Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Veldig stas å treffe deg! :hoppe: Men fikk du spist is? :klø: Vi snakkes!  ;)

Jada, jeg spiste is med sjokolade og jordbær (etter den tørre muffinsen) og så var det jo is sammen med desserten på Mecca og!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å treffe deg! Tenk, snart har du ditt eget lille nurk på utsiden :hjerte:

Det slår meg nå at jeg kanskje var litt gnien på ungen min :rodme: Men jeg er litt sosialt inkompetent på det området. Selv elsker jeg å låne andres barn og dikkedulle med dem, men jeg aner jo ikke om andre synes det er like stas og vil ikke prakke Maia på noen.

Hehe, alt man bekymrer seg over :ler:

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være bekymret over at du ikke er så aktiv i dagboka di, vi begynner jo stort sett ikke mase før siste måned før termin :ler: Da skal jeg etterlyse deg hvis du ikke er her og oppdaterer oss minst seks ganger daglig!

Takker for istreff, moro å møte flere i samme situasjon som man fikk god kjemi med! Koselig å treffe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Det slår meg nå at jeg kanskje var litt gnien på ungen min :rodme: Men jeg er litt sosialt inkompetent på det området. Selv elsker jeg å låne andres barn og dikkedulle med dem, men jeg aner jo ikke om andre synes det er like stas og vil ikke prakke Maia på noen.

Jeg koste litt på henne da hun gråt litt mens du var inne og kjøpte kaffe og is (eller var det noe annet? :sjenert: )

MammaSarius: Ja, jeg hadde jo helt glemt isen på sjokoladefondanten! :klaske: Og på Il Moro gikk jeg litt i surr med hva alle spiste. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg må bare si en gang til at det første innlegget i denne dagboka di er veldig rørende. :grine2: Måtte lese det en gang til nå som jeg har truffet deg. Lettere å se for seg MammaSarius treffe BabySarius' første kjæreste nå... :ler:

Håper du har det bra selv om det er i overkant varmt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei du,

Vil invitere til istreff hos meg tirsdag 29. august klokken 12. Kunne det passe? Evnt. har du forslag til andre tidspunkt? Vil jo få med alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du,

Vil invitere til istreff hos meg tirsdag 29. august klokken 12. Kunne det passe? Evnt. har du forslag til andre tidspunkt? Vil jo få med alle!  :klem:

Så koselig at noen drar fram dagboka mi. Er jo bare vanvittig sløv om dagen!

:sjenert:

Er ellefølgelig med og spiser is!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super-dupert. Tror vi må diske opp med noe annet enn is, men vi får komme tilbake til hvordan vi gjør det. Vi må jo ha litt mat, og som jeg sa til Murmelmy, jeg lover at servicen er bedre her enn på Fru Hagen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super-dupert. Tror vi må diske opp med noe annet enn is, men vi får komme tilbake til hvordan vi gjør det. Vi må jo ha litt mat, og som jeg sa til Murmelmy, jeg lover at servicen er bedre her enn på Fru Hagen!  :ler:

Du fårsi fra hvis jeg skal ta med noe da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du slenger deg med neste gang, synd du ikke "rakk" det i dag! :ler: Men jeg regner med at du trengte søvnen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du slenger deg med neste gang, synd du ikke "rakk" det i dag!  :ler:  Men jeg regner med at du trengte søvnen.  :klem:

:rodme:

Håper det ikke blir for lenge til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var savnet i dag. Og neste treff er det du som muligens står i fare for å måtte føde i steden for å møte oss! :ler:

Har kjøpt denne babygymen på Rudo i Ullevålsveien, det var den siste de hadde da men de får den nok inn igjen! Jeg liker at det er så knæsje farger på den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imax foreslo treff hver siste tirsdag i måneden, men jeg synes godt vi kan treffes oftere, kanskje hver 3. uke? Så da tar jeg meg den frihet å invitere hit tirsdag 19. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...