Gå til innhold

hvorfor menn bryr seg om kvinners seksuelle fortid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette ser det ut til at kvinner ikke forstår eller nekter å forstå. Kvinnelogikk er at menn skal tenke helt likt som de selv. Sorry, i virkeligheten fungerer det ikke sånn. En mann som har klart å ligge med 100 damer er en stor prestasjon mens for kvinner er det ingen prestasjon. De kan spre bena å få sex når de vil satt på spissen. 

Anonymkode: 0e9c6...8dc

Nei, en mann som har ligget med 100 damer er for meg en horebukk uten kontroll over sitt eget underliv, umulig å holde seg trofast i forhold, med elendig syn på kvinner. Det er dere gutteklubben grei som synes det er en prestasjon. Og nei, vi kan ikke bare få det når vi vil. Mange av oss blir avvist, og vi ønsker jo ikke å ha sex med noen vi ikke tenner på.

Anonymkode: f4a15...1fe

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

norw skrev (3 minutter siden):

For en mann vil det naturligvis være langt vanskeligere, men kanskje jeg kunne siktet litt nedover og dermed lykkes før februar er omme. Sex i morgen ville blitt veldig vanskelig, da måtte jeg siktet svært lavt, og jeg bor sentralt i Oslo-området.

Neida. Hvis du oppretter profiler på alle datingsider, og takker ja til alt og er pågående, er jeg sikker på du har pult før morgendagen er omme. Jeg ser helt ordinære menn sope hele markedet i helgene, og til slutt, når de har tatt hele runden, er det nesten alltid en som sier ja på et tidspunkt.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette ser det ut til at kvinner ikke forstår eller nekter å forstå. Kvinnelogikk er at menn skal tenke helt likt som de selv. Sorry, i virkeligheten fungerer det ikke sånn. En mann som har klart å ligge med 100 damer er en stor prestasjon mens for kvinner er det ingen prestasjon. De kan spre bena å få sex når de vil satt på spissen. 

Anonymkode: 0e9c6...8dc

Fortsett å lur dere selv med denne illusjonen.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Du vil ikke sikte lavt, fordi du ikke tenner på disse kvinnene. Men kvinner kan sikte lavt, selv om de ikke tenner på mennene? Hvor er logikken?

Anonymkode: f4a15...1fe

Du må nesten lese innleggene om dette. Kvinner kan lett finne seg en jevnbyrdig mann å ha sex med i morgen, og veldig mange kan til og med sikte litt oppover og fortsatt ha sex i morgen. Som mann må man sikte ganske lavt, og det ville fortsatt blitt vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så vanskelig å akseptere at menn flest ikke vil ha den lokale madrassen? Sårt tema det her på KG 😂

Menn har lov å ha krav og preferanser vi også, deal with it.

Anonymkode: 55341...5ac

Har du samme krav til deg selv som mann som du har til kvinner? Bare nysgjerrig. En ting er at man ønsker noen som har samme moral, verdier og syn som seg selv. En annen ting er at man selv skal ligge rundt, men forventer at andre skal ha et annet syn på det. Jeg vil ikke ha en brukt mann som har ligget rundt. 

Anonymkode: ec15e...df6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette ser det ut til at kvinner ikke forstår eller nekter å forstå. Kvinnelogikk er at menn skal tenke helt likt som de selv. Sorry, i virkeligheten fungerer det ikke sånn. En mann som har klart å ligge med 100 damer er en stor prestasjon mens for kvinner er det ingen prestasjon. De kan spre bena å få sex når de vil satt på spissen. 

Anonymkode: 0e9c6...8dc

En liten hemmelig. Det er bare menn som kaller det en prestasjon. 

Anonymkode: ec15e...df6

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norw skrev (Akkurat nå):

Du må nesten lese innleggene om dette. Kvinner kan lett finne seg en jevnbyrdig mann å ha sex med i morgen, og veldig mange kan til og med sikte litt oppover og fortsatt ha sex i morgen. Som mann må man sikte ganske lavt, og det ville fortsatt blitt vanskelig. 

Nei. Du kan observere de mest aktive mannfolka på byen. Menn med varierende utseende, som er mye ute, og er pågående og sikter bredt, får seg. Jeg er bartender. Dette er et forholdsvis vanlig syn. Så må dere bestemme dere snart. Om det er vanskelig å få sex i det hele tatt, eller om det bare er vanskelig å ha sex med det du kaller jevnbyrdige. MIN oppfatning er at det ikke finnes så mange menn som er så pågående at de kan si at de har forsøkt å ha masse sex, men ikke har fått det til. I en hypotetisk verden, kan grensen for innsats alltid flyttes.

Anonymkode: 3c961...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Du kan observere de mest aktive mannfolka på byen. Menn med varierende utseende, som er mye ute, og er pågående og sikter bredt, får seg. Jeg er bartender. Dette er et forholdsvis vanlig syn. Så må dere bestemme dere snart. Om det er vanskelig å få sex i det hele tatt, eller om det bare er vanskelig å ha sex med det du kaller jevnbyrdige. MIN oppfatning er at det ikke finnes så mange menn som er så pågående at de kan si at de har forsøkt å ha masse sex, men ikke har fått det til. I en hypotetisk verden, kan grensen for innsats alltid flyttes.

Anonymkode: 3c961...a7c

Sikter bredt, altså gjerne nedover. Jeg skriver at kvinner kan ha sex med en jevnbyrdig mann i morgen og at mange kan sikte litt oppover og fortsatt ha sex i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 minutt siden):

Sikter bredt, altså gjerne nedover. Jeg skriver at kvinner kan ha sex med en jevnbyrdig mann i morgen og at mange kan sikte litt oppover og fortsatt ha sex i morgen.

Og mange menn kan ha sex i morgen, hvis de bare gutser på. I verste fall må du vente til fredag eller lørdag.

Jeg er ikke imponert over menn som har ligget med mange. Det eneste som kreves er at du er pågående, sikter bredt og er nok ute. Da vil antallet sexpartnere øke.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, norw said:

Du må nesten lese innleggene om dette. Kvinner kan lett finne seg en jevnbyrdig mann å ha sex med i morgen, og veldig mange kan til og med sikte litt oppover og fortsatt ha sex i morgen. Som mann må man sikte ganske lavt, og det ville fortsatt blitt vanskelig. 

Jeg har alltid tenkt at dette kommer nok litt an på hvor man bor og hvordan man ser ut. Nå bor jeg i Oslo og blir spammet med forespørsler om sex når jeg prøver å være der, men jeg har også venninner som knapt har fått matcher og har møtt opp til dater/avtaler om sex uten at han har dukket opp. 

Anonymkode: ec15e...df6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har alltid tenkt at dette kommer nok litt an på hvor man bor og hvordan man ser ut. Nå bor jeg i Oslo og blir spammet med forespørsler om sex når jeg prøver å være der, men jeg har også venninner som knapt har fått matcher og har møtt opp til dater/avtaler om sex uten at han har dukket opp. 

Anonymkode: ec15e...df6

Det kommer jo også an på hva jevnbyrdig vil si. De fleste menn er på studie eller jobb, og er faktisk ikke gira på eller på jakt etter å pule i ukedagene.

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange her misforstår noe av budskapet, fleste menn aksepterer at dama har en seksuelle fortid, men ikke noe særlig hvis man finner ut eller har mistanker om at hun åpent seg mer seksuelt for sin x eller tidligere partnere. Det vill påvirke den seksuelle selvtilliten til mannen ganske kraftig og føle at han er et andre valg! Kan rett og slett bety at hun tente mer på tidligere partner(e).

Anonymkode: 43579...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror mange her misforstår noe av budskapet, fleste menn aksepterer at dama har en seksuelle fortid, men ikke noe særlig hvis man finner ut eller har mistanker om at hun åpent seg mer seksuelt for sin x eller tidligere partnere. Det vill påvirke den seksuelle selvtilliten til mannen ganske kraftig og føle at han er et andre valg! Kan rett og slett bety at hun tente mer på tidligere partner(e).

Anonymkode: 43579...fba

Det handler jo om hvor mye man graver også da. Med mindre hun pumper ut med det. Jeg pleier ikke å spørre partnere hva de gjorde med andre i senga. Gjør du?

Anonymkode: 3c961...a7c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har alltid tenkt at dette kommer nok litt an på hvor man bor og hvordan man ser ut. Nå bor jeg i Oslo og blir spammet med forespørsler om sex når jeg prøver å være der, men jeg har også venninner som knapt har fått matcher og har møtt opp til dater/avtaler om sex uten at han har dukket opp. 

Anonymkode: ec15e...df6

Men da kan man lure på hvor høyt de sikter og hvor mange likes de egentlig har. Hvis man sveiper samtlige menn til høyre, for eksempel hundre på rad, så vil man få mange matcher.

Hvis jeg sveiper hundre kvinner til høyre på rad blir det knapt matcher ut av det, om vi utelukker falske profiler og de som befinner seg i andre land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror mange her misforstår noe av budskapet, fleste menn aksepterer at dama har en seksuelle fortid, men ikke noe særlig hvis man finner ut eller har mistanker om at hun åpent seg mer seksuelt for sin x eller tidligere partnere. Det vill påvirke den seksuelle selvtilliten til mannen ganske kraftig og føle at han er et andre valg! Kan rett og slett bety at hun tente mer på tidligere partner(e).

Anonymkode: 43579...fba

Antallet i seg selv er nok viktig for mange. Vil tro at mange dropper kvinner som har ligget med 50+ om man får greie på det, og kanskje 30+ også.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, norw said:

Men da kan man lure på hvor høyt de sikter og hvor mange likes de egentlig har. Hvis man sveiper samtlige menn til høyre, for eksempel hundre på rad, så vil man få mange matcher.

Hvis jeg sveiper hundre kvinner til høyre på rad blir det knapt matcher ut av det, om vi utelukker falske profiler og de som befinner seg i andre land.

Det er så typisk at det er alltid det som blir nevnt. "Ja, men hun er kvinne så da har hun siktet for høyt." Nei, det handler ikke om det. Det handler om at noen kvinner opplever å bli valgt bort, uansett hvem de sveiper på og hvor mange de sveiper. Det er en myte at alle kvinner svømmer i tilbud fra menn.. 

Anonymkode: ec15e...df6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det handler jo om hvor mye man graver også da. Med mindre hun pumper ut med det. Jeg pleier ikke å spørre partnere hva de gjorde med andre i senga. Gjør du?

Anonymkode: 3c961...a7c

Nei, men man kan få mistanker baser på sex prat under dating fasen osv, hvis man ønsker å vite hva personen liker og hvilke preferanser hun har. Og hvis hvordan hun oppfører seg videre i forholdet ikke stemmer med det hun har sagt tidligere, så er det noe som skurrer.

Kvinner prøver ofte å skjule ting når det kommer til sin seksuelle fortid, så menn har god grunn til å bli skeptiske hvis det er visse spørsmål hun prøver å unnvike med div unnskyldninger osv

Anonymkode: 43579...fba

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, norw said:

Antallet i seg selv er nok viktig for mange. Vil tro at mange dropper kvinner som har ligget med 50+ om man får greie på det, og kanskje 30+ også.

Spør du de du dater om antall? 

Anonymkode: ec15e...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (2 minutter siden):

Antallet i seg selv er nok viktig for mange. Vil tro at mange dropper kvinner som har ligget med 50+ om man får greie på det, og kanskje 30+ også.

Så klart, antallet har også en del å si. Men ingen kvinner vill svare ærlig her heller!

Anonymkode: 43579...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er så typisk at det er alltid det som blir nevnt. "Ja, men hun er kvinne så da har hun siktet for høyt." Nei, det handler ikke om det. Det handler om at noen kvinner opplever å bli valgt bort, uansett hvem de sveiper på og hvor mange de sveiper. Det er en myte at alle kvinner svømmer i tilbud fra menn.. 

Anonymkode: ec15e...df6

Bor du sentralt nok og sikter deg inn på jevnbyrdige menn, kan du ha sex i morgen. Enkelt og greit, vet ikke hvorfor man er uenig i det.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...