Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Takk for en koselig dag hos Heidi i går!! Veldig hyggelig å treffes!

Håper du har en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Innom og leser litt i dagboken din jeg ;)

Det var kjempe hyggelig å treffe deg hos Heidi i går! Du virket som ei kjempe koslig jente! Bra du var med som fredsmegler mellom meg og Izaria i bilen i går :ler:

Ha en fin mandagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til alle dere som stikker innom og holder liv i dagboken min!

Er sløv om dagen og orker ikke skrive stort, bruker heller den lille energien jeg har på andre ting, men kommer noksterkere tilbake.

Må jo :hoppe: litt for 22 uker, samt at Babysariusen nå uten tvil gir fra seg livstegn. Trodde jo at jeg kjente det første gang for over tre uker siden, men har vært veldig i tvil. Har blitt sikrere og sikrere på at det er h*n jeg kjenner, men i går morges forsvant all tvil. Da sparket det på samme sted mange ganger og både jeg og mannen kunne kjenne det på utsiden av magen. :hjerter_rundt:

I går var vi på besøk hos et vennepar som fikk ei lita tulle forrige uke og jeg ble jo helt tussete. Hun var fantastisk skjønn og sjarmerte både meg og mannen i senk den lille stunden hun var våken. Er ikke så ofte man ser disse helt nyfødte og det var rart å få en påminnelse om hvor små de faktisk er... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Åh, det er så DEILIG å være heeelt sikker på at det er spark man kjenner! Så god følelse! Nyt det, det blir jo bare mer og mer fremover, helt til BabySariusen er ute hos dere... :klem:

Lyst på svele, forresten? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på svele, forresten? :sikle:

Må ikke friste gravide hormonelle damer med ting som ikke finnes tilgjengelig!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Må ikke friste gravide hormonelle damer med ting som ikke finnes tilgjengelig!!!

:ler:

Hei - sjekk dagboka mi og stikk og kjøp kefir og natron! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så herlig at dere begge kjenner sparkene fra babyen. Akkurat nå så fikk jeg det for meg at det er en gutt du har i magen din.....vet ikke hvorfor men. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2:

I dag var det tid for ny Ul i forbindelse med Stork-prosjektet. Nå etter to ordinære UL er jeg ikke lenger fullt så nervøs, nå er det mest bare moro. Og Babysariusen har vært helt vill i fletta de siste dagene så det er ingen tvil om at h*n har det bra der inne.

Først fikk jeg resultatet av den ekstra glukosebelastninga som jeg var på tidligere denne uken i fordi jeg scora høyt forrige gang. Grensa på to-timers verdien går vist på 7,8 og forrige gang hadde jeg 8. Denne gangen lå jeg på 6,4 så da er alt i skjønneste orden, veldig glad for det!

Så var det på tide å hilse på den lille bølla som så ut til å ha det veldig bra. Tror kanskje h*n er litt forelska i morkaka for hver gang vi er på UL ligger den med hodet knørva opp i et lite hjørne og i dag så det ut som den lå og sussa på morkaka. :ler: Rare, lille skatten min. Det at h*n liggersånn gjør det veldig vanskelig å få målt hodet (igjen) så vi holdt på an god stund og legen dyttet masse på magen for å få Babysariusen til å samarbeide, tror h*n synes det er gøy å leke litt gjemsel. ;) Legen fikk målene vi trengte til slutt og prøvde å få Babysariusen til å vise profilen sin, men det kom slettes ikke på tale. Spilleringen rolle formeg så lenge h*n har det bra der inne. Og foruten å susse litt på morkake-kjæresten så var h*n opptatt med å ta seg i asniktet og sprelle rundt, ser mao ut til å stortrives.

Må bare beklage min lare aktivitet her inne om dagen. lover å komme sterkere tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du bli med på en kaffe/lunsj til neste uke??? Det er jo meldt knallvær. Kanskje en tur på Frognerbadet - vi kan jo spørre Peony også! GOD PINSE!!! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du bli med på en kaffe/lunsj til neste uke???  Det er jo meldt knallvær.  Kanskje en tur på Frognerbadet - vi kan jo spørre Peony også!  GOD PINSE!!!  Klem fra meg

:sjenert:

Må fortelle en bitteliten hemmelighet: Fant noen veldig billige babydyner her om dagen som jeg bare MÅTTE kjøpe.... De ligger i kjelleren uten at mannen vet :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjenert:

Må fortelle en bitteliten hemmelighet: Fant noen veldig billige babydyner her om dagen som jeg bare MÅTTE kjøpe.... De ligger i kjelleren uten at mannen vet :grine2: 

:ler:

SØTA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Må fortelle en bitteliten hemmelighet: Fant noen veldig billige babydyner her om dagen som jeg bare MÅTTE kjøpe.... De ligger i kjelleren uten at mannen vet :grine2: 

:ler: Tips om hvor du fant de?

Nå skal jeg straks stupe i seng og kjenne litt på Babysariusen som turner fornøyd rundt u hybelen sin.

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg straks stupe i seng og kjenne litt på Babysariusen som turner fornøyd rundt u hybelen sin.

:hjerter:

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du bli med på en kaffe/lunsj til neste uke???  Det er jo meldt knallvær.  Kanskje en tur på Frognerbadet - vi kan jo spørre Peony også!  GOD PINSE!!!  Klem fra meg

Jeg er med! Kan vi ta det litt på sparket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...