AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #101 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tror ikke du trenger å melde deg på noen elite dating sider. Jeg kjenner flere snille, single menn med god økonomi. Baksiden av medaljen er at de er noe ensporete. De har hobbyer som golf, surfing, ski, jakt, fisking osv. som de bruker en del penger på. Dersom du har noen slike hobbyer, anbefaler jeg deg å dra på en ferie til et feriemål med en slik hobby, eller delta på et kurs. Jeg lover: Alle disse aktivitetene er kjekke! Hvis du ikke får en mann, så får du en kjekk hobby. Når du har fått denne hobbyen, så vil du være omsvermet. Anonymkode: 7414c...fbf Jeg hadde en gang en venninne som bodde hos meg i kollektivet, hun likte dykking, og fallskjermhopping og Gud vet hva slags rare ting, og jentekollektivet var kontinuerlig fyllt opp med gutter i den tiden hun bodde der. Hun var i byen bare et par måneder, så jeg kan fortsatt ikke forstå hvordan hun klarte å bli kjent med så mange. Hun var også guttete på den måten at hun ikke drev å overtenkte, så når noen spurte om hun ville bli med på noe ekstremsport, og om de skulle komme hjem før og etter, så sa hun ja hvis hun likte sporten😂veldig fascinerende for oss studinene som var opplært til å avvise alle for ikke å virke lette på tråden Anonymkode: 3e89f...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #102 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 18.27): Jeg blir 40 i år, og som barnløs har det plutselig gått opp for meg at tiden renner ut. Jeg har hatt helt normale krav tidligere (god jobb, god økonomi, "normalt" utseende (altså noen som tenner meg), gode verdier, feminist etc.) Anonymkode: f2751...6fa Dette er ikke nødvendigvis "normale" krav uten at du spesifiserer. La oss bryte det ned.... God jobb: for alt vi vet, kan du her mene at mannen skal ha en superduper høystatus jobb God økonomi: for alt vi vet, mener du eksklusivt millionærer Gode verdier: for alt vi vet, er du bare ute etter menn som er enig i alt du sier Feminist: selv om en ikke er interessert i å være en aktivist og gå ut i gatene, betyr det ikke at han er misogynist Jeg kan allerede objektivt fortelle deg at du som 40 år gammel barnløse kvinne, IKKE burde ha den type krav jeg har nevnt over, at jeg mistenker du mener. Du må utdype og spesifisere skikkelig Anonymkode: 1f614...8eb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #103 Skrevet 5. januar 2024 Synest du bør øke kravene. Eventuelt treffe andre type menn. Selvsagt kommer det an på hvilke krav en har, men skjønner ikke det med å senke kravene egentlig. Betyr det å være sammen med en du ikke er intressert i? Vil det ikke da være bedre å være alene ? Anonymkode: 2275a...5bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #104 Skrevet 5. januar 2024 Jeg synes heller du bør sette standarden opp istedenfor ned, siden du stadig involverer deg i playere. Finn en mann med solide verdier! Anonymkode: 90b7f...2cd
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #105 Skrevet 5. januar 2024 Man skal aldri senke krav. Har man hatt flere forhold som ikke fungerer, så er det tvert i mot fordi man har hatt for lave krav. Anonymkode: b05e5...2d2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #106 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man skal aldri senke krav. Har man hatt flere forhold som ikke fungerer, så er det tvert i mot fordi man har hatt for lave krav. Anonymkode: b05e5...2d2 Rettelse: Mente forhold og møter som ikke fungerer Anonymkode: b05e5...2d2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #107 Skrevet 5. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg hadde en gang en venninne som bodde hos meg i kollektivet, hun likte dykking, og fallskjermhopping og Gud vet hva slags rare ting, og jentekollektivet var kontinuerlig fyllt opp med gutter i den tiden hun bodde der. Hun var i byen bare et par måneder, så jeg kan fortsatt ikke forstå hvordan hun klarte å bli kjent med så mange. Hun var også guttete på den måten at hun ikke drev å overtenkte, så når noen spurte om hun ville bli med på noe ekstremsport, og om de skulle komme hjem før og etter, så sa hun ja hvis hun likte sporten😂veldig fascinerende for oss studinene som var opplært til å avvise alle for ikke å virke lette på tråden Anonymkode: 3e89f...e1d Altså, skjønner ikke hva du mener med at de "skulle komme hjem før og etter." Men jeg har noen typisk mannehobbyer som gjør at jeg har mange mannevenner. Har ikke inntrykk av at de er noe annerledes enn andre menn, de ønsker å elske, bli elsket og nyte livet med en kvinne. Anonymkode: 7414c...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #108 Skrevet 6. januar 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Neida, ikke spesifikt slik du sier. Mer det første, god økonomi, god lønn, smart og driftig, kan fikse ting om det trengs, kan å lage mat (her har jeg aldri vært flink selv 🫣), like å spandere ferier, snakker samme kjærlighetsspråk som meg (gaver) men kan ogs være støttende når jeg trenger det. Maskulin på en bra måte, ikke toxic. Om han har mørkt eller lyst hår betyr ikke så mye, har blitt tiltrukket av begge typer før 😅 Høyde er ikke et absolutt krav heller, men bør være over 182 i alle fall siden jeg er ganske høy (170) selv. Det høres kanskje kravstort ut, men høy lønn er nødvendig for at jeg skal kunne få familie og hus og det livet jeg vil ha, så der bør det nok være i alle fall en million ja. Rett i underkant går også greit, om han har oppsparte midler. Jeg stiller ikke absurde krav som at han MÅ ha porsche eller noe slikt. Det viktigste er selvsagt tiltrekning, og at han behandler meg som en prinsesse uten å sutre og stille urimelige krav til meg.... Anonymkode: f2751...6fa Trodde egentlig at dette var en seriøs tråd, men nå er jeg 99% sikker på at du er en mann som troller. Anonymkode: 0aa88...07f 2 1
KallePils Skrevet 6. januar 2024 #109 Skrevet 6. januar 2024 Ahhh… norske kvinner i 2023! 😂 Neida, jenta mi: Klart du ikke må senke kravene! Tvert imot, du må heve dem! Bare fortsett å holde ut! Den høye, kjekke, velstående, sjarmerende, intelligente, kultiverte og spennende gentlemannen du selvsagt fortjener som godt brukt feminist i 40-årene er nok på vei! Nå må du ikke gi opp på oppløpssiden! 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #110 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (16 minutter siden): Ahhh… norske kvinner i 2023! 😂 Neida, jenta mi: Klart du ikke må senke kravene! Tvert imot, du må heve dem! Bare fortsett å holde ut! Den høye, kjekke, velstående, sjarmerende, intelligente, kultiverte og spennende gentlemannen du selvsagt fortjener som godt brukt feminist i 40-årene er nok på vei! Nå må du ikke gi opp på oppløpssiden! Vel, jeg fant en slik en, og er veldig lykkelig sammen med ham ❤️ Anonymkode: 30788...71c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #111 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (16 minutter siden): Ahhh… norske kvinner i 2023! 😂 Neida, jenta mi: Klart du ikke må senke kravene! Tvert imot, du må heve dem! Bare fortsett å holde ut! Den høye, kjekke, velstående, sjarmerende, intelligente, kultiverte og spennende gentlemannen du selvsagt fortjener som godt brukt feminist i 40-årene er nok på vei! Nå må du ikke gi opp på oppløpssiden! Siden jeg ikke er godt brukt eller 40, skal jeg fortsette å vente. Han trenger ikke være kultivert eller velstående, men resten kan få stå. Anonymkode: 3c138...ecf
KallePils Skrevet 6. januar 2024 #112 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 2.1.2024 den 13.29): Så 40 er ikke ung og vakker? 😂 Anonymkode: 809e5...63a Nei. 😂 Du er midt i livet når du er 40. Det er ikke dette "ung" betyr. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #113 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): Nei. 😂 Du er midt i livet når du er 40. Det er ikke dette "ung" betyr. Det samme gjelder 40 år gamle menn. De er også midt i livet. Anonymkode: 30788...71c 1
KallePils Skrevet 6. januar 2024 #114 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det samme gjelder 40 år gamle menn. De er også midt i livet. Anonymkode: 30788...71c Jovisst. Og 40 år gamle katter er helt sinnsykt gamle. Hva har det med saken å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #115 Skrevet 6. januar 2024 Jo mer du jakter, jo mindre vil du finne. Kravene dine vil også bli mer. Du må godta endel avvik skal du få en partner, slik er det bare. Ellers får du bare gå å vente til de evt dukker opp noen tilfeldig. Når har passert 40 er man lite attraktiv som kvinne. Anonymkode: 61c10...51d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #116 Skrevet 6. januar 2024 KallePils skrev (1 minutt siden): Jovisst. Og 40 år gamle katter er helt sinnsykt gamle. Hva har det med saken å gjøre? Det at enkelte av dere menn tror bare kvinner forfaller. Vel. Newsflash. Menn midt i livet er som hovedregel ikke interessante for unge jenter. Anonymkode: 30788...71c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #117 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo mer du jakter, jo mindre vil du finne. Kravene dine vil også bli mer. Du må godta endel avvik skal du få en partner, slik er det bare. Ellers får du bare gå å vente til de evt dukker opp noen tilfeldig. Når har passert 40 er man lite attraktiv som kvinne. Anonymkode: 61c10...51d Og mann. Anonymkode: 30788...71c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #118 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og mann. Anonymkode: 30788...71c Menn i 50åra er kjempekjekke Menn på 40-50 er nydelige... Anonymkode: 61c10...51d 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #119 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn i 50åra er kjempekjekke Menn på 40-50 er nydelige... Anonymkode: 61c10...51d Nei. Anonymkode: 30788...71c
KallePils Skrevet 6. januar 2024 #120 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det at enkelte av dere menn tror bare kvinner forfaller. Vel. Newsflash. Menn midt i livet er som hovedregel ikke interessante for unge jenter. Anonymkode: 30788...71c Øhhh… har du glemt å ta medisinene dine idag? 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå