AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:52 #961 Del Skrevet onsdag kl 12:52 Bodypump Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:09 #962 Del Skrevet onsdag kl 20:09 Styrkeøkt. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet onsdag kl 21:06 #963 Del Skrevet onsdag kl 21:06 Helt basic styrkeøkt - fullkropp. 1) Knebøy 4x4 + Pullups 5x5 + dips 4x8 2) Markløft 4x4. + Brystpress 4x8 + L-sitt 3) Enarms skulderpress 4x8+8 + utfall fra kloss 4x10+10 + Enarms roing 3x10+10 4) Prehab (mtp løp): Copenhagen plank, tåhev, innoverrotasjon hofter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet i går, 08:04 #964 Del Skrevet i går, 08:04 Ikke enda, men det blir en styrkeøkt på mage&rygg ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 #965 Del Skrevet i går, 11:37 LeneXCII skrev (3 timer siden): Ikke enda, men det blir en styrkeøkt på mage&rygg ++ Hei, jeg stilte deg et spørsmål under temaet "kondisjonstrening"? Anonymkode: 74a87...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet i går, 14:16 #966 Del Skrevet i går, 14:16 (endret) I dag var det litt "Limit testing" ift jogging. Pusha meg selv, økte tempo, hadde som mål å ha pust og puls hele veien. Er litt dårlig på å presse meg selv ut av komforsonen, så da var det nettopp det jeg gjorde i dag. Ble 8 km joggetur. Endret i går, 14:17 av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 18 timer siden #967 Del Skrevet 18 timer siden Løping - hurtig langkjøring (sone 2-3, nesepust gjennom hele økta, så opplevdes realtivt rolig, nye futt igjen da jeg var ferdig). 90 min og 18,6 km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #968 Del Skrevet 18 timer siden Bare cardio! Digg for puls-junkien. 😁 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #969 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har løpt 6 km. Første gang (nylig flyttet, vært skadet OG syk) jeg løp denne runden uten stopp både i bakker og ellers, ganske grei fart også (5,56/km avg pace) Deilig å være skikkelig i gang igjen. Anonymkode: c7c15...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå