Gå til innhold

2 av 7 kom i bursdag

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda, det skjer... Jeg har selv møtt opp i bursdag, der det var sendt ut invitasjoner til hele klassen. 2stk sa ifra at de ikke kom, 2stk møtte opp til bursdagen, 11 stk bare kom aldri, uten å si noe.. 😓

Anonymkode: 7a0f7...0df

Drittsekkforeldre. 

Anonymkode: 344a1...ff8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmeburdag på dagtid når man er 15 er vel ikke helt vanlig. Hadde nok heller invitert gjengen på nermeste pizzasjappe eller burgersjappe. Dog her har vi ikke barnebursdag etter 10år. Kanskje en bestevenn eller to får være med på familebursdag

Anonymkode: 1fa69...698

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

I følge foreldre i denne tråden, så er det greit å takke ja til en invitasjon, og ikke dukke opp. Det er greit siden det er klokken 12 på en lørdags formiddag og vinterferie. Det er greit fordi en normal 15 åring feirer ikke bursdagen sin klokken 12 på en lørdags formiddag i vinterferien. Det er helt ok å ikke dukke opp når foreldrene kommer med så mange gode unskyldninger.

Anonymkode: 7fd32...681

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet

Det er nok mange som er bortreiste eller ute i finværet i dag, ser at veldig mange er utendørs nå. Min sønn på 14 skal ha guttekveld i kveld, var kun to som kunne komme, resten er bortreist. Tror mange er i feriemodus nå.

Min datter blir 13 til tirsdag, da blir det null feiring med venninner eller klasse. Vi har erfart at det er klin umulig å feire bursdag i vinterferien, da alle er hit eller dit. Det er dessverre slik, men jeg skjønner godt at folk reiser i feriene.

Anonymkode: 1d04b...c89

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Drittsekkforeldre. 

Anonymkode: 344a1...ff8

Dem er 15 år nå, hva med og finne på noe på ettermiddag kvelds tid, kan si i fra. Men klokken 12 på en lørdags er for barneskole og barnehage. Har han noen venner? Be heller dem en hele klassen. Det kommer en tid ungdommen ikke synes det er Line kult og henge med alle. Ville heller satset på mindre grupper. Det kom to fokuser på det, finnes der det ikke kommer noen. Min hadde ikke reist på noe sånt, men hun takler ikke 15 mennersker i sånne ting. Hun har to venner og har innvitert dem. Er jo ikke sikkert hun hadde tenkt på og si i fra heller at hun var bet, men eller mulig tenkt og si i fra om hun kom

Anonymkode: 0315e...3c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er nok mange som er bortreiste eller ute i finværet i dag, ser at veldig mange er utendørs nå. Min sønn på 14 skal ha guttekveld i kveld, var kun to som kunne komme, resten er bortreist. Tror mange er i feriemodus nå.

Min datter blir 13 til tirsdag, da blir det null feiring med venninner eller klasse. Vi har erfart at det er klin umulig å feire bursdag i vinterferien, da alle er hit eller dit. Det er dessverre slik, men jeg skjønner godt at folk reiser i feriene.

Anonymkode: 1d04b...c89

Da takker man nei til invitasjonen. Eller?

Anonymkode: 7fd32...681

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Saksopplysning: Mange steder i landet er det vinterferie i uke 9, altså ikke uka som kommer. Så ferien trenger ikke være grunnen.

Anonymkode: 2f8ec...3b5

• Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet

Alt kommer jo an på om disse ungdommene har svart på invitasjonene eller ikke. Det er sjukt stygt gjort å si at man kommer hvis man ikke gjør det, men man må jo vite om folk HAR svart. Dersom det er en veldig diffus og uforpliktende gjeng så er det bedre å bare be et par stykker med på kino eller lignende. Det er utrolig vondt for den det gjelder, og her tenker jeg at foreldrene må veilede ungdommen sin bedre. Bursdag i vinterferien er jo vanskelig nok i seg selv da halvparten garantert er bortreist. 

Anonymkode: 215f2...0eb

• Liker 2
Skrevet

Mange nevner vinterferie...

Rart. Trodde det var beregnet ekstremt rike og de med "borgerlønn"

Men er nok 5 barn med foreldre som har råd til fritid skal du se.

Anonymkode: 580d4...964

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alle de som går på skolen har hatt vinterferien enten denne uka eller har det neste uke. Det er uansett snakk om ungdommer her, så de klarer seg fint alene mens foreldrene er på jobb.  Men er jo en del foreldre som tar fri i vinterferien for å dra til Syden.

• Liker 2
Skrevet

Det her tror jeg ikke helt på... Hvis det er tilfelle,så har det kanskje noe med mangel på sosial intelligens på både deg og sønnen din. INGEN 15 åringer har vel barnebursdag midt på dagen en lørdag 😂

Anonymkode: 16002...67a

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det her tror jeg ikke helt på... Hvis det er tilfelle,så har det kanskje noe med mangel på sosial intelligens på både deg og sønnen din. INGEN 15 åringer har vel barnebursdag midt på dagen en lørdag 😂

For ett ræva menneske du er! Det er du som mangler sosial intelligens, og ikke hi og sønnen!

Anonymkode: e7169...9a5

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Noen som kjeder seg i dag, tydeligvis :knegg:

Selvfølgelig en oppdiktet tråd. 

Anonymkode: f5f68...740

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Man arrangerer ikke en tenåringsbursdag for gutter kl 12 første dag i en ferie.. 

Dette Mammahjertet ditt burde forstått bedre. 

Hvor er far ?

Anonymkode: 47b7e...76c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er ikke ts, Synes kommentaren din vitner mye om egen intelligens, når man er nødt til å håne fremmede på nett bak anonymeknappen. Utrolig barnslig oppførsel i tillegg ved bruk av barnslige smileys. Fei for egen dør. 

Anonymkode: b5724...67b

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barnet mitt har invitert 7 gutter til sin 15 års bursdag. Nå har bursdagen startet og det kom 2 stk. 

Jeg har så vondt i mammahjertet. Jeg viser selvfølgelig ikke dette til tenåringen men synes det er dårlig oppmøte. Tror han føler på det men får ikke gjort noe. 

Anonymkode: c87b9...4a2

Dumt det er vinterferie 💓

• Liker 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet
Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Dumt det er vinterferie 💓

Hele norge har ikke vinterferie samtidig..........

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva mener du med borgerlønn - er det innpakket kritikk av trygdesatsene?

Anonymkode: 14c58...a1e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man arrangerer ikke en tenåringsbursdag for gutter kl 12 første dag i en ferie.. 

Dette Mammahjertet ditt burde forstått bedre. 

Hvor er far ?

Anonymkode: 47b7e...76c

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen som kjeder seg i dag, tydeligvis :knegg:

Selvfølgelig en oppdiktet tråd. 

Anonymkode: f5f68...740

Kan noen av dere tenke dere til at det kan være en ungdom med spesielle behov som gjør at det er grunner til at dette 1. blir arrangert på en lørdag 2. blir arrangert så tidlig på dagen? Er folk blitt så kyniske i dagens samfunn at man bare synes det er greit å være så respektløse mot andre mennesker? Det er vel ren høflighet å takke nei for en invitasjon. 

Anonymkode: b5724...67b

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
tussi84 skrev (14 minutter siden):

Alle de som går på skolen har hatt vinterferien enten denne uka eller har det neste uke. Det er uansett snakk om ungdommer her, så de klarer seg fint alene mens foreldrene er på jobb.  Men er jo en del foreldre som tar fri i vinterferien for å dra til Syden.

Ja,har du statistikk?  De som har jobb å gå til har ikke råd til å ta ferie. Men har nok et Mastercard å bruke🤣🤣.

I de 26 årene vi har hatt barn i huset så har vi da ikke hatt råd til ferie. Knapt nok ei uke om sommeren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...