hvis jeg er i form til det. Gleder meg veldig til å fortelle lillesøster at hun skal bli tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 17. februar 2006 #270 Del Skrevet 17. februar 2006 Gleder meg veldig til å fortelle lillesøster at hun skal bli tante! ← Det blir stas! Jeg var selv 8 år da broren min ble født, men husker fremdeles den morgenen ved frokostbordet da foreldrene mine fortalte at de hadde en hemmelighet, og at den hemmeligheten ble født i mai! Syntes tiden gikk ulidelig sakte frem til da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. februar 2006 #271 Del Skrevet 17. februar 2006 Jatakk til boller! :bukke: Og så gøy å fortelle lillesøster at hun skal bli tante! God fornøyelse og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #272 Del Skrevet 17. februar 2006 Glede meg veldig til å fortelle nyheten til lillesøster ja. Hun har flere ganger sagt at hun er klar for å bli tante og godt kan være barnevakt. En gang sa hun at hvis vi fikk trillinger så kunne jeg og Pappasariusen passe på en hver, så kunne hun passe den siste. Tror hun skal få lov å fortelle det til pappa, som i motsetning ikke er det spor klar for å bli bestefar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 #273 Del Skrevet 17. februar 2006 Heisann!! Høres ut som dere har en riktig så koselig helg foran dere! Tipper det blir stas for den blivende tante ja! Og tror du ikke pappan din blir glad da?? Trenger ikke være en gammel bestefar,men en stilig og sprek en får du si! Det må vel gå bra! Har du noe oppskrift på smoothies............ Ikke lettpåvirkelig jeg nei.....! Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. februar 2006 #274 Del Skrevet 17. februar 2006 Her blir det i hvertfall unge besteforeldre! Foreldrene mine er skilte og deres samboere som nå blir besteforeldre er henholdsvis 36 og 37 år gamle!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. februar 2006 #275 Del Skrevet 17. februar 2006 det var ikke gammelt nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. februar 2006 #276 Del Skrevet 18. februar 2006 En stor til verdens beste Mammasarius! Takk for at du har tenkt på oss den siste tiden. Og en liten til lille Babysarius. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 #277 Del Skrevet 19. februar 2006 Mmmmm, smoothies hørtes deilig ut. Må vel passe for en sliten 2-barnsmamma også.... Håper helgen ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. februar 2006 #278 Del Skrevet 19. februar 2006 Titter innom med en liten søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. februar 2006 #279 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvordan gikk det å fortelle søster at hun skal bli tante? Håper du får en fin uke med mye smooties og sjokolademelk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 #280 Del Skrevet 19. februar 2006 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå