Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten


MammaSarius

Anbefalte innlegg

:frustrert: Dustelege :frustrert:

Men sååå koselig med gravid venninne da!! Det var jo kjempemorsomt!

Jeg vil også ha det.....!

Nå må du bare ha ei alldeles fortreffelig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Så morro at mannen går med gravid glød om dagen. :ler:

Ingen ting er jo bedre enn det. :tommel:

Koselig med flere venninner som også venter barn.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og ser litt på utstyr og skulle så inderlig ønske jeg kjente noen som skual en liten tur til USA før Babysariusen melder sin ankomst. Er jo så mye å spare på å kjøpe litt av utstyret der borte, men det meste blir jo spist opp i frakt og toll.

Vi skulle jo egentlig reise over i forbindelse med bryllupet til mamma i juni, men de har jo droppet helt å ha det der borte... :sur:

*vrir hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*setter frem en bolle med rykende varm grønnsakssuppe til verdens beste Izaria*

;)

*smatter høylydt* Kan jeg ta en skive med flattbrød og smør også??

Jeg skal til usa i juni..men vet ikke hvor mye plass jeg har til overs i kofferten akkurat... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi
Lurer veldig på om vi kanskje må ha denne?

Kjempesøt!! :) Jeg kunne kjøpt hele verden til nurket jeg men merker jeg begrenser meg veldig og har faktisk ikke kjøpt en eneste leke eller lignende til nå! Alle sier jo at vi får så mye i gaver og så har vi jo så utrolig mye praktisk vi heller må bruke penger på.. Men gurimalla så mye gøy å se på! Ha en herlig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smatter høylydt* Kan jeg ta en skive med flattbrød og smør også??

Jeg skal til usa i juni..men vet ikke hvor mye plass jeg har til overs i kofferten akkurat...  :forvirret:

Hadde jo tenkt å sette fremnybakte rundstykker til deg jeg, men så ble jeg veldig usikker på hvordan det gikk med tygginga da...?

Er vel ikke ofte man har mye plass i kofferten på vei hjem nei... Det fine med USA i så måte er jo ihvertfall at det er mye man kan ha med seg, sammenlignet med andre steder man flyr. Vi fløy via USA når vi skulle hjem for godt etter å ha vært i Australia. Vanligvis kan man ha med 2x32 kilo per pers, men siden jeg hadde sølvkort kunne jeg ha med 3x32 kilo. Jeg og mannen hadde samlet baggasje på nesten 140 kilo. :overrasket:

Du får si fra hvis du har mulighet til å drasse med deg litt mer da vettu! Belønnes selvfølgelig rikelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

USA-tur før fødsel må jo være ideelt - alt det fine man kan kjøpe der! Jeg håper veldig selv på at vi får til å dra til UK i løpet av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...