AnonymBruker Skrevet 6. november #961 Del Skrevet 6. november Bodypump Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #962 Del Skrevet 6. november Styrkeøkt. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 6. november #963 Del Skrevet 6. november Helt basic styrkeøkt - fullkropp. 1) Knebøy 4x4 + Pullups 5x5 + dips 4x8 2) Markløft 4x4. + Brystpress 4x8 + L-sitt 3) Enarms skulderpress 4x8+8 + utfall fra kloss 4x10+10 + Enarms roing 3x10+10 4) Prehab (mtp løp): Copenhagen plank, tåhev, innoverrotasjon hofter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 7. november #964 Del Skrevet 7. november Ikke enda, men det blir en styrkeøkt på mage&rygg ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #965 Del Skrevet 7. november LeneXCII skrev (3 timer siden): Ikke enda, men det blir en styrkeøkt på mage&rygg ++ Hei, jeg stilte deg et spørsmål under temaet "kondisjonstrening"? Anonymkode: 74a87...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 7. november #966 Del Skrevet 7. november (endret) I dag var det litt "Limit testing" ift jogging. Pusha meg selv, økte tempo, hadde som mål å ha pust og puls hele veien. Er litt dårlig på å presse meg selv ut av komforsonen, så da var det nettopp det jeg gjorde i dag. Ble 8 km joggetur. Endret 7. november av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 7. november #967 Del Skrevet 7. november Løping - hurtig langkjøring (sone 2-3, nesepust gjennom hele økta, så opplevdes realtivt rolig, nye futt igjen da jeg var ferdig). 90 min og 18,6 km 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #968 Del Skrevet 7. november Bare cardio! Digg for puls-junkien. 😁 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #969 Del Skrevet 7. november Jeg har løpt 6 km. Første gang (nylig flyttet, vært skadet OG syk) jeg løp denne runden uten stopp både i bakker og ellers, ganske grei fart også (5,56/km avg pace) Deilig å være skikkelig i gang igjen. Anonymkode: c7c15...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #970 Del Skrevet 8. november Styrkeøkt! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 8. november #971 Del Skrevet 8. november Hatt hoved fokus på jogging, men i dag begynte jeg å løfte vekter. Styrkeøkt for armer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #972 Del Skrevet 8. november pekefingeren! har scrollet på mobilen Anonymkode: a53e1...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 8. november #973 Del Skrevet 8. november Kun rumpe idag. Utfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #974 Del Skrevet 9. november Tirsdag og torsdag styrke fullkropp, I dag blir det en løpeøkt. Anonymkode: 56791...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 9. november #975 Del Skrevet 9. november Løpt Nordlie-test (for de som kjenner til den). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #976 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 21.09): Styrkeøkt. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Fint navn. Har verdens kuleste tanteunge som også heter Vilja! Anonymkode: a783f...be7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november #977 Del Skrevet 11. november Tabata og Absolution. Tabata er veldig gøy! Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 12. november #978 Del Skrevet 12. november Kondisjon og styrke bein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #979 Del Skrevet 12. november Cardio Energy og Absolution 😁 Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #980 Del Skrevet 12. november Blir en løpeøkt, også en cardioøkt. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå