Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

I wish!

:forvirret:

Termostaten min er helt ødelagt og jeg takler varmen ekstremt dårlig, blir skikkelig grinete. Håper det går over for jeg vil ut i sooooolen!

Det er AC i bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for i går. Hadde det veldig koselig med de tre bollene på tur :ler:

Og mannen din er veldig søt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hei du MammaSarius! Synes det er litt sørgelig her i dagboka di uten deg! :klem: Håper du har det fint om dagen, det hørtes morsomt ut med tre gravide på harrytur i alle fall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

Er litt dårlig på å oppdatere her inne om dagen. Tiden flyr jo bare avgårde.

I går var jeg altså på Harrytur med peony og Murmelmy, vi var nok litt av et syn der vi vralta avgårde på polet. :ler:

Fikk kjøpt følgende til Babysariusen:

-Spøket Laban sengesett

http://www.babyland.se/images/articles/230/RS2404.jpg

-Spøket Laban teppe

-Spøket Laban body x 2

-Spøket Laban bukse x 2

-Spøket Laban omslagstrøye

-Spøket Laban smekke ( :oops: tror muligens jeg er litt forelska i Laban)

-15 kluter

-Pakke med giraffbody, lue, sokketøfler og klorevotter

Alt til den nette sum av 999 kroner!

Fant ikke stellebordet jeg skulle se på, men har det jo absolutt ikke travelt enda.

I tillegg fik jeg kjøpt vin på Systembolaget samt hamstra litt mat! Meget bra dag!

I dag skal jeg møte en venninne i byen og bare slappe av og kose meg!

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier her som jeg gjorde på msn - utrolig mye flott du kjøpte på "harrytur"!!! Ble inspirert, og neste gang jeg er den veien skal jeg jammen investere i Spøket Laban til Jacob også! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mye labanutstyr! MEn laban er jo søt da ;)

Laban er kjempesøt, og ikke minst forholdsvis kjønnsnøytral.

På fredag var jeg og mannen og så på vogn og har vel mer eller mindre bestemt oss. Nå må vi bare finne ut hvor vi skal bestille den fra for å spare mest mulig penger. Vi tittet litt på stellebord også og har nå bestemt oss for at vi skal ha et som står oppå badekaret. Med liten plass på badet måtte det bli enten det eller vegghengt og med tanke på at vi kommer til å selge i løpet av to år så vil vi unngå hull i flisene.

Ellers er det ikke mye nytt å rapportere. Ser ut til at jeg blir sykmeldt frem til termin, kronglete bekken og dårlig søvn.

Det er deilig med sommer, men jeg takler varmen ganske dårlig så er litt ambivalent til det hele kjenner jeg. I går fikk vi endelig ryddet verandaen og montert opp bordet vi skal ha der ute så da er det ihvertfall litt lettere å trekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:rodme:

Uff, nå har jeg forsømt dagboken min fælt i det siste.

Alt bra, men lite med energi. Bekkenet og ryggen krangler, men så lenge jeg lytter til kroppen og tar det med ro så går det stort sett greit. Magen har blitt mye større i det siste. som pappa så fint sa det i går (han hadde ikke sett meg på en stund): "Dæven, du har blitt schvær!" :ler:

Babysariusen er kjempeaktiv om dagen og i dag kunne jeg og mannen kjenne liv på to forskjellige steder samtidig for første gang, morro!

Nå er det bare tre mnd igjen. Synes det hele går så fryktelig fort, gleder meg veldig til oktober, men begynnerå innse at høsten kommer fortere enn jeg aner.

Nå har vi endelig fått kjøpt oss grill så i morgen skal visette denn opp og får et vennepar på grillfest, det blir kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tida flyr utrolig fort - kan knapt huske ukene fra 20 til 30 - helt merkelig.

Vi får nyte sommern mens den er her - høsten kommer tidsnok!

Herlig å ha noe så flott som baby å se fram i mot utover høsten da - ellers pleier jeg å syns at høsten er en kjedelig tid... :sjenert:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest miiip

Her var det lenge siden det hadde vært noen, gitt! :overrasket:

Ville bare si tusen takk for i dag! Veldig hyggelig å treffe deg og koselig at du blei med på middag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

Ja, her er det jammen med dårlig med liv om dagen.

Var veldig koselig å treffe Rognebær, Miip, Murf, Imax, Jolie og Murmelmy i dag. Fikk trent litt på småttene, alltid koselig.

Lover på tro og ære og værelitt mer aktiv i dagboken min fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

Ja, her er det jammen med dårlig med liv om dagen.

Var veldig koselig å treffe Rognebær, Miip, Murf, Imax, Jolie og Murmelmy i dag. Fikk trent litt på småttene, alltid koselig.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...