Gå til innhold

Senke krava i 2024?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når du i tråd etter tråd kommer med "fasit" på hvordan kvinner tenker, hva de vil ha osv, så må du jo være kvinne. Ellers kan du ikke vite hva de tenker.

Anonymkode: 30788...71c

Åja, var det bare et forsøk på å få noe til å minne om ett eller annet slags "poeng"…? 😂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er litt intressant. Jeg er en voksen dame, kjenner ingen jeg kan komme på med slike tanker i noen alder. Jeg får selvfølgelig med meg at tydeligvis må jo noen tenke slik siden det dukker opp «overalt» - men dersom mange av de bare er trolling, så er det jo ikke sikkert like mange tenker slik som de skal ha det til 😅

Anonymkode: 5f0b4...f3d

Nettopp, det tenker jeg og. Jeg kjenner ingen slike damer, og i alle fall ikke som er nærmere 40 år. 

Anonymkode: 2f32c...3d6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (3 minutter siden):

Åja, var det bare et forsøk på å få noe til å minne om ett eller annet slags "poeng"…? 😂

Jeg kan ikke hjelpe deg med å opparbeide deg elementær språklig forståelse, beklager. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er litt intressant. Jeg er en voksen dame, kjenner ingen jeg kan komme på med slike tanker i noen alder. Jeg får selvfølgelig med meg at tydeligvis må jo noen tenke slik siden det dukker opp «overalt» - men dersom mange av de bare er trolling, så er det jo ikke sikkert like mange tenker slik som de skal ha det til 😅

Vet ikke med deg, men i min generasjon er dette normalen. Prøv å spørre en kvinne i alderen rundt 30 om hva hun har å tilby som skal gjøre at en mann med mange flotte egenskaper vil velge akkurat henne.

Og ja, jeg mener dette helt seriøst: Utfør eksperimentet noen ganger, og lær av det du opplever.

Det er langt mer sannsynlig at hun blir fornærmet, kanskje til og med at du blir skjelt ut, enn at du faktisk får et svar. Og får du et svar, så vil det nesten garantert handle om ting som menn ikke ser etter i en kvinne men som kvinner har bestemt at "skal være viktig".

Dette er hva yngre menn i Norge har å forholde oss til i 2024: Ren og skjær arrogant egoisme, akkurat som TS gir uttrykk for.

Dette er regelen, ikke unntaket.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (2 minutter siden):

Vet ikke med deg, men i min generasjon er dette normalen. Prøv å spørre en kvinne i alderen rundt 30 om hva hun har å tilby som skal gjøre at en mann med mange flotte egenskaper vil velge akkurat henne.

Og ja, jeg mener dette helt seriøst: Utfør eksperimentet noen ganger, og lær av det du opplever.

Det er langt mer sannsynlig at hun blir fornærmet, kanskje til og med at du blir skjelt ut, enn at du faktisk får et svar. Og får du et svar, så vil det nesten garantert handle om ting som menn ikke ser etter i en kvinne men som kvinner har bestemt at "skal være viktig".

Dette er hva yngre menn i Norge har å forholde oss til i 2024: Ren og skjær arrogant egoisme, akkurat som TS gir uttrykk for.

Men vi er jo så sjarmerende? 

Mennesker er seg selv, så finner de noen som liker det og som er som de liker. 

Anonymkode: 3c138...ecf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 18.27):

Jeg blir 40 i år, og som barnløs har det plutselig gått opp for meg at tiden renner ut. Jeg har hatt helt normale krav tidligere (god jobb, god økonomi, "normalt" utseende (altså noen som tenner meg), gode verdier, feminist etc.) men har likevel ikke klart å lande noe seriøst etter at jeg forlot samboeren da jeg var 34. Av en eller annen grunn roter jeg meg alltid bort i playere som har flere damer samtidig. Det er jo for så vidt noe man bare må akseptere, men jeg synes i det minste man kan forlange at de skal være ekslusive så lenge vi har sex?

Problemet er at det gang på gang viser seg at mannfolk ikke er seriøse, så nå lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med å senke kravene? Jeg tenkte å eventuelt bare droppe prevensjon med de jeg liker og se om jeg blir gravid, og så heller satse på en mann av litt lavere kvalitet for "seriøst forhold" etterpå?

Hvilke krav burde jeg senke? Det er så utrolig vanskelig, for jeg må jo ha noen jeg VIL ha sex med (har blitt godt vant her 😅) så utseendet tror jeg ikke jeg kan gå nevneverdig ned på. Hvis det blir barn i bildet er det jo ekstra viktig med økonomi, så jeg trenger noen som tjener greit. Ikke flere millioner i året, men jeg kan ikke fortsette å bo i en liten leilighet, og med min lønn alene har jeg mer enn nok med å betale renter og avdrag.

Dere som har senket kravene, hva har dere eventuelt vurdert som mindre viktig, og hvordan har det gått? Jeg fikk meg en skikkelig nedtur da jeg satt alene på nyttårsaften i går, og har bestemt meg for å få orden på livet i 2024!

Anonymkode: f2751...6fa

😂😂😂👌...Gidder ikke lese tråden men at du dro hjem 8 sider på denne er rått!! 😂

AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (3 minutter siden):

Jeg tror bare meg og deg må være enige om at vi kjenner veldig forskjellige damer 😊 Nå hadde jeg selvsagt ikke formulert meg akkuratt slik du sier - hva har du å tilby? Hjelpes, slikt snakker jeg hverken til menn eller damer - ikke rart de får piggene ut 🙈 Ingen har vel mer å tilby enn seg selv, på godt og vondt? Mennesker skal vel ikke drive med marketing på egne vegne, som om de var en vare? Man må bli kjent og se om man liker hverandre, så enkelt og så vanskelig.  Men, ja forhold - dette er selvsagt er tema vi er innom av og til, i forskjellige sammenhenger. De fleste jeg kjenner ( av begge kjønn) har eller ønsker partnere de gjensidig liker, har felles interesser med og som ønsker seg det samme av livet ( bo her eller flytte, barn eller ikke osv.) Jeg forstår også at mine personlige erfaringer ikke er fasiten på gruppenivå, derfor har jeg «akseptert» at dette du beskriver er reelt i noen miljø.  Men dersom det da viser seg at mange av de som fronter denne «sannheten» troller, ja da mumler jeg «fake News» og scroller videre 😉

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Endret av Carolain
AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (22 minutter siden):

Jeg har spurt to av mine kollegaer på 30. Og de har masse å tilby en god mann. De er omtenksomme, smarte, morsomme, brenner for spennende hobbyer, ikke redd for å ta i et tak, glad i sex, glad i kos foran TV osv.

Bare fordi du og andre i dine omgivelser er annerledes, betyr ikke at det er regelen. Det er dere.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Altså, skjønner ikke hva du mener med at de "skulle komme hjem før og etter." Men jeg har noen typisk mannehobbyer som gjør at jeg har mange mannevenner. Har ikke inntrykk av at de er noe annerledes enn andre menn, de ønsker å elske, bli elsket og nyte livet med en kvinne.

Anonymkode: 7414c...fbf

Bare at de var på besøk før og etter disse aktivitetene. Ikke noe klining, men at det ble sosialt, å ha sånne interesser.

Anonymkode: 3e89f...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...