Calla Skrevet 29. mai 2006 #901 Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for en koselig dag hos Heidi i går!! Veldig hyggelig å treffes! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 #902 Del Skrevet 29. mai 2006 !!! 22 uker !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 29. mai 2006 #903 Del Skrevet 29. mai 2006 Innom og leser litt i dagboken din jeg Det var kjempe hyggelig å treffe deg hos Heidi i går! Du virket som ei kjempe koslig jente! Bra du var med som fredsmegler mellom meg og Izaria i bilen i går Ha en fin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mai 2006 #904 Del Skrevet 30. mai 2006 GRATTIS MED 22 UKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 31. mai 2006 #905 Del Skrevet 31. mai 2006 Innom og koser litt på deg og babyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #906 Del Skrevet 31. mai 2006 til alle dere som stikker innom og holder liv i dagboken min! Er sløv om dagen og orker ikke skrive stort, bruker heller den lille energien jeg har på andre ting, men kommer noksterkere tilbake. Må jo litt for 22 uker, samt at Babysariusen nå uten tvil gir fra seg livstegn. Trodde jo at jeg kjente det første gang for over tre uker siden, men har vært veldig i tvil. Har blitt sikrere og sikrere på at det er h*n jeg kjenner, men i går morges forsvant all tvil. Da sparket det på samme sted mange ganger og både jeg og mannen kunne kjenne det på utsiden av magen. I går var vi på besøk hos et vennepar som fikk ei lita tulle forrige uke og jeg ble jo helt tussete. Hun var fantastisk skjønn og sjarmerte både meg og mannen i senk den lille stunden hun var våken. Er ikke så ofte man ser disse helt nyfødte og det var rart å få en påminnelse om hvor små de faktisk er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 31. mai 2006 #907 Del Skrevet 31. mai 2006 Åh, det er så DEILIG å være heeelt sikker på at det er spark man kjenner! Så god følelse! Nyt det, det blir jo bare mer og mer fremover, helt til BabySariusen er ute hos dere... Lyst på svele, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #908 Del Skrevet 31. mai 2006 Lyst på svele, forresten? ← Må ikke friste gravide hormonelle damer med ting som ikke finnes tilgjengelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 31. mai 2006 #909 Del Skrevet 31. mai 2006 Må ikke friste gravide hormonelle damer med ting som ikke finnes tilgjengelig!!! ← Hei - sjekk dagboka mi og stikk og kjøp kefir og natron! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #910 Del Skrevet 31. mai 2006 Så herlig at dere begge kjenner sparkene fra babyen. Akkurat nå så fikk jeg det for meg at det er en gutt du har i magen din.....vet ikke hvorfor men. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 1. juni 2006 #911 Del Skrevet 1. juni 2006 Åååhh. Så herlig at både du og mannen kunne kjenne det sparke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. juni 2006 #912 Del Skrevet 2. juni 2006 GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #913 Del Skrevet 2. juni 2006 :grine2: I dag var det tid for ny Ul i forbindelse med Stork-prosjektet. Nå etter to ordinære UL er jeg ikke lenger fullt så nervøs, nå er det mest bare moro. Og Babysariusen har vært helt vill i fletta de siste dagene så det er ingen tvil om at h*n har det bra der inne. Først fikk jeg resultatet av den ekstra glukosebelastninga som jeg var på tidligere denne uken i fordi jeg scora høyt forrige gang. Grensa på to-timers verdien går vist på 7,8 og forrige gang hadde jeg 8. Denne gangen lå jeg på 6,4 så da er alt i skjønneste orden, veldig glad for det! Så var det på tide å hilse på den lille bølla som så ut til å ha det veldig bra. Tror kanskje h*n er litt forelska i morkaka for hver gang vi er på UL ligger den med hodet knørva opp i et lite hjørne og i dag så det ut som den lå og sussa på morkaka. Rare, lille skatten min. Det at h*n liggersånn gjør det veldig vanskelig å få målt hodet (igjen) så vi holdt på an god stund og legen dyttet masse på magen for å få Babysariusen til å samarbeide, tror h*n synes det er gøy å leke litt gjemsel. Legen fikk målene vi trengte til slutt og prøvde å få Babysariusen til å vise profilen sin, men det kom slettes ikke på tale. Spilleringen rolle formeg så lenge h*n har det bra der inne. Og foruten å susse litt på morkake-kjæresten så var h*n opptatt med å ta seg i asniktet og sprelle rundt, ser mao ut til å stortrives. Må bare beklage min lare aktivitet her inne om dagen. lover å komme sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. juni 2006 #914 Del Skrevet 2. juni 2006 Så herlig :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. juni 2006 #915 Del Skrevet 3. juni 2006 Vil du bli med på en kaffe/lunsj til neste uke??? Det er jo meldt knallvær. Kanskje en tur på Frognerbadet - vi kan jo spørre Peony også! GOD PINSE!!! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 3. juni 2006 #916 Del Skrevet 3. juni 2006 Vil du bli med på en kaffe/lunsj til neste uke??? Det er jo meldt knallvær. Kanskje en tur på Frognerbadet - vi kan jo spørre Peony også! GOD PINSE!!! Klem fra meg ← Må fortelle en bitteliten hemmelighet: Fant noen veldig billige babydyner her om dagen som jeg bare MÅTTE kjøpe.... De ligger i kjelleren uten at mannen vet :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. juni 2006 #917 Del Skrevet 3. juni 2006 Må fortelle en bitteliten hemmelighet: Fant noen veldig billige babydyner her om dagen som jeg bare MÅTTE kjøpe.... De ligger i kjelleren uten at mannen vet :grine2: ← SØTA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #918 Del Skrevet 3. juni 2006 Må fortelle en bitteliten hemmelighet: Fant noen veldig billige babydyner her om dagen som jeg bare MÅTTE kjøpe.... De ligger i kjelleren uten at mannen vet :grine2: ← Tips om hvor du fant de? Nå skal jeg straks stupe i seng og kjenne litt på Babysariusen som turner fornøyd rundt u hybelen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. juni 2006 #919 Del Skrevet 4. juni 2006 Nå skal jeg straks stupe i seng og kjenne litt på Babysariusen som turner fornøyd rundt u hybelen sin. ← :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #920 Del Skrevet 4. juni 2006 Vil du bli med på en kaffe/lunsj til neste uke??? Det er jo meldt knallvær. Kanskje en tur på Frognerbadet - vi kan jo spørre Peony også! GOD PINSE!!! Klem fra meg ← Jeg er med! Kan vi ta det litt på sparket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå