Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

:rødme:

Huff, nå har jeg forsømt dagboken min fælt i det siste.

Unnskyldingen er laber energi kombinert med rimelig full timeplan.

På fredag var jeg altså på F&B messe med Murmelmy. Veldig koselig å få titta litt på utstyr og fikk handla inn litt også. Fangsten ble som følger:

- Voksipose til 999 kr! :sjarmor: Meget fornøyd! De hadde kun 2 farger på messetilbud hvorav en av mine favoritter. Er jo ikke 100% sikker på vogn enda, men dersom dette skulle vise seg å ikke passe så får jeg sikkert solgt den for like mye som jeg ga. De koster jo vanligvis 1799 i utsalg.

- Dyne (i vogn str), halv pris hos Fru Lyng

- 2 stk helsetepper fra Turiform (et gult og et blått) , også halv hos Fru Lyng

- Lammeskinn, også halv pris fra Fru Lyng

- Diverse vareprøver

Endte opp med å bruke ca 1800 kr altså det Voksiposen egentlig koster og da synes jeg så absolutt at jeg fikk mye for pengene! ;)

---------------------

I helga har vi vært i Danmark og sett på lokale til bryllupet! :hoppe:

Spiste nydelig god mat og koste oss i vakre omgivelser og med vennlig dansk service. Nå skal jeg sørge for litt action på plnaleggingsfronten så blir det nok booka ganske snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:hoppe: litt for 21 uker!

Høres ut til at dere har hatt en super helg i Danmark.

Har dere bestemt dere for lokasjon nå?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 21 UKER ja!!! Hurra!!! Over halvveis! :danse:

Så koselig med tur til DK og litt bryllupsplanlegging...blir nok SÅ bra! Og tenk, da har dere en liten nuddelig en! :hjerte:

Litt av en fangst på messe da! Voksipose er veldig kjekt, og den fargen du har med det mønsteret er lekker!! :Nikke: Tror du kan bruke den uansett vogn altså, for den er veldig fin. Og uansett IKKE noe problem å selge hvis du skulle ønske det! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Da har vi meldt oss på fødselsforberedende kurs på sykehuset!

Når fikk du anbefalt å gjøre dette? I den nye svangerskapsboken min er det anbefalt å gjøre det rundt uke 26-30, for babyen kan jo faktisk bestemme seg for å komme tidlig. Svar ønskes snarest ;)

Også gleder jeg meg til å få full oppdatering på Danmark og slottet :Nikke:. Svømming på mandag??? KAnskje tidligere på Frognerbadet??? LET ME KNOW!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Nå skal jeg gjøre meg klar forå reise ut til pappa og så skal vi til dyrlegen og avlive voffsen min... Ingen bra dag for Mammasariusen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Stakkars lille MammaSariusen, dette må være en veldig tung dag for deg. Jeg skal tenke på deg og gamle-vofsen din i dag :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla::tristbla::tristbla:

Da er jeg hjemme igjen.

Det var kjempetrist, men jeg er veldig glad jeg var med. Jeg og lillesøster tok fikk kost masse med ham,børstet ham og tatt mange fine bilder. Har blitt mange tårer, men prøver å fokusere på alle de gode minnene og vet at det nok var best for ham å få slippe enda en varm sommer.

Lillesøster på 8 år har fått kampfisk og jeg får jo baby så da mente hun det skulle gå bra... :ler: Skulle nå gjerne hatt både voffs og bebis jeg da, men sånn er det nå en gang her i livet. Og akkurat nå har jeg ikke lyst på noen erstaningshund heller, tror det hadde blitt helt feil. Så får vi heller se når vi flytter til et mer dyrevennlig sted om jeg får overtalt mannen da.

Lillesøster ble med hjem og skal overnatte så nå skal vi sette bolledeig før vi lager Chicken Tandoori og ser på Wallace & Gromit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Kjempetrist å måtte skille seg av med en trofast venn gjennom mange år men man må nesten bare glede seg over den tiden man fikk sammen og alle de gode minnene. Og det kommer en tid hvor det beste er å få la de slippe men alikevel så uendelig trist. :tristbla:

Høres ut som en skikkelig kosekveld med lillesøsteren din i går. Håper maten og bollene smakte og at filmen var morsom.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rognebær

Så trist med hunden! :grine: Men det hørtes ut som om dere fikk tatt farvel med ham på en utrolig fin måte! Og sikkert kjempekos for lillesøster å bli med hjem til deg etterpå, med ordentlig søster-bonding. :klem:

Håper søndagen blir fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei snuppa.

Tusen takk for veldig koselig besøk i dag. Alltid like hyggelig og treffes. Håper ikke det blir like lenge til neste gang vi ses.

Gikk turen hjem fint?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Koselig å treffe deg i dag! Du har en kjempefin gravid-mage. Ønsker deg lykke til med resten av svangerskapet! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Uff, så trist å avlive voffsen... :tristbla: Men, det var vel for det beste...

Forresten, ser du spiser mye is for tiden. :ler: Jeg ELSKER is, kan jeg være med og spise når jeg kommer hjem igjen?? :Hehe:

Jeg måtte ta et bilde til ære for deg når jeg var på seiltur i Whitsundays.. Så du kunne mimre litt:

post-7590-1148868765_thumb.jpg

Den fulgte oss nesten hele turen. :)

Ha en flott dag! :klem:

Endret av Isola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...