Blyana Skrevet 25. januar #141 Del Skrevet 25. januar I går: 40 min leg day inkl. 100 bulgarske utfall/vekter 40 min på mølla I dag: Core og Cardio Pluss en tur på mølla senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #142 Del Skrevet 25. januar Overkroppsøkt: brystpress med manualer, skulderpress med manualer, nedtrekk, roing, armer. 5x5. Anonymkode: 33d9e...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 25. januar #143 Del Skrevet 25. januar Rygg&mage samt cardio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #144 Del Skrevet 25. januar Ble to timer høy puls i dag, først på step også dans, jeg elsker høy puls for mye altså. 🤩 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 26. januar #145 Del Skrevet 26. januar Off, tung og trøtt i kroppen imårrest😴 Men det ble en overkroppsøkt med fokus på skuldre. Veldig happy med å naile 3x6 30 kg militærpress med god kontroll og litt i reserve. Så blir det en gåtur i skogen til lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalsberg92 Skrevet 26. januar #146 Del Skrevet 26. januar Skal trene pullups og Pushup i stige som det så fint heter. Trener 5 stiger totalt så blir fått mye volum. Lurte på om jeg skulle teste det i knebøy med 100 kg også.. typ: 1 rep 1-2 reps 1-2-3 reps 1-2-3-4 ( neste rep utmattelse så stopper man på 4) så ny stige 1 1-2 Osv osv Helt til man er nær utmattelse ( ikke til) 30 sec mellom hvert mini set og 30 sec pause mellom hver stige. ps jeg vet jeg er dårlig på å forklare 😅😅. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #147 Del Skrevet 26. januar Var først på time på Barrys og så på sauna på SALT (booket via Bruce-appen). Deilig start på langhelg 😁 Anonymkode: f0102...391 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 26. januar #148 Del Skrevet 26. januar (endret) Bein&baken Endret 26. januar av LeneXCII 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalsberg92 Skrevet 26. januar #149 Del Skrevet 26. januar Pullups - pushups - knebøy - skulderpress- litt core med fokus på rotasjon - gikk jævla mange trapper i dag på jobb så det er vel noe aktivitet også. Kjøpt blomster til kona så håper det blir litt cardio i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #150 Del Skrevet 26. januar Ble først bodyattack som oppvarming også en time styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 26. januar #151 Del Skrevet 26. januar Fullkroppsøkt med 100 squats, 100 kettlebellswings, 100 pushups, 100 stående roing og avsluttet med 100 sekunder planke og 100 sekunder burpees. Etter dette en 7 minutters intens core trening. Ligger på sofaen nå og orker ikke mølle😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 26. januar #152 Del Skrevet 26. januar En time i StairMasteren - skulle egentlig ha treningsfri og bare gå en tur, men med øs pøs regn og sur vind fristet ikke det og måtte uansett innom senteret et ærend. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 27. januar #153 Del Skrevet 27. januar Onsdag ble styrketrening som planlagt, men en lettere økt pga syklusen. Planen var å bygge til 100kg i knebøy, men det stoppet på 80kg. Torsdag: 30 min sone 2 økt på mølla, 4,6km Fredag: 30 min rolig jogg ute, 3,75km Lørdag: Mølleintervaller, 10x100m spurt/300m rolig jogg. Totalt 7,2km inkl. oppvarming og nedjogging I morgen, søndag, står det ny styrkeøkt på planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #154 Del Skrevet 28. januar En time høy puls og en time styrke ble det i dag. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 28. januar #155 Del Skrevet 28. januar Jeg går på min walking pad. Ca 3-4 dager pr uke. Jeg går ikke ut av huset. Går ikke turer i skoger mm. Men går på paden foran tv. Hater turer i skog og mark. Jeg har valgt min trening. Walking pad foran tv. Jeg bruker denne. Den står ikke til pynt. Nå har jeg plass til denne. Stor stue. Den står rett ved siden av sofa. Naturlig plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 28. januar #156 Del Skrevet 28. januar Treningsfri 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 28. januar #157 Del Skrevet 28. januar (endret) I går: styrke * Knebøy + pullups+ skrå benkpress * Markløft+ skulderpress * Utfall + roing + pikes I dag: 1 time løping, 13,6 km Endret 28. januar av Lill3My 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 28. januar #158 Del Skrevet 28. januar - ellipsemaskin i middels hastighet - 8*6 knebøy - 8*5 stepups i smithsmaskin - 4 (2 dropset) i 4AB - tåhev i maskin Leg/glutes day 🥴 Tirsdag blir det markløft, lat pulldown, sittende roing i maskin enhånds, kettlebell swing og mage på slutten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 29. januar #159 Del Skrevet 29. januar Søndag: fullkroppsøkt styrke, fokus løpestyrke med markløft, RDL, step up, abduksjon og fleksjon i kabel samt litt på kjerne. Mandag: 7,5km på mølla, hvorav 5x800m i 5km tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 29. januar #160 Del Skrevet 29. januar Gjest Anonvm skrev (På 9.1.2024 den 12.02): Det er så mange slike tråder, kanskje vi kan ha en her også? Jeg kan begynne. Jeg startet dagen med yoga. Så styretrening på senter - rygg, bicep og mage. Så gikk jeg motbakke på mølla. Gikk, fordi jeg har vondt i et kne. Jeg er 50+ så det er jo alltid vondt et sted🤭 Hva har dere trent i dag? Tyggemusklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå