Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

Sakset fra boka til Miiip:

Forresten, dersom noen skal kjøre til miip og har plass til en stranda flodhest så skrik ut!

Hvor vil i så fall denne flodhesten plukkes opp? Jeg skal nok kjøre, men hm... Har en del andre ærender + muligens en overnatting på gang også, men send meg en PM du så ser vi om det kan løses på noe vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodme:

Stakkars dagboken min, har ikke akkurat blitt høyt prioritert de siste månedene.

Hyggelig at noen holder liv i den da! :klem:

Alt er bra med flodhesten, selv om formen har vært litt opp og ned i det siste. Har hatt et par episoder hvor jeg har mistet følelsen i deler av kroppen samt ikke greid å prate ordentlig så på mandag var vi på neurologisk på sykehuset for å utelukke drypp. Ettersom de helst ikke vil ta MR på gravide og heller ikke vil gi blodfortynnende så sent i graviditeten så er det jo begrenset hva de får gjort uansett. Testene jeg tok (av typen god gammeldags lukt, smak, balanse etc) så bra ut så nå venter vi bare på blodprøvesvar, men har fått streng beskjed om å ta det med ro inntil videre.

I tillegg har jeg denne uka blitt potte forkjøla, har hatt tungt for å puste og sår hals, men det ser ut til å bedre seg nå. Håper jeg får rista den skikkelig av meg før den store styrkeprøven. Er veldig innstillt på at det ikke skal skje noe helt enda, men i natt våkna jeg faktisk to ganger av smerter i korsryggen så det er ikke tvil om at kroppen i det minste har begynt å forberede seg. Fikk streng beskjed av mannen om å pakke ferdig bagen i dag!

Det meste er i orden på hjemmebane. Vogn og bilsete er i hus og stellebordet er hengt opp på badet og hyllene er fylt med kluter og håndkler. Det eneste som mangler er å rydde plass på soverommet til kurven, satser på å gjøre det i løpet av helga tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Og jeg som var helt sikker på jeg skulle gå på overtid!

Pakker bagen og spiser litt så drar vi en tur på sykehuset for en sjekk. Har ingen vondter så regner med å bli sendt hjem igjen. Oppdatering følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny melding fra MS!:

"De trodde jeg ikke hadde rier og skulle til å sende meg hjem, men sjekket åpning for sikkerhets skyld. 3 cm og vi vandrer rundt i gangene."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: BabySarius er her! :legrine:

Og det ble en :babygutt:GUTT :babygutt:!

Vi har fått en fantastisk nydelig gutt. Han kom i litt av et tempo kl 02:02. 51 cm lang, 3,8 kilo. Helt perfekt!"

Tante Peony har sett bilde, og jommen var han ikke helt perfekt - en liten hjerteknuser! :hjerter:

:flagg: Velkommen til verden lille herr BabySarius! :gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...