Gjest Epona Skrevet 26. februar 2006 #341 Del Skrevet 26. februar 2006 Nå puster jeg lettet ut etter at jeg ble litt redd her - så fantastisk med full aktivitet på UL!!!! :grine2: Tusen takk for gratulasjoner og hilsener fra deg! Jeg sender deg en måned i forvegen så jeg vet hva jeg har i vente jeg! Dette skal jo bli året vårt, det har vi jo bestemt før, så jeg tror alt skal gå fint med både deg og meg! Blir spennende å følge deg, du blir litt sånn prøveklut for meg Ha en fin søndag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. februar 2006 #342 Del Skrevet 26. februar 2006 Håper at fastelavnsbollene var gode! Den pizzaen hørtes kjempenam ut. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #343 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei MammaSarius. Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 27. februar 2006 Har litt brun utflod i dag, ikke særlig fornøyd med det. Snille mannen ringte sykehuset for meg og fikk snakke med en veldig søt sykepleier som så på journalen min. Vi fikk jo veldig dårlig med info når vi var der på torsdag. Hun sa at alt så veldig bra ut og at sålenge jeg fortsatt er sliten og har andre symptomer så fikk vi bare prøve å slappe av og ta det med ro. Har veldig ømme brystvorter i dag så det er et godt tegn, og i går sovna jeg på sofaen hos mamma og måtte legge meg klokka 22 når vi kom hjem, så trøttheten er og her. Skal jo på kontroll hos legen neste torsdag så satser på at ting går bra frem til da så skal jeg høre med henne om en åpen henvisning til ultralyd da. Hadde vært kjekt å se knøttet etter uke 12, tror jeg slapper av litt bedre da. Hvis noen har et sted å anbefalefor UL så skrik ut! I dag skal jeg rydde litt i heimen, bake boller til mannen og ellers ta livet med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 27. februar 2006 #345 Del Skrevet 27. februar 2006 Fint MS! Ta livet med ro, og prøv å ikke bekymre deg og ta sorgene på forskudd, eller male faen på veggen (som mamma ofte sier til meg). Kos deg med bollebaking og mannekos. Fint sted med UL kan jeg desverre ikke hjelpe deg med. Ønsker deg en god mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. februar 2006 #346 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg kan anbefale UL på Byporten. Der får du en time i stolen for 750 kr. Viktig å huske at de ikke er like eksperter som jordmødre og leger på sykehusene, så de er ikke like flinke til å beregne termin og sikkert ikke til å undersøke "skikkelig", men du får i hvert fall masse tid til å se på vidunderet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 27. februar 2006 Oj, en hel time for 750 kr? Vi betalte 800 på Citu og da var vi inn og ut døra på under 10 min. Det kan jo og ha litt sammenheng med hvor tidlig man er. Tror til og med at en vordende mor kan bli lei av å se på et 6 uker gammelt forster i en time, er liksom ikke så mye å se. Men da skal jeg jammen prøve Byporten hvis vi ender opp privat. Hvis noen kan anbefale noen med drifstøtte hvis vi får henvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. februar 2006 #348 Del Skrevet 27. februar 2006 Kjedelig med den utfloden altså! Men det er nok ingenting - later dessverre til at du er litt uheldig stilt akkurat der og har lett for å blø fra små blodkar osv... Kjedelig at det skal skape så mye unødvendig bekymring, men det er flott du ikke nøler med å kontakte lege eller føden hvis det er noe. Det værste som finnes er jo å gå rundt og være redd! Du skal se Babysarius har det bare finfint i magen. Hadde jo vokst godt siden sist også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2006 #349 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har navnet på en flink gyn som tar ultralyd i Oslo, holder til på Bygdøy alle. Han er nystartet og har dermed kort ventetid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har navnet på en flink gyn som tar ultralyd i Oslo, holder til på Bygdøy alle. Han er nystartet og har dermed kort ventetid! ← Vet du om han har driftstilskudd? Evt hvor mye han tar? Supert om du kunne sendt meg en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. februar 2006 #351 Del Skrevet 27. februar 2006 Kanskje bare meg som er idiot.. Senebetennelse i hjernen? Men hva er driftstilskudd? Eller, hvorfor er det av betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvis man har henvisning kan man gå til gynekolog med offentlig driftstilskudd. Da betaler men bare egenandel. Så hvis jeg får henvisning prøver jeg å finne noen som kan anbefale en flink gynekolog med driftstilskudd som utfører UL. Hvis ikke går vi uansett privat, så alle anbefalinger mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. februar 2006 #353 Del Skrevet 27. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. februar 2006 #354 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvis du får henvisning mens du er gravid betaler du bare for evt. bilder... MS, jeg hadde skikkelige kramper på venstre side av magen og er bekymret pga det...sov til og med dårlig i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. februar 2006 #355 Del Skrevet 27. februar 2006 Håper ikke utfloden betyr noe..Men irriterende at du skal bli så plaget med sånt rusk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 #356 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvordan er formen din i dag da? Ikke noe mer utflod håper jeg... Du og mannen må kose dere med bollebaking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvordan er formen din i dag da? Ikke noe mer utflod håper jeg... Du og mannen må kose dere med bollebaking! ← Den dumme utfloden gir seg ikke. I går var det ganske mye, i dag er det bare litt, og ikke noe av det er friskt. Jeg velger å tro at alt er i orden, men kjenner jo at tvilen ligger og murrer. Men brystvortene er ømme, tarmene bobler over og jeg er fortsatt vanvittig trøtt og sliten. Vanligvis når jeg er syk ender jeg opp med å sove lenge og legge meg veldig seint. Nå er jeg så trøtt at jeg uansett legger meg sammen med mannen i 23-tiden. Trenger tydeligvis mye søvn. Med mindre det skjer noe drastisk satser jeg på at alt er bra frem til legetimen neste torsdag og så insiterer jeg på henvisning til UL da. I dag skal jeg bake boller fylt med vaniljekrem, da vet jeg om en som blir glad når han kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. februar 2006 #358 Del Skrevet 28. februar 2006 That's the spirit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 #359 Del Skrevet 28. februar 2006 That's the spirit! ← Du har jo dessuten litt å sammenligne med fra sist, og da hadde du jo mest ikke symptomer heller...eller!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 28. februar 2006 Da er bollene ferdige. De ble veldig gode, fylt med vaniljekrem så det nesten renner over! I dag har vært en slapp dag, har litt feber og en ekkel hoste, skjønner ikke at denne forkjølelsen bare kan slippe taket snart! I kveld skal vi se CSI og kose oss. I morgen skal jeg manne meg opp og dra ut å kjøpe mammabukser, magen er så oppblåst at det er helt håpløst å bruke de vanlige buksene mine. I morgen kveld skal vi sitte barnevakt for verdens søteste niese, gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå