AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #121 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (1 minutt siden): Øhhh… har du glemt å ta medisinene dine idag? 😄 Nope, astmamedisinen ble tatt for en halvtime siden. Takk for omtanken. Anonymkode: 30788...71c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #122 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (7 minutter siden): Øhhh… har du glemt å ta medisinene dine idag? 😄 Trump aktig oppførsel. Ser helt vanlig logikk du ikke kan overvinne å går til person angrep. Anonymkode: 3c138...ecf
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #123 Skrevet 6. januar 2024 Åpenbart trolletråd, lurer litt på IQ-en til dere som svarer TS seriøst. Det legges ut triggere i fleng og folk biter på… Eller kanskje er halvparten av svarene også trolleinnlegg? Noen må seriøst skaffe seg en annen hobby enn å sitte her og produsere svada. Anonymkode: 2f32c...3d6 1
Isambard Skrevet 6. januar 2024 #124 Skrevet 6. januar 2024 Jeg mistenker også at dette er en slags trolletråd. Jeg håper og tror at mange kvinner som støtter ikke har fått med seg hva hun faktisk skriver. - Hun vurderer å bli sammen med en mann med "lavere kvalitet"(!) etter å ha lurt seg til å få barn med en bedre mann. - Hun krever lenger ut i tråden at han skal ha "høy lønn", når hun selv ikke engang har råd til dating tjeneste. Hvordan rimer det med å være feminist? Jeg sier igjen: Hun kan ha hvilke krav hun vil. Problemet hennes er at menn også har krav. 1
KallePils Skrevet 6. januar 2024 #125 Skrevet 6. januar 2024 Kan godt hende at akkurat dette er trolling, men hva så? Ingen vet uansett hvem TS er. Og om det er trolling, så er det uansett ikke mer enn en etterligning av hvordan svært mange kvinner innerst inne faktisk tenker. Er det tema eller person som er viktig? 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #126 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): Kan godt hende at akkurat dette er trolling, men hva så? Ingen vet uansett hvem TS er. Og om det er trolling, så er det uansett ikke mer enn en etterligning av hvordan svært mange kvinner innerst inne faktisk tenker. Er det tema eller person som er viktig? Spar deg. Veldig mange kvinner tenker i alle fall IKKE sånn. Anonymkode: 2f32c...3d6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #127 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (1 minutt siden): Kan godt hende at akkurat dette er trolling, men hva så? Ingen vet uansett hvem TS er. Og om det er trolling, så er det uansett ikke mer enn en etterligning av hvordan svært mange kvinner innerst inne faktisk tenker. Er det tema eller person som er viktig? Du er altså en kvinne. Siden du vet hvordan kvinner innerst inne FAKTISK tenker. På tide å slutte å late som du er mannlig rundbrenner? Anonymkode: 30788...71c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #128 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spar deg. Veldig mange kvinner tenker i alle fall IKKE sånn. Anonymkode: 2f32c...3d6 Brukeren er avslørt seg som bitter kvinne. Hysterisk morsomt 🤣 Anonymkode: 30788...71c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #129 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Brukeren er avslørt seg som bitter kvinne. Hysterisk morsomt 🤣 Anonymkode: 30788...71c Og andre avslører seg som desperate etter å provosere kvinner kanskje? Anonymkode: 2f32c...3d6
KallePils Skrevet 6. januar 2024 #130 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spar deg. Veldig mange kvinner tenker i alle fall IKKE sånn. Anonymkode: 2f32c...3d6 Et soleklart flertall av spesielt yngre norske kvinner i 2024 kombinerer det å 1) kreve mangt og meget fra en mann med det å 2) arrogant ignorere hva denne mannen til gjengjeld vil ha fra henne. Dette er regelen, ikke unntaket. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #131 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (2 minutter siden): Et soleklart flertall av spesielt yngre norske kvinner i 2024 kombinerer det å 1) kreve mangt og meget fra en mann med det å 2) arrogant ignorere hva denne mannen til gjengjeld vil ha fra henne. Dette er regelen, ikke unntaket. Bare fordi DU tenker slik, betyr det ikke at andre kvinner tenker likedan. Alle er ikke deg. Anonymkode: 30788...71c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #132 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (2 minutter siden): Et soleklart flertall av spesielt yngre norske kvinner i 2024 kombinerer det å 1) kreve mangt og meget fra en mann med det å 2) arrogant ignorere hva denne mannen til gjengjeld vil ha fra henne. Dette er regelen, ikke unntaket. Spennende diskusjon, å skjære absolutt alle over en kam da… Anonymkode: 2f32c...3d6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #133 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spennende diskusjon, å skjære absolutt alle over en kam da… Anonymkode: 2f32c...3d6 Hun tror at alle andre er som henne. Bitter og generaliserende holdning. Anonymkode: 30788...71c 1
KallePils Skrevet 6. januar 2024 #134 Skrevet 6. januar 2024 Oi, er jeg plutselig blitt kvinne nå? Dette er virkelig et galehus. 😂 Men jeg tar meg likevel en tur ut på badet og sjekker…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #135 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun tror at alle andre er som henne. Bitter og generaliserende holdning. Anonymkode: 30788...71c Hvem tror det, jeg? Var på en måte det motsatte jeg prøvde å fram da. Anonymkode: 2f32c...3d6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #136 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): Oi, er jeg plutselig blitt kvinne nå? Dette er virkelig et galehus. 😂 Men jeg tar meg likevel en tur ut på badet og sjekker… Når du i tråd etter tråd kommer med "fasit" på hvordan kvinner tenker, hva de vil ha osv, så må du jo være kvinne. Ellers kan du ikke vite hva de tenker. Anonymkode: 30788...71c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #137 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem tror det, jeg? Var på en måte det motsatte jeg prøvde å fram da. Anonymkode: 2f32c...3d6 Nei, hun som heter Kalle her på forumet og later som hun er mann. Anonymkode: 30788...71c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #138 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (2 minutter siden): Oi, er jeg plutselig blitt kvinne nå? Dette er virkelig et galehus. 😂 Men jeg tar meg likevel en tur ut på badet og sjekker… Ja, noe i den retning! Anonymkode: 2f32c...3d6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #139 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (13 minutter siden): Kan godt hende at akkurat dette er trolling, men hva så? Ingen vet uansett hvem TS er. Og om det er trolling, så er det uansett ikke mer enn en etterligning av hvordan svært mange kvinner innerst inne faktisk tenker. Er det tema eller person som er viktig? Dette er litt intressant. Jeg er en voksen dame, kjenner ingen jeg kan komme på med slike tanker i noen alder. Jeg får selvfølgelig med meg at tydeligvis må jo noen tenke slik siden det dukker opp «overalt» - men dersom mange av de bare er trolling, så er det jo ikke sikkert like mange tenker slik som de skal ha det til 😅 Anonymkode: 5f0b4...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #140 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, hun som heter Kalle her på forumet og later som hun er mann. Anonymkode: 30788...71c Aha, ok. Det kan godt hende. Mange som later som litt av hvert her. Anonymkode: 2f32c...3d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå