LeneXCII Skrevet 28. januar #1221 Del Skrevet 28. januar En økt på spinningsykkelen.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #1222 Del Skrevet 28. januar Styrke og puls! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 28. januar #1223 Del Skrevet 28. januar Pilates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 29. januar #1224 Del Skrevet 29. januar Motbakke intervall 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #1225 Del Skrevet 29. januar Styrke! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 29. januar #1226 Del Skrevet 29. januar Joggetur ute med nye piggsko🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #1227 Del Skrevet 30. januar Høypuls og mer høypuls! 😍 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 31. januar #1228 Del Skrevet 31. januar Jeg har sluntret unna å rapportere her Jeg har hatt vondt i korsryggen siden forrige fredag, så jeg har prøvd å tatt det rolig. Men jeg har fått inn noe trening/bevegelse: Fredag: Pilates Lørdag: Egne styrkeøvelser Søndag: Løp 15 km på tredemølle pga dårlig vær Mandag: Pause med vond rygg Tirsdag: 1 times tur (fysioterapi for ryggen ) Onsdag: 50 minutter tur (mer fysio for rygg) Torsdag: Indoor Running og Core på SATS. Gikk greit, men jeg merker at jeg er mer sliten. Ryggen fortsatt vond. I dag fredag er planen Pilates Hiit. Jeg prøver å tilpasse til vond rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 31. januar #1229 Del Skrevet 31. januar Styrke, mage&rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 31. januar #1230 Del Skrevet 31. januar (endret) . Endret 31. januar av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #1231 Del Skrevet 31. januar Puls som oppvarming og styrke i dag. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #1232 Del Skrevet 31. januar Hjernen. Anonymkode: e6778...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 31. januar #1233 Del Skrevet 31. januar Løpt 8 km, we back at it again 🏃♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet søndag kl 10:33 #1234 Del Skrevet søndag kl 10:33 Styrke, bein og rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet mandag kl 09:59 #1235 Del Skrevet mandag kl 09:59 Lørdag: 14 km løping ute - deilig! Gleder meg sånn til vår Søndag: Egne styrkeøvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:02 #1236 Del Skrevet mandag kl 10:02 8 km jogging rundt kl. 07 i dag morges. Anonymkode: ee36b...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet mandag kl 10:07 #1237 Del Skrevet mandag kl 10:07 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 8 km jogging i dag morges. Anonymkode: ee36b...daa ^ samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet mandag kl 12:23 #1238 Del Skrevet mandag kl 12:23 Jeg må ta en tur og trene nå. Litt kondis og styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet mandag kl 17:13 #1239 Del Skrevet mandag kl 17:13 Styrke overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet tirsdag kl 10:27 #1240 Del Skrevet tirsdag kl 10:27 Styrke mage&rygg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå