Gå til innhold

Senke krava i 2024?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Brad pitt banka angelina jolie og ungene deres blant anna på et fly, så der har du både kjekk og trøblete, du må lære deg å bli kjent med mennesker og slutte å henge deg opp i utseende, finn heller ut hvem som har bearbeidet det de har og har det bra med seg selv så dere kan ha det bra sammen. Men noe sier meg at du har noe å jobbe med og

Anonymkode: 5ec49...bcb

Hvor har du hørt at Brad Pitt banket Angelina? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (11 minutter siden):

Hvor har du hørt at Brad Pitt banket Angelina? 

Både hun og barna har sagt dette ved flere anledninger, og det var heftige rettsrunder ved skilsmissen ( uten at det i og for seg trenger være sannheten). Men feks denne uttalelsen sier vel litt? https://www.seher.no/kjendis/pappa-er-en-drittsekk/80549283

Anonymkode: 5f0b4...f3d

• Liker 1
Skrevet

Hev standardene dine: Vær klar på forventninger, og hva du vil ha. Sett grenser, og forkast dem som utfordrer dem - med en gang. Ingen vil behandle deg bedre om du ikke viser at du har respekt for deg selv.
Verdien din kommer av hva du får til i livet. Ikke av å bli harva over av møkkamenn som misbruker deg.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 22.55):

Kvinner blir jo så jævla irriterte når de blir bedt om å senke kravene. Det de ikke forstår er at man ber de jo senke kravene TIL SITT EGET NIVÅ! Men det er jo tydeligvis ikke akseptabelt for de fleste kvinner som tror de kan bli sammen med samme menn de får ligge med.

Anonymkode: 155c7...673

Tror du misforstår; det er ikke sånn at vi ligger med dem vi bare får ligge med, fordi vi tror vi er så mye verdt … og så dumper de oss. Stort sett er vi bare alene, ikke sex og singelliv, men kjeks og singelliv… 

Anonymkode: 3e89f...e1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

ikke sex og singelliv, men kjeks og singelliv… 

Anonymkode: 3e89f...e1d

Forklarer overvekt epidemien.. 

Men med realistiske krav til en partner så kan fast kjeks byttes ut med fast sex. 😂

Anonymkode: a2224...557

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Forklarer overvekt epidemien.. 

Men med realistiske krav til en partner så kan fast kjeks byttes ut med fast sex. 😂

Anonymkode: a2224...557

Nei, kjekksen blir om den er god. Sjokoringer, når de kommer tilbake 🤤😩 Han må bare tollerere flere søte hull i hverdagen, enn bare meg 🤭

Anonymkode: 3c138...ecf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle gode råd fra dere kvinner her, takk for at dere har fått meg bort fra å tenke på å senke kravene.

Er det noen som har erfaring med noen form for "elitedating"? Jeg tror kanskje det er løsningen, altså å bare gi opp Tinder å finne et sted hvor det allerede er litt kvalitetssikring. Jeg regner med disse er gratis for kvinner? Jeg har ikke økonomi til å betale i dyre dommer for dette nå som økonomien allerede er veldig trang i disse inflasjonstider med høye strømpriser. Veldig dårlig timing med den 40-årskrisa 😅 Har noen månter igjen enda, heldigvis.

Eneste jeg er litt bekymret for er om det er slik at utseendet er veldig viktig på elitedatingsider? Jeg skal begynen å trene og komme litt i form, men føler plutselig alt haster slik...

Anonymkode: f2751...6fa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 18.27):

Jeg blir 40 i år, og som barnløs har det plutselig gått opp for meg at tiden renner ut. Jeg har hatt helt normale krav tidligere (god jobb, god økonomi, "normalt" utseende (altså noen som tenner meg), gode verdier, feminist etc.) men har likevel ikke klart å lande noe seriøst etter at jeg forlot samboeren da jeg var 34. Av en eller annen grunn roter jeg meg alltid bort i playere som har flere damer samtidig. Det er jo for så vidt noe man bare må akseptere, men jeg synes i det minste man kan forlange at de skal være ekslusive så lenge vi har sex?

Problemet er at det gang på gang viser seg at mannfolk ikke er seriøse, så nå lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med å senke kravene? Jeg tenkte å eventuelt bare droppe prevensjon med de jeg liker og se om jeg blir gravid, og så heller satse på en mann av litt lavere kvalitet for "seriøst forhold" etterpå?

Hvilke krav burde jeg senke? Det er så utrolig vanskelig, for jeg må jo ha noen jeg VIL ha sex med (har blitt godt vant her 😅) så utseendet tror jeg ikke jeg kan gå nevneverdig ned på. Hvis det blir barn i bildet er det jo ekstra viktig med økonomi, så jeg trenger noen som tjener greit. Ikke flere millioner i året, men jeg kan ikke fortsette å bo i en liten leilighet, og med min lønn alene har jeg mer enn nok med å betale renter og avdrag.

Dere som har senket kravene, hva har dere eventuelt vurdert som mindre viktig, og hvordan har det gått? Jeg fikk meg en skikkelig nedtur da jeg satt alene på nyttårsaften i går, og har bestemt meg for å få orden på livet i 2024!

Hei. Hvor finner du disse mennene som er useriøse, på dating apper osv? Hva med å finne inne jobb, innen de aktiviteter du gjør, via venners venner, på treningssenter etc.. Jeg føler du er i et mønster der du tiltrekkes av litt sånn alfa hann typer som kan velge å vrake blant flotte kvinner.

Du skal absolutt ikke senke kravene, du skal finne en type som macher deg, som du liker, tenner på og som du føler kan være en å satse på fremtiden med. Dere må «spille» samme spillet, like barn leker best veit du😉

Jeg ville skiftet måten du dater på, miljøforandring…

Vet ikke om jeg er inne på noe?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dropp barn, det er sinnsykt oppskrytt!

Anonymkode: 4d70f...f51

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 1/1/2024 at 9:47 PM, AnonymBruker said:

40? Tiden har rent ut hvis det er barn du tenker på. Klokka går desverre....

Anonymkode: 61e43...918

Kjenner til to tilfeller over 40 som ble gravide. Er ikke forresten aldersgrensen for assistert befruktning 46 år? Klokka går, ja. Men tiden har ennå ikke rent ut selv om sannsynligheten er mindre.

Anonymkode: 28b81...55b

• Liker 1
Skrevet

Usmakelig dame. No offence,eller vet jo det er det. Men likevel. Skjerp deg!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for alle gode råd fra dere kvinner her, takk for at dere har fått meg bort fra å tenke på å senke kravene.

Er det noen som har erfaring med noen form for "elitedating"? Jeg tror kanskje det er løsningen, altså å bare gi opp Tinder å finne et sted hvor det allerede er litt kvalitetssikring. Jeg regner med disse er gratis for kvinner? Jeg har ikke økonomi til å betale i dyre dommer for dette nå som økonomien allerede er veldig trang i disse inflasjonstider med høye strømpriser. Veldig dårlig timing med den 40-årskrisa 😅 Har noen månter igjen enda, heldigvis.

Eneste jeg er litt bekymret for er om det er slik at utseendet er veldig viktig på elitedatingsider? Jeg skal begynen å trene og komme litt i form, men føler plutselig alt haster slik...

Kan jeg spørre utav nysgjerrighet, hva ca legger du i «krav»? Dersom du ting som at dere må være tiltrukket av hverandre, ha noenlunde like ønsker for fremtiden, gå godt overens, noenlunde like tanker rundt økonomi, være normalt oppegående etc - så er jeg helt enig, dette er basis ting som må være på plass i et forhold.  Eller tenker du mer spesifikt a la, må ha mørkt hår, må tjene 1 mill, må være mellom 185 og 195 etc? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kan jeg spørre utav nysgjerrighet, hva ca legger du i «krav»? Dersom du ting som at dere må være tiltrukket av hverandre, ha noenlunde like ønsker for fremtiden, gå godt overens, noenlunde like tanker rundt økonomi, være normalt oppegående etc - så er jeg helt enig, dette er basis ting som må være på plass i et forhold.  Eller tenker du mer spesifikt a la, må ha mørkt hår, må tjene 1 mill, må være mellom 185 og 195 etc? 

Neida, ikke spesifikt slik du sier. Mer det første, god økonomi, god lønn, smart og driftig, kan fikse ting om det trengs, kan å lage mat (her har jeg aldri vært flink selv 🫣), like å spandere ferier, snakker samme kjærlighetsspråk som meg (gaver) men kan ogs være støttende når jeg trenger det. Maskulin på en bra måte, ikke toxic.

Om han har mørkt eller lyst hår betyr ikke så mye, har blitt tiltrukket av begge typer før 😅 Høyde er ikke et absolutt krav heller, men bør være over 182 i alle fall siden jeg er ganske høy (170) selv. Det høres kanskje kravstort ut, men høy lønn er nødvendig for at jeg skal kunne få familie og hus og det livet jeg vil ha, så der bør det nok være i alle fall en million ja. Rett i underkant går også greit, om han har oppsparte midler. Jeg stiller ikke absurde krav som at han MÅ ha porsche eller noe slikt.

Det viktigste er selvsagt tiltrekning, og at han behandler meg som en prinsesse uten å sutre og stille urimelige krav til meg....

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Neida, ikke spesifikt slik du sier. Mer det første, god økonomi, god lønn, smart og driftig, kan fikse ting om det trengs, kan å lage mat (her har jeg aldri vært flink selv 🫣), like å spandere ferier, snakker samme kjærlighetsspråk som meg (gaver) men kan ogs være støttende når jeg trenger det. Maskulin på en bra måte, ikke toxic.

Om han har mørkt eller lyst hår betyr ikke så mye, har blitt tiltrukket av begge typer før 😅 Høyde er ikke et absolutt krav heller, men bør være over 182 i alle fall siden jeg er ganske høy (170) selv. Det høres kanskje kravstort ut, men høy lønn er nødvendig for at jeg skal kunne få familie og hus og det livet jeg vil ha, så der bør det nok være i alle fall en million ja. Rett i underkant går også greit, om han har oppsparte midler. Jeg stiller ikke absurde krav som at han MÅ ha porsche eller noe slikt.

Det viktigste er selvsagt tiltrekning, og at han behandler meg som en prinsesse uten å sutre og stille urimelige krav til meg....

Ok. Ja, jeg håper du finner kjærligheten og rekker å få de barna du ønsker deg ❤️ men jeg må si at det er ikke nødvendig med 2 mill i inntekt for å ha en grei husholdning ( 1 mill fra deg og 1 fra han), vi er mange som skaper trygge stabile hjem på mye mindre. Men dette er jo selvfølgelig helt opp til deg å vurdere. Lykke til 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke meningen å være frekk, men er du seriøs? 

Anonymkode: 6f9f9...358

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ok. Ja, jeg håper du finner kjærligheten og rekker å få de barna du ønsker deg ❤️ men jeg må si at det er ikke nødvendig med 2 mill i inntekt for å ha en grei husholdning ( 1 mill fra deg og 1 fra han), vi er mange som skaper trygge stabile hjem på mye mindre. Men dette er jo selvfølgelig helt opp til deg å vurdere. Lykke til 😊

Jeg vil gjette på at hun ikke er i nærheten av å tjene så mye, men har forventning til at mannen skal tjene så mye! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg vil gjette på at hun ikke er i nærheten av å tjene så mye, men har forventning til at mannen skal tjene så mye! 

Ok,beklager , kan være jeg misforstod - jeg trodde jeg hadde lest at hun ønsket en med lik økonomi som seg selv ( som i og for seg ikke er uvanlig). 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig nysgjerrig på hva du legger i dette i et partnerskap? 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 1/3/2024 at 11:58 PM, AnonymBruker said:

Tror ikke du trenger å melde deg på noen elite dating sider. Jeg kjenner flere snille, single menn med god økonomi. Baksiden av medaljen er at de er noe ensporete. De har hobbyer som golf, surfing, ski, jakt, fisking osv. som de bruker en del penger på. Dersom du har noen slike hobbyer, anbefaler jeg deg å dra på en ferie til et feriemål med en slik hobby, eller delta på et kurs. Jeg lover: Alle disse aktivitetene er kjekke! Hvis du ikke får en mann, så får du en kjekk hobby. Når du har fått denne hobbyen, så vil du være omsvermet.

Anonymkode: 7414c...fbf

Gjest Bombasi
Skrevet

"Senke krav". 

Synes den er vanskelig. 

På den ene siden fungerer tydeligvis ikke ting som du holder på med nå, så noe må du kanskje ty til. 

På den andre siden skal man heller ikke finne seg i ting, og enkelte preferanser går det ikke an å gå forbi uansett hvor mye du jekker kravene. Følelser og tiltrekning er såpass kompleks at du kan ikke tvinge fram kjærlighet om du ikke har rette følelsen i magen. 

Når man da vet at datinglivet er et herk - både med og uten krav - så hjelper liksom heller ikke det. Flotte folk sitter singel år etter år, både menn og kvinner, uten at de klarer å få match eller kjemi med hverandre.

Fakta er at du kan finne møkk og bli lurt både med og uten krav. 

Så jeg vet ikke. Kanskje du kan sweipe mer selektivt, altså inkludere de med "potensiale" som du tidligere sweipet bort fordi personen ikke stakk seg særlig ut i stokken. 

Men utover det synes jeg du skal unngå å jekke kravene såpass mye at ting er dødfødt fra første sekund. Det er bortkastet tid både for deg og han. Og du må aldri finne deg i noe du ikke vil ha. Da er det faktisk bedre å være alene! 

Du får bare fortsette med det du holder på med, med øynene litt mer bredt. Ellers går det an å utvide horisonten mer sosialt. Utnytte bekjentskaper og/eller treffe folk mer gammeldags. Kanskje treffer du en som smelter deg, en du egentlig hadde sweipet til venstre på Tinder...

Igjen, dating er tøft. Det viktigste er at du står i det og prøver, hvis det er kjæreste og samliv du vil ha. Lykke til :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...