DelvisPresley Skrevet 14. november #1001 Del Skrevet 14. november Lur Venn skrev (3 timer siden): Nei, går fint å løpe om vinteren, jeg tenkte som deg før, helt til en kamerat fikk meg med, nå løper jeg ute året rundt , går fint om man tar forholdsregler Jeg må løpe i shorts hvis jeg skal konkurrere med mine egne tider. Sliter uansett med hyppige strekker i leggmuskelen, så greit å avslutte sesongen. Slår den opp annenhver uke nå. Fokusere på styrke gjennom vinteren, så er det på an igjen med løping i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 14. november #1002 Del Skrevet 14. november Liten sirkel kondisjon før styrke bein. Mye 4x6 idag🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emblaxxx Skrevet 14. november #1003 Del Skrevet 14. november Styrkeøkt - skuldre, triceps og mage før jobb i dag og 10km løping på mølle etter jobb i dag. I morgen tidlig venter en beinøkt og etter jobb blir det en ny løpeøkt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #1004 Del Skrevet 14. november Løping og yoga Anonymkode: 2f910...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. november #1005 Del Skrevet 14. november DelvisPresley skrev (5 timer siden): Jeg må løpe i shorts hvis jeg skal konkurrere med mine egne tider. Sliter uansett med hyppige strekker i leggmuskelen, så greit å avslutte sesongen. Slår den opp annenhver uke nå. Fokusere på styrke gjennom vinteren, så er det på an igjen med løping i mars. Går fint an å trene rolig også. Slitsomt å skulle prøve å slå sine egne tider hver gang, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #1006 Del Skrevet 14. november Cardio! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 15. november #1007 Del Skrevet 15. november Styrke skuldre og rygg. Rolig økt. Lader opp til imårra, da blir det gym-date og leg-day sammen med mannen🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 15. november #1008 Del Skrevet 15. november En heftig treningsuke til å være meg: 18,5 km løpetur på lørdag Hviledag på søndag 10,5 km løpetur på mandag 30 min Indoor Running og 30 min Absolution på SATS på tirsdag 11,9 km løpetur på onsdag 30 min Indoor Running og 30 min Absolution på SATS på torsdag (i går) I dag blir det Pilates. I helgen skal jeg ha én hviledag og én langtur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 15. november #1009 Del Skrevet 15. november Lur Venn skrev (16 timer siden): Går fint an å trene rolig også. Slitsomt å skulle prøve å slå sine egne tider hver gang, Gjør det også, men på høsten er det mest testing. Beste årstiden å løpe på og alltid da jeg er i best form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 15. november #1010 Del Skrevet 15. november Styrke mage&rygg. Endelig føltes det godt å trene etter forrige helgs sykdom.. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #1011 Del Skrevet 15. november Styrke! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15. november #1012 Del Skrevet 15. november DelvisPresley skrev (2 timer siden): Gjør det også, men på høsten er det mest testing. Beste årstiden å løpe på og alltid da jeg er i best form. Det er jo logisk om du begynner å trene i mars, tar tid å komme i form. Jeg er i best for på våren, den vintertreningen er gull for formen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 15. november #1013 Del Skrevet 15. november Oi, hadde nesten glemt treninga...! Blir styrke og cardio i dag også 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #1014 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Styrke! -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Vilja, du trener så mye! Hva trener du når du trener cardio? Trenger inspirasjon 😊 Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 15. november #1015 Del Skrevet 15. november Buldring og klatring 💪🏻💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 15. november #1016 Del Skrevet 15. november Styrke bein og rumpe 🍑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 15. november #1017 Del Skrevet 15. november Lur Venn skrev (3 timer siden): Det er jo logisk om du begynner å trene i mars, tar tid å komme i form. Jeg er i best for på våren, den vintertreningen er gull for formen Dumt at jeg ikke klarer å holde det gående året gjennom. Må jo begynne på nytt hver vår. Får prøve å holde meg litt i gang denne vinteren. Forrige vinter gikk det vel tre måneder uten noe trening, mye pga enorme snømengder her i sør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 16. november #1018 Del Skrevet 16. november DelvisPresley skrev (2 timer siden): Dumt at jeg ikke klarer å holde det gående året gjennom. Må jo begynne på nytt hver vår. Får prøve å holde meg litt i gang denne vinteren. Forrige vinter gikk det vel tre måneder uten noe trening, mye pga enorme snømengder her i sør. Ja , det er vanskelig å ta nye rekorder om man må begynne på nytt hvert år. Vet ikke hvor du bor men det er ganske mye snø her jeg bor også. Men det driter jeg i og løper uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 17. november #1019 Del Skrevet 17. november Spinning og styrke overkropp 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #1020 Del Skrevet 17. november Absolution og Power Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå