Gå til innhold

hvorfor menn bryr seg om kvinners seksuelle fortid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det kan vi ikke. Mange av oss har vært avvist flere ganger, fordi mange menn vil ha kremen av kremen.

Anonymkode: f4a15...1fe

Mange menn sikter lavt, særlig for sex. Jeg ser svært ofte at menn sikter forbausende lavt på tynt grunnlag, altså at de ikke kjenner dama, men ser at her er det et menneske med XX-kromosomer og puls som jeg kan ha sex med. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

norw skrev (19 minutter siden):

Bor du sentralt nok og sikter deg inn på jevnbyrdige menn, kan du ha sex i morgen. Enkelt og greit, vet ikke hvorfor man er uenig i det.

Fordi det rett og slett ikke er sant. Mindre pene kvinner har for øvrig nesten null tilbud, med mindre det er snakk om menn som rett og slett er ekle.

Anonymkode: f4a15...1fe

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, norw said:

Ja, i grunn. Mulighetene ligger (😆) der, og så er det opp til hver enkelt om man vil benytte seg av det eller ikke.

Sist jeg var på byen, så var mine tilbud:

1) 34 år gammel mann som prøvde å vise meg hvor rik han var, hvor mye han hadde i krypto (som ikke var mye) og bilder av den fine bilen sin.
2) En 24 år gammel mann fra Slovenia som sto og hvisket til meg ved bardisken (første han sa til meg) at han kunne godt tatt meg over bordet foran alle.
3) En mann på 60 (muligens 70 år) og noe som prøvde å få meg til å sitte på fanget hans, som fortalte meg at jeg var vakker.. Han dro meg etter seg med en gang, uten å si hei og når jeg gikk igjen så kom tilbake og kjeftet over at jeg ikke hadde fulgt etter han. 

Jevnbyrdige.. ? Jeg vet ikke. Alt jeg ønsker meg er en snill mann, som jeg kan snakke med, sitte i armkroken til, legge meg i senga ved siden av. Føler meg kravstor.. i dagens samfunn 🙂 


🙂 

Anonymkode: ec15e...df6

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (Akkurat nå):

Mange menn sikter lavt, særlig for sex. Jeg ser svært ofte at menn sikter forbausende lavt på tynt grunnlag, altså at de ikke kjenner dama, men ser at her er det et menneske med XX-kromosomer og puls som jeg kan ha sex med. 

Har aldri opplevd det slik, men eksen min gjorde nettopp det, og han fikk sex i bøtter og spann. Men les gjerne på KG, alle single menn som shamer kvinner for vekten deres, alderen deres osv. De vil ha slanke, pene og unge damer som er med på alt mulig innen sex. Derfor får de seg ikke noe, for de fleste damer er ikke innenfor den kategorien.

Anonymkode: f4a15...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Elsker at noen menn faktisk ikke tror på at kvinner også blir avvist. Jeg er forholdsvis sjarmerende, og forholdsvis pen. Det er ikke alle som gidder eller vil ligge med meg heller, og det gjelder både menn som er mindre pene enn meg og mer pene enn meg. Men på seg selv kjenner man som vanlig andre.

Anonymkode: 3c961...a7c

Hvor har du sett/hørt det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 minutt siden):

Mange menn sikter lavt, særlig for sex. Jeg ser svært ofte at menn sikter forbausende lavt på tynt grunnlag, altså at de ikke kjenner dama, men ser at her er det et menneske med XX-kromosomer og puls som jeg kan ha sex med. 

De fleste pene menn med sosiale antenner sikter på like pene damer. Det er standarden. Ikke at de går ned, selv om de kan gjøre det. Hvis det er en pen mann som fungerer i topplokket på et utested, og det er en stygg og en pen dame der, så sikter han på hun digge. Og det er ikke automatisk slik at dersom hun ikke vil, så sikter han ned. Pene mennesker vet som oftest at de kan ligge med andre pene enten dagen etter eller neste helg. Dersom dette er målet deres da.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norw skrev (4 minutter siden):

Hvor har du sett/hørt det? 

Du påstår det. At alle kvinner kan få sex i dag/i morgen bare de knipser. Det er bare tull.

Anonymkode: f4a15...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste pene menn med sosiale antenner sikter på like pene damer. Det er standarden. Ikke at de går ned, selv om de kan gjøre det. Hvis det er en pen mann som fungerer i topplokket på et utested, og det er en stygg og en pen dame der, så sikter han på hun digge. Og det er ikke automatisk slik at dersom hun ikke vil, så sikter han ned. Pene mennesker vet som oftest at de kan ligge med andre pene enten dagen etter eller neste helg. Dersom dette er målet deres da.

Anonymkode: 3c961...a7c

Problemet er ikke det, men at også stygge menn i samme rom sikter på hun digge. Den stygge dama blir som regel oversett, og er funnet god nok for sex når mennene har prøvd seg på alt som kunne krype og gå i lokalet, fått nei og drukket seg til 3 i promille.

Anonymkode: f4a15...1fe

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi det rett og slett ikke er sant. Mindre pene kvinner har for øvrig nesten null tilbud, med mindre det er snakk om menn som rett og slett er ekle.

Anonymkode: f4a15...1fe

Mindre pene og ekle er ikke så ulikt. Mindre pene damer kan i hvert fall ha sex med mindre kjekke menn uten å gjøre den helt store innsatsen.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sist jeg var på byen, så var mine tilbud:

1) 34 år gammel mann som prøvde å vise meg hvor rik han var, hvor mye han hadde i krypto (som ikke var mye) og bilder av den fine bilen sin.
2) En 24 år gammel mann fra Slovenia som sto og hvisket til meg ved bardisken (første han sa til meg) at han kunne godt tatt meg over bordet foran alle.
3) En mann på 60 (muligens 70 år) og noe som prøvde å få meg til å sitte på fanget hans, som fortalte meg at jeg var vakker.. Han dro meg etter seg med en gang, uten å si hei og når jeg gikk igjen så kom tilbake og kjeftet over at jeg ikke hadde fulgt etter han. 

Jevnbyrdige.. ? Jeg vet ikke. Alt jeg ønsker meg er en snill mann, som jeg kan snakke med, sitte i armkroken til, legge meg i senga ved siden av. Føler meg kravstor.. i dagens samfunn 🙂 


🙂 

Anonymkode: ec15e...df6

Man vil naturligvis møte på mange raringer, det tviler jeg ikke på, men hvis du sveiper jevnbyrdige menn på Tinder til høyre har du gode muligheter til å ha sex i morgen, også midt i uka.

Hvis man er ute på byen og det er mange ute, ulike typer menn, så bør det også være lett å ha sex med en av dem om man fremstår som tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Problemet er ikke det, men at også stygge menn i samme rom sikter på hun digge. Den stygge dama blir som regel oversett, og er funnet god nok for sex når mennene har prøvd seg på alt som kunne krype og gå i lokalet, fått nei og drukket seg til 3 i promille.

Anonymkode: f4a15...1fe

Det er også min erfaring.  

Anonymkode: ec15e...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De fleste pene menn med sosiale antenner sikter på like pene damer. Det er standarden. Ikke at de går ned, selv om de kan gjøre det. Hvis det er en pen mann som fungerer i topplokket på et utested, og det er en stygg og en pen dame der, så sikter han på hun digge. Og det er ikke automatisk slik at dersom hun ikke vil, så sikter han ned. Pene mennesker vet som oftest at de kan ligge med andre pene enten dagen etter eller neste helg. Dersom dette er målet deres da.

Anonymkode: 3c961...a7c

Elitemenn kan være selektive. Menn flest tar det de får innenfor rimelighetens grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Han sammenligner ikke kvinnene med varen, men med selgeren som selger varen, og som selger den dyrt til deg for å tjene mest mulig penger.

Kvinner vil nok aldri forstå dette, men dette er biologiske ting som sitter dypt i menn.

Svært få menn liker promiskuøse kvinner, det er utrolig turn-off. For kvinner er det å la noen ligge med seg noe "spesielt" siden hun egentlig kan bli gravid av dette. Det er et eller annet instinkt som slår inn, som menn ikke kan noe for. For kvinner det ikke nødvendigvis likt, siden menn ikke blir gravide. Faktisk ser man i praksis at kvinner gjerne flokker rundt mannen som allerede har mange, for å prøve å kapre ham, siden "det må være" en grunn til at andre kvinner vil ha "barn" med ham.

Husk at sex biologisk sett handler om forplantning, selv om vi har oppfunnet prevensjon og slikt. Vi er drevet av instinkter, og alle babyer vet instinktivt at de skal suge melk fra brystene til moren, selv om de ikke skjønner hva de gjør, eller hvorfor. En hannmus som har vokst opp i et bur vet instinktivt at han "skal ha" sex med en hunnmus første gang han ser henne. Det er ikke noe musa har lært, det er innebygd i musa.

Anonymkode: 9affb...615

Hadde dette vært riktig hadde jo prostitusjon aldri eksistert...

 

Anonymkode: 7e986...734

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (Akkurat nå):

Elitemenn kan være selektive. Menn flest tar det de får innenfor rimelighetens grenser.

Nei. Det er ikke min oppfatning. Igjen kommer du bare med masse påstander. Som om menn ikke har noen standard.

Anonymkode: 3c961...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norw skrev (1 minutt siden):

Elitemenn kan være selektive. Menn flest tar det de får innenfor rimelighetens grenser.

"Elitemenn". Herregud.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er annerledes enn USA. Min mann kommer aldri til å få vite noe om hvor mange eller når jeg hadde sex før han. Han vet jeg har exer og jeg vet han har exer. Det får holde. Kommer ingenting godt ut av å fortelle om tidligere sexpartnere man ikke kan gjøre noe med uansett.

Anonymkode: c24c7...519

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, norw said:

Mindre pene og ekle er ikke så ulikt. Mindre pene damer kan i hvert fall ha sex med mindre kjekke menn uten å gjøre den helt store innsatsen.

Man vil naturligvis møte på mange raringer, det tviler jeg ikke på, men hvis du sveiper jevnbyrdige menn på Tinder til høyre har du gode muligheter til å ha sex i morgen, også midt i uka.

Hvis man er ute på byen og det er mange ute, ulike typer menn, så bør det også være lett å ha sex med en av dem om man fremstår som tilgjengelig.

Nå snakket jeg om venninner av meg i stad som opplever å bli valgt bort. Jeg har blitt spammet ned på Tinder med forespørsler om å pule, og syns det er direkte ubehagelig å være der - det er ikke alle av oss som er interessert i å ligge rundt. Jeg trenger å ha følelser for mannen for å ha sex, og jeg trenger at han er glad i meg også. 

Anonymkode: ec15e...df6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

norw skrev (3 minutter siden):

Mindre pene og ekle er ikke så ulikt. Mindre pene damer kan i hvert fall ha sex med mindre kjekke menn uten å gjøre den helt store innsatsen.

Man vil naturligvis møte på mange raringer, det tviler jeg ikke på, men hvis du sveiper jevnbyrdige menn på Tinder til høyre har du gode muligheter til å ha sex i morgen, også midt i uka.

Hvis man er ute på byen og det er mange ute, ulike typer menn, så bør det også være lett å ha sex med en av dem om man fremstår som tilgjengelig.

Nei, det er ikke det samme. Ekle menn er innpåslitne menn, fulle menn og urenslige menn. Det har ingenting med utseendet å gjøre. Vi tenner ikke på slike menn, så hvorfor skal vi ha sex med noen vi ikke tenner på? Bruker du å gjøre det selv?

Jeg har sveipet på jevnbyrdige menn på Tinder da jeg var singel, fikk 5 matcher på en uke, og flere av dem bodde i en viss avstand fra meg. To av dem var pervoer, da mener jeg skikkelig over kanten-pervoer. Jeg var også på byen, og kom hjem med uforrettet sak hver gang. Menn med 3 i promille som spyr, sjangler og ikke klarer å gjøre rede for seg er ikke en aktuell sexpartner, blant annet fordi det er ulovlig å ha sex med så å si bevisstløse mennesker.

Anonymkode: f4a15...1fe

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (4 minutter siden):

Elitemenn kan være selektive. Menn flest tar det de får innenfor rimelighetens grenser.

Ifølge statistikken vil menn flest ha unge, sylslanke og pene damer.

norw skrev (5 minutter siden):

Mindre pene og ekle er ikke så ulikt. Mindre pene damer kan i hvert fall ha sex med mindre kjekke menn uten å gjøre den helt store innsatsen.

Man vil naturligvis møte på mange raringer, det tviler jeg ikke på, men hvis du sveiper jevnbyrdige menn på Tinder til høyre har du gode muligheter til å ha sex i morgen, også midt i uka.

Hvis man er ute på byen og det er mange ute, ulike typer menn, så bør det også være lett å ha sex med en av dem om man fremstår som tilgjengelig.

Nei, det er ikke det samme. Ekle menn er innpåslitne menn, fulle menn og urenslige menn. Det har ingenting med utseendet å gjøre. Vi tenner ikke på slike menn, så hvorfor skal vi ha sex med noen vi ikke tenner på? Bruker du å gjøre det selv?

Jeg har sveipet på jevnbyrdige menn på Tinder da jeg var singel, fikk 5 matcher på en uke, og flere av dem bodde i en viss avstand fra meg. To av dem var pervoer, da mener jeg skikkelig over kanten-pervoer. Jeg var også på byen, og kom hjem med uforrettet sak hver gang. Menn med 3 i promille som spyr, sjangler og ikke klarer å gjøre rede for seg er ikke en aktuell sexpartner, blant annet fordi det er ulovlig å ha sex med så å si bevisstløse mennesker.

Anonymkode: f4a15...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, norw said:

Elitemenn kan være selektive. Menn flest tar det de får innenfor rimelighetens grenser.

Elitemenn høres veldig nedsettende ut. Jeg sier som en mann sa i en annen tråd: Det handler om å vite hvordan man snakker til kvinner, hvilken sjarm man har. 

Anonymkode: ec15e...df6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Elitemenn". Herregud.

Anonymkode: 3c961...a7c

Kall dem noe annet da. Elitemenn er ganske beskrivende. Kanskje de 20 % mest attraktive, eller færre. De som får flere titalls likes iløpet av en uke, de som kan ha sex iløpet av inneværende uke osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...