Gå til innhold

Gift ved første blikk (2024)


refill

Anbefalte innlegg

Hun fra Stavanger blir ikke lett å ha med å gjøre heller....

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moongirl skrev (34 minutter siden):

Hun fra Stavanger blir ikke lett å ha med å gjøre heller....

Er det hun Rie? Fikk inntrykk av at hun tror hun er bedre enn han. Men egentlig oppførte hun seg mer som en fjortis. Skikkelig pute-tv å se henne med han. 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (1 time siden):

Hun fra Stavanger blir ikke lett å ha med å gjøre heller....

Det tror ikke jeg heller, mulig det var nervene som tok litt overhånd og at det kan bli litt bedre etterhvert.  Frøken Rosa,ja er det skuespill eller er hun bare sånn?

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (7 timer siden):

Jeg stusset egentlig veldig over det han sa da han presenterte seg. 
Han fortalte om bakgrunnen sin, med militær far og mye flytting, og at det sikkert var litt av årsaken til at han hadde en slik personlighet som han hadde. "Så da forble man singel" Og så forteller han like etterpå at han har hatt et forhold på over 20 år. 

Altså, om du var i et forhold i 24år, så "forble" du ikke singel. Du har åpenbart klart å ha et langvarig forhold før du ble singel igjen etterpå. 

Men synes også casten virker mye mer som om de skal ha "spesielle personligheter" enn at de leter etter folk som passer godt sammen. 
Det kan se ut som om de har valgt personene først. (Eller flere av dem, i det minste) Og så satt sammen par av de man valgte. 

Mens konseptet tidligere har vært å forsøke å lage matcher blant de påmeldte, og finne de parene som har størst sjanse for å lykkes. 

Jeg tenker ingen av disse parene egentlig har så høy sannsynlighet for å forbli gift. Og vi har ikke engang fått presentert alle parene.

Du er ikke den eneste, stusset fælt på David HasselHalvHoff når han sa det

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Er det hun Rie? Fikk inntrykk av at hun tror hun er bedre enn han. Men egentlig oppførte hun seg mer som en fjortis. Skikkelig pute-tv å se henne med han. 

Ja...hun blir garantert kranglete..såg noen glimt, ikke overrasket. Dårlig inntrykk av hu..litt mannevond og ikke uten grunn at hun har vært singel så lenge. Simen virker veldig hyggelig..men,den barten da?🙉  Han var med i "Jakten på kjærligheten" forresten...måtte google da han føltes kjent, men har ikke sett sesongen han var med i. Leste at han ble vraket i finalen, men så ombestemte hun seg og de ble et par.Så han liker visst tv-dating.

Remi imponerer med sin tålmodighet og virker såå betatt av Cathrin som babler og piper i vei om alt i livet..og går kun i rosa! Flott hvis det blir match altså, men hun har virkelig ikke bakkekontakt. Men, snill virker hun jo da.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig "betatt" av Alexander&Martin i dagens episode😍 Måten de ser på hverandre og snakker sammen. De viser hverandre respekt og omsorg, og jeg håper det varer🥰

 

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gurka skrev (18 minutter siden):

Jeg ble skikkelig "betatt" av Alexander&Martin i dagens episode😍 Måten de ser på hverandre og snakker sammen. De viser hverandre respekt og omsorg, og jeg håper det varer🥰

 

Ja ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (23 minutter siden):

Jeg ble skikkelig "betatt" av Alexander&Martin i dagens episode😍 Måten de ser på hverandre og snakker sammen. De viser hverandre respekt og omsorg, og jeg håper det varer🥰

 

Enig! Heier på dem❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har de matchet søte Simen med hun (….) Rie?!?!? Stakkars Simen, dette har jeg dessverre null trua på😅 De virker å være på to ulike planeter, men er jo lov å håpe jeg tar feil. 

Ellers savner jeg også slik programmet var tidligere, og skjønner ikke helt hvorfor de velger å gå denne veien. Kan vel umulig gi bedre seertall når det hele dreier seg mer om å få TV-tid enn faktisk å finne kjærligheten😬

  • Liker 20
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (9 timer siden):

Jeg ble skikkelig "betatt" av Alexander&Martin i dagens episode😍 Måten de ser på hverandre og snakker sammen. De viser hverandre respekt og omsorg, og jeg håper det varer🥰

 

De er kjempesøte! 💖
 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oppriktig synd om Simen. Rie...say no more 🫣

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (11 timer siden):

Jeg synes oppriktig synd om Simen. Rie...say no more 🫣

Litt spesielt navn - får assosiasjoner til fødsel 😬

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Grüner said:

Litt spesielt navn - får assosiasjoner til fødsel 😬

Som når Rie får en rie 🙈😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (2 timer siden):

Litt spesielt navn - får assosiasjoner til fødsel 😬

 

Mollebolle skrev (2 timer siden):

Som når Rie får en rie 🙈😂

Litt unødvendig å kommentere navn eller?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, The_marsmallowlady said:

 

Litt unødvendig å kommentere navn eller?

Såpass må folk tåle. Om noen blir krenket av noe så uskyldig så dette, så får det faktisk bare være. Ikke rart det er krig i verden.

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er skrevet før her, men Johannes vant Love Island i 2020 med Nora Haukland som var kjæresten hans da. 
 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mollebolle skrev (7 timer siden):

Såpass må folk tåle. Om noen blir krenket av noe så uskyldig så dette, så får det faktisk bare være. Ikke rart det er krig i verden.

Krenket faktisk. Sier bare meningen min om at det var unødvendig 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebær skrev (7 timer siden):

Mulig det er skrevet før her, men Johannes vant Love Island i 2020 med Nora Haukland som var kjæresten hans da. 
 

 

Aha, så alle deltakerne er kjent fra tidligere produksjoner? Det forsterker jo følelsen av at de har håndplukket folk for drama. Kjedelig.  

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kålrota said:

Aha, så alle deltakerne er kjent fra tidligere produksjoner? Det forsterker jo følelsen av at de har håndplukket folk for drama. Kjedelig.  

Alle ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebær skrev (13 timer siden):

Mulig det er skrevet før her, men Johannes vant Love Island i 2020 med Nora Haukland som var kjæresten hans da. 
 

 

Ja, det stod i media også før seriestart. Både han, Cathrin og Simen har vært på tv før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...