Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)

refill

Anbefalte innlegg

Har endret synet mitt på Rickard. I starten syntes jeg han var en douche, men jeg tror bare han er usikker og ikke så veldig god på følelser. Han er nok ganske opptatt av å fremstå som en skikkelig mannemann, men så er han ganske soft på innsiden. Dessverre får han ikke sjansen til å komme ut av skallet sitt pga Naoual hakker på ahn støtt og stadig. Håper det går seg til, men tror ikke de kommer til å forbli gift.

Rie...hun blir bare mer og mer irriterende, Synes så synd om Simen, som virkelig ønsker å gi dette en sjansen. Hun er umoden og barnslig. Greit hun også er usikker, men det går an å oppføre seg. Slik hun holdt på i gårdagens program var flaut. Simen fortjener noe bedre, enn en fjortis som bare fjaser og ikke har noe interesse for å være der.

• Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grüner skrev (8 timer siden):

Hun er verken spanjol eller araber. Hun er fra Marokko. 

Men er ikke de som fra Marrokko også arabere? 🤣 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (8 timer siden):

Hun er verken spanjol eller araber. Hun er fra Marokko. 

Nettopp, hun er araber.

Arabere er de som snakker arabisk, Marokko snakker arabisk.

https://snl.no/arabere

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (1 time siden):

Har endret synet mitt på Rickard. I starten syntes jeg han var en douche, men jeg tror bare han er usikker og ikke så veldig god på følelser. Han er nok ganske opptatt av å fremstå som en skikkelig mannemann, men så er han ganske soft på innsiden. Dessverre får han ikke sjansen til å komme ut av skallet sitt pga Naoual hakker på ahn støtt og stadig. Håper det går seg til, men tror ikke de kommer til å forbli gift.

Rie...hun blir bare mer og mer irriterende, Synes så synd om Simen, som virkelig ønsker å gi dette en sjansen. Hun er umoden og barnslig. Greit hun også er usikker, men det går an å oppføre seg. Slik hun holdt på i gårdagens program var flaut. Simen fortjener noe bedre, enn en fjortis som bare fjaser og ikke har noe interesse for å være der.

Som om jeg skulle skrevet dette selv.. er så enig 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Nonish91 said:

Men er ikke de som fra Marrokko også arabere? 🤣 

57 minutter siden, Me for life said:

Nettopp, hun er araber.

Arabere er de som snakker arabisk, Marokko snakker arabisk.

https://snl.no/arabere

Tror nok hennes oppførsel har mer med personlighet å gjøre enn at hun opprinnelig er fra Marokko/ snakker arabisk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (2 timer siden):

Hun ser jo ikke på han en gang og sitter vendt bort fra han hele tiden, og oppfører seg barnslig. Hun har jo selv meldt seg på programmet, men oppfører seg som en tenåring som er tvunget med på noe av foreldrene. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Grüner said:

Hun ser jo ikke på han en gang og sitter vendt bort fra han hele tiden, og oppfører seg barnslig. Hun har jo selv meldt seg på programmet, men oppfører seg som en tenåring som er tvunget med på noe av foreldrene. 

Hun minner om hun blonde fra forrige sesong som var sammen med han som ville ha en Carina Dahl kopi.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kahaki skrev (5 timer siden):

Når er sesongfinalen?

så på god morgen Norge i dag, da var Victoria og Joahnnes med der. La merke til at de ikke brukte ring - men det gjør de kanskje ikke i serien heller?  Der sa Vår Staude at finalen er i mai en gang, så dersom det stemmer har vi mange episoder og glede oss til :D

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rie har åpenbart skikkelig problemer med å stole på andre mennesker, jeg kan ikke skjønne at hun har meldt seg på/blitt plukket ut til dette programmet. Det må være forferdelig frustrerende for Simen. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (21 timer siden):

så på god morgen Norge i dag, da var Victoria og Joahnnes med der. La merke til at de ikke brukte ring - men det gjør de kanskje ikke i serien heller?  Der sa Vår Staude at finalen er i mai en gang, så dersom det stemmer har vi mange episoder og glede oss til :D

I mai? Å herregud. Februar, mars, april, mai - det blir fire måneder det! Det får da være måte på å gjøre det langtekkelig😳 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (38 minutter siden):

I mai? Å herregud. Februar, mars, april, mai - det blir fire måneder det! Det får da være måte på å gjøre det langtekkelig😳 

Tenkte det samme.. Var vel lenge, så antar det var en feil i det. Men vet ikke 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (56 minutter siden):

De har sikkert pause i påsken, slik at det blir en uke eller to mindre der.

Det må jo være grenser for antall program, ettersom de ikke bor sammen så mange ukene, egentlig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magrat skrev (På 22.2.2024 den 11.04):

Er det ikke egentlig veldig dårlig gjort av produksjonen å sette Richard i en slik situasjon?

Det kan være ganske traumatiserende å være med et slikt menneske.

Og de har gjort dette mot ham for å lage show.

Tror ikke produksjonen skjønte hvordan hun var på forhånd jeg. Selv om deltakerne blir screenet så kan det merkelige komme frem underveis 😬

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (49 minutter siden):

Tenkte det samme.. Var vel lenge, så antar det var en feil i det. Men vet ikke 

Gift ved første blikk - minutt for minutt 😳?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (20 minutter siden):

Gift ved første blikk - minutt for minutt 😳?

Måneskinn skrev (23 timer siden):

Det er jo ikke så rart om disse parene slutter å bruke ring etter programmet. De er jo ikke formelt gift. Så om de fortsetter, så vil de gjøre det som kjærester.

Og når det gjelder hvor lenge dette varer... De har sikkert noen hendelser de trekker ut så lenge de kan.
Men de har jo nå brukt 3 programmer på å vise bryllupene.
Og så skal sikkert parene bo sammen i 4 uker. Det betyr 4 fellesmiddager, 4 "valgseremonier" og til slutt en runde der alle par velger om de vil fortsette sammen.
Om de i tillegg har en episode mellom disse middagene og seremoniene hver "uke", så har de jo nok innhold til 12 -14 programmer. Så da kan det jo holde på i 15-16 programmer totalt.
Det er 15 uker, altså 11 uker til.
4 i mars, 4 i april og 3 i mai?

Vi får nesten håpe jeg tar feil, for dette er virkelig ikke interessant nok til så mange programmer fremover.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måneskinn skrev (På 27.2.2024 den 23.12):

De skal jo ikke avsløre på god morgen Norge (eller for omverden generelt) allerede nå om de er gift eller ikke, så uansett om de fortsatt er gift så bruker de nok ikke ringene nå imens programmet går på tv. 

Men jeg har trua på at de to er blitt et par. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tv konseptet er hovedsaklig ment for show, underholdning, ikke at folk skal finne hverandre. Tok meg to sekunder å finne ut at damen til Richard kom til å laga drama hele veien, og så har de med et par som er beskjedne mot hverandre, et par med topp utseende som liker å vise seg frem, akkurat som versjonen i Australia...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalaB skrev (8 timer siden):

De skal jo ikke avsløre på god morgen Norge (eller for omverden generelt) allerede nå om de er gift eller ikke, så uansett om de fortsatt er gift så bruker de nok ikke ringene nå imens programmet går på tv. 

Men jeg har trua på at de to er blitt et par. 

Nå er de ikke formelt gift i dette programmet (lenger). Den delen av konseptet er jo endret, slik at det bare er et "late som bryllup" i starten av programmet. 
Så dermed så er jo det at de går med ring under programmet også egentlig bare "fordi konseptet er sånn" og at de skal late som om de er gift. 
Om de fortsatt er sammen eller ikke etterpå, så vil jeg tro alle tar av seg ringene når programmet er over, og heller vurderer om de skal brukes igjen dersom de gifter seg senere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av parene så har jeg mest tro på Johannes og Victoria samt Cathrin og Remi. Der er det i hvert fall god kommunikasjon og mye humor. Da er det håp. Gitt at de to førstnevnte klarer å åpne seg mer, slik at det ikke bare blir FOR mye humor. For da blir det jo, som Victoria selv nevnte, vanskelig å komme noe dypere

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...