Gå til innhold

Hva har du trent i dag?

Gjest Anonvm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 3/29/2024 at 12:40 AM, AnonymBruker said:

Påskeuke, litt andre rutiner da, mandag ble det styrkeøkt etterfulgt av pulstime som jeg ikke fikk høy nok puls av, dermed ble det en sirkeltreningstime hvor du har 1 min på hver stasjon med styrke eller kondis, tror det var 12 stasjoner og 3 runder. Gøy! 
Onsdag var jeg på puls, også en styrkeøkt. 
I dag (fredag) blir det en liten mølleøkt som en venn vil ha meg med på, før en slik sirkeltreningstime til, og det blir enda en slik på søndag!
-Vilja

Anonymkode: fb44c...9c4

Ble en impulsiv økt i dag med løping, intervaller, før jobb. Var digg!

-Vilja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåmonster

1. roing 3x5 75 kg ( en typ cheat Row) gir kurant stimuli på det beste ( ikke beste for hypertrofi )  fungere som lett pull øvelse, bare for å ha ting litt i balanse. 

2. trapbar 3x5 147,5 kg ( får se hvor langt dette går, i en annen trenings periode skal jeg utføre samme øvelsen men høyere reps , kortere pauser for hypertrofi. Jeg skal bygge basen først med styrke. 

3. pullups 5x5 moderat tungt for volum 

4. benkpress : vanligvis 3 sett ,men i dag 5 setts pga dårlig kontakt til og starte med.  Håper jeg får jobben gjort med 3 neste gang.

Får ikke helt den fine pumpen lenger , skal nok dytte volumet litt opp etter hver, da jeg skal ha en treningsfri uke ganske snart uansett … så kan jeg kjøre litt på nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Løpt intervaller på morgenen, også har jeg hatt en styrkeøkt, og til slutt en høypulstime nå på ettermiddagen. 😁
-Vilja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent mye og variert hele påska, men logga av så har ikke logga her 😄

I dag ble det 20 min på mølla og en times tid styrke bein. 

Knebøy 7x6

Markløft 4x6

Beinpress 3x10/Hengende kneløft 3x10

Hip thrust 3x10/V-ups 3x10

Bulgarsk utfall 3x10+10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glemt å oppdatere. Men hadde tre trugeturer/toppturer i påska, i tillegg til tre styrkeøkter. Sier meg godt fornøyd med det. ☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En beinøkt + rygg klokken 05:30. Deilig å kickstarte dagen med en morgenøkt uten andre i gymmen🤪

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært noen avvik i påska, men har fått til rehab, pullups og en joggetur. Har også vært mye ute med ungene. Fullt tilbake nå med 10.5 km gange og en kjapp styrkeøkt pluss rehab i dag. Vurderer å ta meg en løpetur på mølla i kveld da jeg har fått veggfestet til skjermen og Chromecast så jeg kan "kaste bort" tiden på mølla istedenfor i sofaen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandum.PT skrev (45 minutter siden):

Vært noen avvik i påska, men har fått til rehab, pullups og en joggetur. Har også vært mye ute med ungene. Fullt tilbake nå med 10.5 km gange og en kjapp styrkeøkt pluss rehab i dag. Vurderer å ta meg en løpetur på mølla i kveld da jeg har fått veggfestet til skjermen og Chromecast så jeg kan "kaste bort" tiden på mølla istedenfor i sofaen :)

Ser jeg gikk glipp av et ordspill der... Skal ikke gjenta seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

45 minutter tabata styrke, og en lang tur i vårsolen 🌞.

Anonymkode: 6c062...aad

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering av de siste påskedagene:

Lørdag: Styrkeøkt med tunge baseøvelser og litt støtteøvelser for kjerne og skadeforebyggende for løping.
Søndag: 14,3 km rolig langtur, sone 2. Rett i underkant av to timer, på ganske slitne bein, men gikk bra når jeg først kom i gang.
Mandag: 90 min HIIT time, crossfitinspirert med 5 EMOM, 4 øvelser og 3 runder pr «stasjon». Gøy med litt variasjon

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke trent ennå idag, skal i kveld og gå 30 min på ellipsemaskin, så styrketrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØNDAG - treningsfri utgikk av logistikkmessige grunner; byttet om søndag og mandag. Løp 75min og 15 km

MANDAG - treningsfri, men lang tur i terreng (12km, 2,5timer og 670 høydemeter)

TIRSDAG - fullkroppsøkt

oppvarming: mobilitet + overhead squats 

trisett

• Knebøy 6x2
  • pullups 6x6
  • dips 4x6

Supersett

• Markløft 4x4
  • Arnold press 4x8

trisett

• Benkpress 5x3
  • Gående utfall, 2x20kg kettlebell 4x8+8
  • GHR 3x25

Prehab  - Copenhagen plank, tåhev, rotator cuff

(+ gange til og fra, rett over timen)

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster

Ble en bra økt med

- pullups 

- Trapbar

- Shrugs med trapbar

-  militærpress på knær

- bryst press i maskin 

Endret av Blåmonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En time HIIT og en time høy puls dans etterpå!
-Vilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...