Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)


refill

Anbefalte innlegg

Jeg elsker programmet Gift ved første blikk. Den norske versjonen nå er elendig, akkurat lik forrige gang. Da så jeg deler av serien sånn halvinteressert. Denne gangen skrudde jeg av TV før første program var over. Totalt meningsløse greier. Kjendis-TV og wannabe-influensere kan jeg finne på alle andre kanaler hele tiden. Det er totalt uinteressant! Heldigvis har vi svensk og dansk TV, der vi kan se ekte mennesker danne ekte relasjoner. Amerikansk Gift ved første blikk er også ganske bra.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Richard minner meg om Jarl Goli, alfahann med mindreverdighetskomplekser. Han er nok preget av å ha vokst opp med en millitær far.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lykkelia said:

Jeg elsker programmet Gift ved første blikk. Den norske versjonen nå er elendig, akkurat lik forrige gang. Da så jeg deler av serien sånn halvinteressert. Denne gangen skrudde jeg av TV før første program var over. Totalt meningsløse greier. Kjendis-TV og wannabe-influensere kan jeg finne på alle andre kanaler hele tiden. Det er totalt uinteressant! Heldigvis har vi svensk og dansk TV, der vi kan se ekte mennesker danne ekte relasjoner. Amerikansk Gift ved første blikk er også ganske bra.

Jeg samme her, det blir for falskt og kjedelig. Boikotter denne sesongen.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner ydmyke, normale folk i dette programmet. Synes castingen i år var tatt rett ut fra ex on the beach eller noe

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne357 skrev (På 5.2.2024 den 22.34):

Richard har jeg sett før? Hva har han vært med på? Han kan lett bli sesongens ordentlige nevemagnet, han har hvertfall klart å irritere alle mine reflekser. For en ekkel og hoven type. Men kona hans var også sjukt irriterande. Håper hun jekker han ned, men hun hadde fortjent en ekte sjanse og ikke en å «bryne seg på.» 

Cathrin og mannen er merkelige skapninger. Hun fremstår enten umoden som et barn, eller som en som spiller en rolle og begge deler er urettferdig å matche noen med. Han virket også genuin.


 

 

 

Ja, det er noe kjent med han. Han ser litt sånn ut som gutta i Dressmann-reklamene.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt sånn tysk soldat-assosiasjoner til den sveisen til Alexander, men uansett bedre enn brorens halvlange blekete hår med ettervekst 😬.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende at Tuva og Benjamin har blitt SÅ PR-kåte at de vil ha navnet sitt på dette.. 

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde aldri trodd at Richard var den som ville komme godt ut av dette forholdet 😂 Omg, hun dama er jo crazy? Mer dramaqueen enn henne, tror jeg neimen ikke du finner!! At hun reagerte med å bli såret over at han svarte at han også trengte å ta hensyn til egne behov og interesser. Altså, gjør ikke alle mennesker det? Jeg ble helt satt ut av den seansen der 😳

  • Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Janzypants said:

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde aldri trodd at Richard var den som ville komme godt ut av dette forholdet 😂 Omg, hun dama er jo crazy? Mer dramaqueen enn henne, tror jeg neimen ikke du finner!! At hun reagerte med å bli såret over at han svarte at han også trengte å ta hensyn til egne behov og interesser. Altså, gjør ikke alle mennesker det? Jeg ble helt satt ut av den seansen der 😳

HELT ENIG! Jeg hadde aldri trodd han kunne komme godt ut av det. For hun dama er intens. Anklager han for å "skjule noe" i første episode. Herlighet, de møtte hverandre for noen timer siden. 

  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (3 timer siden):

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde aldri trodd at Richard var den som ville komme godt ut av dette forholdet 😂 

Pinlig det fokus hun hadde på alder. Hun så absolutt ut som sin alder. 

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dama til Richard var MYE! Skikkelig slitsom og fisker etter komplimenter hele tiden. Alt er bare «meg, meg, meg» Får helt spunk av aksenten hennes også, slitsom å høre på. Og så kleint når hun skulle ha han til å gjette alderen, hun tror tydeligvis at hun ser yngre ut enn hun er, men hun ser absolutt ut som en flott dame på 50+. Ingenting galt med det.

  • Liker 18
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Huttetutt said:

Hun dama til Richard var MYE! Skikkelig slitsom og fisker etter komplimenter hele tiden. Alt er bare «meg, meg, meg» Får helt spunk av aksenten hennes også, slitsom å høre på. Og så kleint når hun skulle ha han til å gjette alderen, hun tror tydeligvis at hun ser yngre ut enn hun er, men hun ser absolutt ut som en flott dame på 50+. Ingenting galt med det.

Hun er der for å finne kjærligheten, men Richard er der for henne 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (På 8.2.2024 den 12.10):

Spennende at Tuva og Benjamin har blitt SÅ PR-kåte at de vil ha navnet sitt på dette.. 

Det stusser jeg også på, oppfatter dem som mer oppegående enn dette. 

Alle er jo crazy på et eller annet nivå. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk først sett episode 2 nå. 
 

Jeg skjønner ikke hvorfor Naoel ble så sur på svaret hans? De har vært gift i to dager. Dama er et minefelt.

Jeg fikk et dårlig inntrykk av Richard som er så opptatt av å fremstå som selvsikker, men ved siden av henne fremstår han mer og mer som en redd liten gutt.

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (På 8.2.2024 den 12.10):

Spennende at Tuva og Benjamin har blitt SÅ PR-kåte at de vil ha navnet sitt på dette.. 

Benjamin var med i fjor også, og Tuva har jo vært programleder for både Juntafil og Naked Attraction, og jeg vet ikke om det er så mye bedre?

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 8.2.2024 den 0.07):

Får litt sånn tysk soldat-assosiasjoner til den sveisen til Alexander, men uansett bedre enn brorens halvlange blekete hår med ettervekst 😬.

La du merke til at broren så ut som en blond Ari Behn? 😃

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mammams skrev (På 5.2.2024 den 23.27):

Så synd at Norge har klart å ødelegge dette konseptet fullstendig. Både Danmark og Sverige har beholdt den orginale ideen og Sverige fikk to ektepar fra sist sesong og en baby. Ekspertene er jo fine, men merkelig at de har sagt ja. 

Er SÅÅ enig i dette. Flere av de andre landenes versjoner er mye bedre, og virker som er castet med folk som er oppriktig interessert i å finne noen (i det store og hele i alle fall). 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke han kommet ut fra et 25 årig forhold for halvannet år siden? Skjønner faktisk da at han kan være usikker men skjule det feks? 😊

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på repriser i dag.  Får fortsatt fnatt av Richard og Naoual. Enig med dere som sier han er usikker - det tenker jeg også. Han blir satt ut av hennes direkte spørsmål, ang følelser og sånn. Han er jo dritredd for å gå inn i seg selv og se hva som finnes... Hun er for mye av det gode, og må lære seg å slappe av litt.

De jeg liker aller best og foreløpig har litt tro på, er Alexander og Martin.

De andre, not so much... Men skal nok følge med uansett denne sesongen og se hva som skjer.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 10.2.2024 den 19.35):

Har ikke han kommet ut fra et 25 årig forhold for halvannet år siden? Skjønner faktisk da at han kan være usikker men skjule det feks? 😊

Jeg stusset egentlig veldig over det han sa da han presenterte seg. 
Han fortalte om bakgrunnen sin, med militær far og mye flytting, og at det sikkert var litt av årsaken til at han hadde en slik personlighet som han hadde. "Så da forble man singel" Og så forteller han like etterpå at han har hatt et forhold på over 20 år. 

Altså, om du var i et forhold i 24år, så "forble" du ikke singel. Du har åpenbart klart å ha et langvarig forhold før du ble singel igjen etterpå. 

Men synes også casten virker mye mer som om de skal ha "spesielle personligheter" enn at de leter etter folk som passer godt sammen. 
Det kan se ut som om de har valgt personene først. (Eller flere av dem, i det minste) Og så satt sammen par av de man valgte. 

Mens konseptet tidligere har vært å forsøke å lage matcher blant de påmeldte, og finne de parene som har størst sjanse for å lykkes. 

Jeg tenker ingen av disse parene egentlig har så høy sannsynlighet for å forbli gift. Og vi har ikke engang fått presentert alle parene.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...