Gå til innhold

hvorfor menn bryr seg om kvinners seksuelle fortid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler jo om hvor mye man graver også da. Med mindre hun pumper ut med det. Jeg pleier ikke å spørre partnere hva de gjorde med andre i senga. Gjør du?

Anonymkode: 3c961...a7c

Samme her.

Anonymkode: ec15e...df6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spør du de du dater om antall? 

Anonymkode: ec15e...df6

Aldri gjort, men ville blitt veldig skuffet om det er et høyt antall og jeg får greie på det på en eller annen måte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, norw said:

Bor du sentralt nok og sikter deg inn på jevnbyrdige menn, kan du ha sex i morgen. Enkelt og greit, vet ikke hvorfor man er uenig i det.

Nå skrev jeg akkurat at dette handler om Oslo, så jeg vil si at det er sentralt nok. Uansett det er en myte at alle kvinner kan bare ligge rundt og ha sex i morgen. Det er ikke sånn det fungerer. Flere opplever å bli valgt bort. 

Anonymkode: ec15e...df6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Nå skrev jeg akkurat at dette handler om Oslo, så jeg vil si at det er sentralt nok. Uansett det er en myte at alle kvinner kan bare ligge rundt og ha sex i morgen. Det er ikke sånn det fungerer at fordi man har fitte og pupper så kaster mennene seg etter en. Flere opplever å bli valgt bort. 

Anonymkode: ec15e...df6

Rettet litt på den. Jeg har sovet litt dårlig og så etter at jeg postet at den ble veldig klønete 🙂 

Anonymkode: ec15e...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå skrev jeg akkurat at dette handler om Oslo, så jeg vil si at det er sentralt nok. Uansett det er en myte at alle kvinner kan bare ligge rundt og ha sex i morgen. Det er ikke sånn det fungerer. Flere opplever å bli valgt bort. 

Anonymkode: ec15e...df6

Virker helt merkelig, jeg kjøper ikke den. 

Forresten interessant at det er nesten utelukkende AB i denne tråden 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tenker slik. Det er greit. Det angår ikke meg. Ikke intr i å være i et forhold med en som ikke takler at jeg har levd et liv før han.

Endret av Irja
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norw skrev (5 minutter siden):

Bor du sentralt nok og sikter deg inn på jevnbyrdige menn, kan du ha sex i morgen. Enkelt og greit, vet ikke hvorfor man er uenig i det.

Hva er poenget egentlig? Ingen vurderer livet sitt ut fra om de kan få sex fra en eller annen akkurat i morgen eller ikke. Disse diskusjonene er meningsløse.

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, men man kan få mistanker baser på sex prat under dating fasen osv, hvis man ønsker å vite hva personen liker og hvilke preferanser hun har. Og hvis hvordan hun oppfører seg videre i forholdet ikke stemmer med det hun har sagt tidligere, så er det noe som skurrer.

Kvinner prøver ofte å skjule ting når det kommer til sin seksuelle fortid, så menn har god grunn til å bli skeptiske hvis det er visse spørsmål hun prøver å unnvike med div unnskyldninger osv

Anonymkode: 43579...fba

Ubnskylzninger eller forklaringer? I stedet for å sitte og være mistenksom, anbefaler jeg deg å stille spørsmål om hvorfor, altså kommunisere, i stedet for å snekre sammen spekulasjoner og antagelser på hjernekontoret.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (2 minutter siden):

Virker helt merkelig, jeg kjøper ikke den. 

Forresten interessant at det er nesten utelukkende AB i denne tråden 😑

Så lenge ab diskuterer saklig, spiller da ikke dette noen rolle.

Anonymkode: 3c961...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, norw said:

Virker helt merkelig, jeg kjøper ikke den. 

Forresten interessant at det er nesten utelukkende AB i denne tråden 😑

Fordi? At du har tenkt at alle kvinner bare vasser i sex fordi sånn er livet? 😅

Anonymkode: ec15e...df6

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (7 minutter siden):

Aldri gjort, men ville blitt veldig skuffet om det er et høyt antall og jeg får greie på det på en eller annen måte. 

De fleste ser da helst at antallet ikke er skyhøyt. Men det får man ikke gjort noe med uansett. Selvfølgelig ser jeg helst at min partner hadde hatt færre enn over 30, selv om jeg har lignende antall selv. Dobbeltmoralen lever godt i menneskets sjel, men man trenger ikke å dilte servilt etter den.

Anonymkode: 3c961...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (5 minutter siden):

Virker helt merkelig, jeg kjøper ikke den. 

Forresten interessant at det er nesten utelukkende AB i denne tråden 😑

Du kjøper ikke erfaringer kvinner har med menn, men vil dikte selv? Ok.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men man kan få mistanker baser på sex prat under dating fasen osv, hvis man ønsker å vite hva personen liker og hvilke preferanser hun har. Og hvis hvordan hun oppfører seg videre i forholdet ikke stemmer med det hun har sagt tidligere, så er det noe som skurrer.

Kvinner prøver ofte å skjule ting når det kommer til sin seksuelle fortid, så menn har god grunn til å bli skeptiske hvis det er visse spørsmål hun prøver å unnvike med div unnskyldninger osv

Anonymkode: 43579...fba

Dette gjelder jo begge veier og noe som jeg anser som fornuftig. Det er veldig enkelt å se når noen lyver eller prøver å dekke over. 🙂 Og hvordan kan man stole på noen som velger å lyve? Det er mye bedre å si noe som: "Jeg syns dette er vanskelig å snakke om, men det som er saken er at xx (putt inn følgende sak). Det er ikke noe jeg er stolt av, men det er det som er saken" dersom de skammer seg over saken. Må man faktisk stå for de avgjørelsene som man har gjort, selv i ung alder. 

Anonymkode: ec15e...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi? At du har tenkt at alle kvinner bare vasser i sex fordi sånn er livet? 😅

Anonymkode: ec15e...df6

Å, jeg kunne vasset i sex, jeg. Dersom jeg hadde takket ja til slibrige menn 15 år + eldre enn meg, alkoholikere, rusmisbrukere og menn som putter roofies i kvinners drinker. Heldige meg.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er poenget egentlig? Ingen vurderer livet sitt ut fra om de kan få sex fra en eller annen akkurat i morgen eller ikke. Disse diskusjonene er meningsløse.

Det er et interessant aspekt, og et åpenbart et. Det eneste som kan gjøre det uinteressant er at omtrent alle vet at det er slik fra før.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så lenge ab diskuterer saklig, spiller da ikke dette noen rolle.

Anonymkode: 3c961...a7c

Det er jo misbruk. Omtrent ingen av disse innleggene trengs å postes som AB.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi? At du har tenkt at alle kvinner bare vasser i sex fordi sånn er livet? 😅

Anonymkode: ec15e...df6

Ja, i grunn. Mulighetene ligger (😆) der, og så er det opp til hver enkelt om man vil benytte seg av det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (Akkurat nå):

Det er et interessant aspekt, og et åpenbart et. Det eneste som kan gjøre det uinteressant er at omtrent alle vet at det er slik fra før.

Det er jo misbruk. Omtrent ingen av disse innleggene trengs å postes som AB.

Ja, i grunn. Mulighetene ligger (😆) der, og så er det opp til hver enkelt om man vil benytte seg av det eller ikke.

Ok. Du får are fortsette å mansplaine ulike kvinners erfaringer til kvinner. Fett.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (50 minutter siden):

Du må nesten lese innleggene om dette. Kvinner kan lett finne seg en jevnbyrdig mann å ha sex med i morgen, og veldig mange kan til og med sikte litt oppover og fortsatt ha sex i morgen. Som mann må man sikte ganske lavt, og det ville fortsatt blitt vanskelig. 

Nei, det kan vi ikke. Mange av oss har vært avvist flere ganger, fordi mange menn vil ha kremen av kremen.

Anonymkode: f4a15...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tror mange her misforstår noe av budskapet, fleste menn aksepterer at dama har en seksuelle fortid, men ikke noe særlig hvis man finner ut eller har mistanker om at hun åpent seg mer seksuelt for sin x eller tidligere partnere. Det vill påvirke den seksuelle selvtilliten til mannen ganske kraftig og føle at han er et andre valg! Kan rett og slett bety at hun tente mer på tidligere partner(e).

Anonymkode: 43579...fba

Så hvis en kvinne kommer fra mishandlerforhold, der hun har blitt tvunget til diverse former for sex som gjør henne vondt, og hun ikke gjør det samme med ny partner, er hun ikke egnet for fast forhold? Og hvem i huleste spør om DETALJER i partners tidligere sexliv?

Anonymkode: f4a15...1fe

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det kan vi ikke. Mange av oss har vært avvist flere ganger, fordi mange menn vil ha kremen av kremen.

Anonymkode: f4a15...1fe

Elsker at noen menn faktisk ikke tror på at kvinner også blir avvist. Jeg er forholdsvis sjarmerende, og forholdsvis pen. Det er ikke alle som gidder eller vil ligge med meg heller, og det gjelder både menn som er mindre pene enn meg og mer pene enn meg. Men på seg selv kjenner man som vanlig andre.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (22 minutter siden):

Men da kan man lure på hvor høyt de sikter og hvor mange likes de egentlig har. Hvis man sveiper samtlige menn til høyre, for eksempel hundre på rad, så vil man få mange matcher.

Hvis jeg sveiper hundre kvinner til høyre på rad blir det knapt matcher ut av det, om vi utelukker falske profiler og de som befinner seg i andre land.

Jeg sveipet mange menn på Tinder til høyre som singel, og fikk skarve 5 matcher etter en uke. Dere lever i en livsløgn.

Anonymkode: f4a15...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, men man kan få mistanker baser på sex prat under dating fasen osv, hvis man ønsker å vite hva personen liker og hvilke preferanser hun har. Og hvis hvordan hun oppfører seg videre i forholdet ikke stemmer med det hun har sagt tidligere, så er det noe som skurrer.

Kvinner prøver ofte å skjule ting når det kommer til sin seksuelle fortid, så menn har god grunn til å bli skeptiske hvis det er visse spørsmål hun prøver å unnvike med div unnskyldninger osv

Anonymkode: 43579...fba

Slike trolljegere og testere er det ingen kvinner som vil ha. Nei, vi prøver ikke å skjule noe. Vi er bare ikke interessert i vår seksuelle fortid fordi det er FORTID. Hvorfor skal jeg NÅ tenke på sex jeg hadde for 20 år siden? 

Anonymkode: f4a15...1fe

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...