Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)


refill

Anbefalte innlegg

To episoder sluppet på Discovery. 

Hvordan forholder man seg til lineær vs nett i denne type tråder? Passe på at man forholder seg til en episode i uken?

Edit: ser de viser to episoder på TV Norge i dag, men vær obs på eventuell spoiling fremover ☺️

Episode 1 møter vi:

Cathrin x Remi

Naoual x Richard 

Episode 2:

Victoria x Johannes

Martin x Alexander 

Endret av refill
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, refill said:

To episoder sluppet på Discovery. 

Hvordan forholder man seg til lineær vs nett i denne type tråder? Passe på at man forholder seg til en episode i uken?

Episode 1 møter vi:

Cathrin x Remi

Naoual x Richard 

Skriv i spoiler tag, så kan folk velge om de vil lese eller ikke 😊

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare nådd å se halve første episode, men jeg absolutt elsker brudekjolen til Cathrin. Vanvittig sukkersøt, men utrolig fin.

Og at de faktisk har klart å finne en mann som matcher hennes snodige indre er jo helt vanvittig. 

Endret av Me for life
Skrivefeil
  • Liker 14
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har sett Cathrin før, har hun vært med på annen reality? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (Akkurat nå):

Og charterfeber.

Der også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 minutter siden):

Og charterfeber.

Og det der Thailand programmet der de skulle overleve i en hytte? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (15 minutter siden):

Og det der Thailand programmet der de skulle overleve i en hytte? 

Good Luck Guys

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (4 minutter siden):

Hun virker litt fjollete

Det ble for flaut å se på. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard har jeg sett før? Hva har han vært med på? Han kan lett bli sesongens ordentlige nevemagnet, han har hvertfall klart å irritere alle mine reflekser. For en ekkel og hoven type. Men kona hans var også sjukt irriterande. Håper hun jekker han ned, men hun hadde fortjent en ekte sjanse og ikke en å «bryne seg på.» 

Cathrin og mannen er merkelige skapninger. Hun fremstår enten umoden som et barn, eller som en som spiller en rolle og begge deler er urettferdig å matche noen med. Han virket også genuin.


 

 

 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dem ikke caste normale folk i disse programmene? Ene er jo mere sær og rar enn den andre🙄

  • Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt satt meg ned å sett på, fikk et lite glimt av Naoual og Richard  -det slår meg ikke som en god match.... Hun tror jeg trenger en som er mykere, han trenger en som ikke er så bestemt ?  Så de da de var på verandaen og pratet, han virket bare irritert. Blir spennende å se hvordan det der går.

Johannes og Victoria virker sånn sett bedre, men man får se da.

Jeg er medlem i diverse singelgrupper på fb, og det er mange der fra castingbyråer som søker folk til diverse programmer, også dette om jeg ikke husker feil.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (22 minutter siden):

han trenger en som ikke er så bestemt ? 

Hun virket jo forferdelig masete pg besatt av å se yngre ut. Jeg hadde aldri gjettet under 50. Tviler på at det er dame for han. Ødelegger programmet med disse deltakerne. Hadde vært gøy med ekte matcher og vanlige folk.

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Richard vil ikke bli matchet med en «drama queen». Så har han blitt matchet med Naoual, som har greid å lage krangel ut av ingenting tre ganger iløpet av de to første episodene… Så mye drama allerede 😂

Dette blir litt av et «shit-show»!

Tror ikke dette er noe jeg kommer til å følge. Gift ved første blikk har virkelig blitt et annet program enn det startet ut som.

  • Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 minutter siden):

Hun virket jo forferdelig masete pg besatt av å se yngre ut. Jeg hadde aldri gjettet under 50. Tviler på at det er dame for han. Ødelegger programmet med disse deltakerne. Hadde vært gøy med ekte matcher og vanlige folk.

ja, der sa du det -hun virker masete. Og hvem liker masete folk?  De færreste...  Nei dette tror jeg ikke er en god match, hadde vært gøy å se kriteriene for det.

enig, mye morsommere med vanlige folk

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at Norge har klart å ødelegge dette konseptet fullstendig. Både Danmark og Sverige har beholdt den orginale ideen og Sverige fikk to ektepar fra sist sesong og en baby. Ekspertene er jo fine, men merkelig at de har sagt ja. 

  • Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sazzy Zue skrev (1 time siden):

Det ble for flaut å se på. 

Prinsesse og kjærlighetsfe som vil ha alt i rosa.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...