Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.

GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Lawyam skrev (Akkurat nå):

Hun har en helt enestående evne til å irritere også!!!!! Ikke bare en gang i løpet av episoden heller, det ville jo ingen ende ta - og så ille at jeg nesten ikke tror jeg kan ha sett riktig

Enig. Måten hun skal fremstå så stakkarslig og uviten på og samtidig være så falsk er helt patetisk å se på. Kjenner at blodet koker. Hadde hun ikke forsøkt å være så «uskyldig» og litt mer gjennomtenkt så hadde jeg akseptert det - sånn som Danby. Men dette er jo helt merkelig oppførsel - hadde ikke stolt på henne om jeg så var gift med henne engang etter å ha sett hvor flink hun er til å virke så stakkarslig og pålitelig hele tiden, for så å lekke all informasjon. Dette har hun gjort før og må være innarbeidet atferd!

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Potetjinta skrev (1 time siden):

Enig. Måten hun skal fremstå så stakkarslig og uviten på og samtidig være så falsk er helt patetisk å se på. Kjenner at blodet koker. Hadde hun ikke forsøkt å være så «uskyldig» og litt mer gjennomtenkt så hadde jeg akseptert det - sånn som Danby. Men dette er jo helt merkelig oppførsel - hadde ikke stolt på henne om jeg så var gift med henne engang etter å ha sett hvor flink hun er til å virke så stakkarslig og pålitelig hele tiden, for så å lekke all informasjon. Dette har hun gjort før og må være innarbeidet atferd!

Spoiler

Ja, jeg vet ikke hva som feiler meg her, men jeg koker ennå; flere timer etter jeg så det. Danby hadde jeg litt 'beundring' for, han fremstår jo nå i tillegg som ren helgen ift henne nå. Hjalp ikke at min storfavoritt ble utstemt heller. Vet nå ikke lenger hvem jeg skal heie på; tror jeg velger Victoria.  Kjellerlaget har tapt nå takket være Ida. Jeg blir overrasket om jeg tar feil. Viktigst av alt; at ikke Ida vinner. Legger inn Veto! (Føler meg SÅ barnslig nå..., men det får heller være :)) Hun skal hvertfall ha for å inneha beundringsverdig evne til å skape engasjement i stuene. ;)

Endret av Lawyam
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (3 timer siden):

Ida irriterer vettet av meg

Lawyam skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Hun har en helt enestående evne til å irritere også!!!!! Ikke bare en gang i løpet av episoden heller, det ville jo ingen ende ta - og så ille at jeg nesten ikke tror jeg kan ha sett riktig

Spoiler

100 % enig! Så dum er det ikke lov å være, tenker jeg!  Det er jo ingen som kan stole på henne slik hun holder på? Nei, i dagens episode kjente jeg at hun gikk meg så totalt på nervene! 🙈😳

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen har hatt stor fallhøyde. Han hadde bygget et imaget som toller.  Her har han blitt emosjonell og klumsete. Helt ute av i stand til å handle og gjøre noe fornuftig.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (3 timer siden):

Skjul innhold

100 % enig! Så dum er det ikke lov å være, tenker jeg!  Det er jo ingen som kan stole på henne slik hun holder på? Nei, i dagens episode kjente jeg at hun gikk meg så totalt på nervene! 🙈😳

Spoiler

Jeg kjente også på den irritasjonen. Maken til plapring i øst og vest. Ida ødelegger for alle.  Virker barnslig.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor

Danby irriterer meg. Han virket litt blek når han så at Anette og co var på vei opp fra kjelleren. Gleder meg sykt mye til hva som vil skje nå. Håper det blir en velfortjent hevn! :D

Endret av Humlemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Det ble litt antiklimaks at de i overetasjen fikk se bilder fra kjelleren før de kom, selv om det var rett før..... Får fnatt av Ida 🙈 Heier på Herman nå som Martine er ute 💕

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor og far greie virker tåpelig.  De må føle seg dumme i etterkant og har nesten glemt, at de er der for å spille Spillet og ikke passe på familien.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danby irriterte meg ved sin utspekulerte måte å spille på, men det handlet om den litt barnslige ryggmargsrefleksen min som gjør at jeg automatisk misliker de som spiller veldig hardt og er litt for ovenpå. Han har jo spilt bra, og fikk bare spillet ødelagt av at kjellerlaget kom opp og gjorde han nervøs.😅
Ida, derimot, er jo helt løs kanon! Hun bare løper rundt og tar forhastede beslutninger basert på følelser og spontane ideer. Det eneste geniale ved det hun gjorde var at hun vet hvem som får skylda, og det er jo ikke henne.

Jeg vil mye heller at Danby skal vinne hele dritten med sin iskalde taktikk enn at Ida skal vinne med sin vimsete og hodeløse mangel på taktikk. Vet ikke hvem jeg egentlig heier på nå, men hadde vært gøy om Anette vant :ler:

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (9 timer siden):

Ida irriterer vettet av meg

Uten tvil den mest irriterende deltakeren! 

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg syntes Danby gjorde det på en litt slu måte - men når jeg ser hvordan Ida svikter de andre så synes jeg han har spilt godt

Hadde jeg vært bekjent/venn med Ida i virkeligheten tror jeg at jeg hadde blitt veldig skeptisk. Dette virker så naturlig for henne at det må være sånn hun er til vanlig får jeg en sterk fornemmelse av. Null samvittighet ovenfor sitt eget lag, hun bare buser ut med det på den mest patetiske måten. Hun er det mest patetiske og stakkarslige mennesket jeg har sett på TV noen gang. Hun minner meg om en blanding av Noldus fra Harry Potter og han gnomen som er obsessed av ringen fra LOTR. For mer stakkarslig oppførsel er det lenge siden jeg sett.

Endret av sportsidiot
  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida kommer ikke særlig godt ut av dette, nei... Huff.
Jeg syns hun virker nesten litt småsprø, får en ubehagelig vibe av hele henne. 
Hun virker som om hun ikke ...eh... har kontroll på seg selv. 
Virker rett og slett ikke som om den mentale helsen hennes har godt av, eller egentlig tåler, å være med på Spillet... 
Blir helt satt ut av henne faktisk, maken...........
Først tenkte jeg at Anette ikke hadde så godt av å være med der, men Ida går henne jo en høy gang sånn sett...
Noe av det verste med henne er at det virker nesten som om hun selv tror hun er veldig søt/fremstår søt eller noe sånt...
Uforståelig nok. Hun er absolutt ikke søt på noen som helst måte. 
Forstår meg ikke på det der med voksne mennesker som virker til å tro at de kan fremstå som/prøver å oppføre seg som om de liksom er "små, søte barn". 
Det fungerer så totalt og fullstendig mot sin hensikt isåfall. 

Heide jo egentlig på kjellerlaget, men Ida ødelegger jo faktisk alt for de sånn sett.
Håper inderlig de forstår at de må kvitte seg med henne... Maken til løs kanon. 

Selvom Danby spiller litt hardt klarer jeg liksom ikke mislike han helt heller. Syns han er litt søt egentlig, og de er jo der sånn sett for å spille så det er vel ikke så mye galt i det egentlig. Likte han ikke så godt i starten/fra tidligere, men har vel egentlig begynt å like han litt. 

Syns også Herman er søt. Kjente ikke noe særlig til han fra før, men har fått litt hjerte for han og heier vel egentlig litt på han. 

Martha likte jeg tidligere, men både i Spillet og ellers har hun falt litt i mine øyne (liker henne ikke helt i "Martha & Fetisha" som er begynt på VGTV heller nå). 

Victoria er jeg ikke så fan av. Hun virker mest opptatt av å "si fraser" og "reagere". Klarer ikke tenke annet enn at hun må være veldig bevisst på kameraene og jeg vet ikke... om hun prøver å liksom være kul eller hva... Litt vanskelig å forklare hva jeg mener, og få tak på henne egentlig for den del (kjenner ikke til henne fra før, vet ikke hva hun er kjent for/om hun er kjent? Eller er hun mer en sånn "folkets representant"/ment å være en ikke-kjendis-deltaker? Eller?)... Får vel bare en slags følelse av at hun er mer opptatt av å "fremstå" på en viss måte enn at hun egentlig er så "med", om noen skjønner hva jeg mener... Nei, jeg vet ikke, har vel så langt bare fått et litt rart inntrykk av henne. Hun minner meg vel litt om sånn typisk fjortisgutter som prøver å tøffe seg for hverandre, bare at det kanskje er for kameraene/evt de andre der inne..? Har hun vært med i noe annet/er hun kjent for noe egentlig? 

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2024 at 4:59 PM, Lawyam said:

Jeg mener også Eia tilfører mest.

Men noen matematikkunnskap tilfører han ikke. Et tall blir ikke uendelig om man deler på null.

Regnerekkefølge er grunnskolepensum, og ingen i panelet kan dette. De burde lære seg dette: PEMDAS.

Jeg ser ikke noen grunn til å skjule denne teksten, da det ikke avsløres annet enn at panelet er ubrukelig i grunnleggende matematikk.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker virkelig ikke Ida og heller ikke Danby. 

Ida fremstår som ei desperat tenåringsjente som gjør alt for å bli likt av den "kule jentegjengen". Veldig ungdomskolevibe. Grinete, klengete, backstabbing og enda mer sutring. 

Har ikke mye kjennskap til Ida som person og har sett ingenting av henne som person. Men hun setter seg selv i et veldig, veldig dårlig lys i dette programmet. 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg har blitt så oppgitt og frustrert av reality tv som det jeg ble i dag. Jeg som virkelig heia på kjellerlaget, også får de Ida med som klarer å sabotere for eget lag opptil flere ganger på en dag. Jeg håper de innser det ganske fort og kvitter seg med henne neste gang de taper en lagkonkurranse. Også jeg som ville se hva som skjer om alle hadde stemt blankt.. 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får jo bare gratulere Ida med å ødelegge kjellerlaget. Martine var den av de som var best på taktikk. Kjente på det allerede forrige uke at det var dumt for kjelleren å få inn henne, for hun virker som en løs kanon, men hadde allikevel ikke sett for meg at ho skulle svikte dem så mye som ho gjorde i dagens episode. 

Prøver hardt å ikke "mislike" personer som er med på reality, for man kjenner dem jo ikke. Men ho gjør det ganske vanskelig å like henne ihvertfall. Jeg håper hun blir avslørt. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida kjører et dobbeltspill. Blir forbannet over at hun sa til jentene det om Danby. Hvorfor?! Kanskje det er best å få henne ut snart fordi hun kommer tydeligvis ikke til å gi seg med å gi informasjonen videre til det andre laget. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...