Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sparkling_Pink skrev (6 timer siden):

Jeg har nå stengt nettprofilen hvor jeg fikk kontakt med nye mannfolk. Jeg er spent på hvor mange helt nye jeg greier å hilse på i det virkelige livet på ei uke fram i tid fra nå av. Altså lørdag - lørdag.

Det er å dra på seg smilet. Hilser på mange ukjente menn jeg men aldri tenkt at det er noe annet enn ett smil fordi jeg liker å se noen smiler tilbake til meg og sier hei. Vi trøndere er ikke så redd for å si hei til fremmede folk. Skjer hele tia her. Men aldri tenkt at noen har tenkt noe annet enn ett smil de har i hvertfall aldri kommet tilbake eller blitt en vane å si hei.

spesielt alle som er innom circle k og henter kaffe der jeg henter kaffe på mårran har en blitt på hils med alle mann😂😂det er jo bare trivelig

En annen ting jeg merker som taxi sjåfør at opptatte menn de prater mye mer med meg seg og sitt enn en single kar. De sier ingenting som oftest. Blir ofte en helt annen stemning.

Så har du de som reklamerer for at de er single da😂😂. Men det er somregel uinteressante menn for min del. Men der er noen gode ja på å reklamere😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Engel skrev (21 timer siden):

En trent kropp er fint, men store muskler igjen er negativt for mange kvinner. For å si det enkelt: type kroppsbyggerkropper er det stort sett bare andre kroppsbyggere som syns er attraktivt. Jeg tror nok ikke det indre er helt på plass når du tror store muskeler skal gjøre deg mer attraktiv blant kvinnene. Ok, hvis store muskler gir deg økt selvtilit så kan det mulig hjelpe litt, men det som vil hjelpe deg mest er å bli glad i deg selv akkurat som du er. Mennesker som trives med seg selv er attraktive, og det er ganske så uavhengig av hvordan de ser ut fysisk. Tro meg, du er bra nok akkurat som du er. Det handler om å vise andre hvem du faktisk er framfor å prøve å bli noe du tror de vil ha.

Må skille mellom "store muskler" og digre muskler.

De fleste damer liker ikke digre muskler, altså slike abnormaliteter som ikke ser naturlig ut.

Men hva damer generelt liker ser man veldig lett i populærkulturen, f.eks på film og i serier. Og ja, der er kjekkasene utrustet med god størrelse på muskulaturen, selv om de jo selvsagt befinner seg et godt steg ned fra kroppsbygger-gutta.

Realiteten er at selv om konkurransen nok er hard for de fleste som ikke har vært utpreget heldige fra fødselen av, så er den spesielt hard for menn. Grunnen er at i vårt samfunn er kvinner typisk "portvokterne til sex", og uten seksuell interesse blir det sjelden noe forhold heller.

Hvis du som mann ikke tenner gnisten i henne i forhold til intimitet, da blir det rett og slett nokså vanskelig for dere å få etablere noe mer. Dette gjelder selvsagt også motsatt vei, men vi vet jo at lista typisk ligger endel lavere for at en mann skal være interessert i intimitet. 🙂

Så en mann trenger alle de fortrinn han kan få. Og da er en synlig sterk og sunn fysionomi absolutt av verdi for å stikke seg ut i positiv retning. Dette er bare et faktum.

… selvsagt så lenge han har en laidback holdning til det hele, og ikke fremstår som en forfengelig og bekreftelsessyk dott.

Anonymkode: ba391...fa9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (8 timer siden):

Jeg har nå stengt nettprofilen hvor jeg fikk kontakt med nye mannfolk. Jeg er spent på hvor mange helt nye jeg greier å hilse på i det virkelige livet på ei uke fram i tid fra nå av. Altså lørdag - lørdag.

Bra prosjekt 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slettet Tinder og skal på date i helga, måtte det gå veien🤞😄

Uansett utfall har jeg ikke tenkt å ha noen apper fremover. Jeg vil fokusere mest på å ha det godt med meg selv. Det å ha en mann i livet, noen å være glad i og ha det fint med, det er bare bonus tenker jeg😃 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I (mars) 2024 har jeg og min kjære, altså situationshipen/FF/FWB’n 3 års jubileum. Tror jammen meg det må feires. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kom meg på date i dag🙂 Tar det som en seier. Og det ble en hyggelig skitur. Men jeg tror jeg slet han ut...😅 På det jeg ser på som en kort tur i rolig pratetempo. Min første tur på ski i vinter, og jeg er i dårligere form enn jeg pleier å være, og jeg ble ikke det minste sliten. Så er litt betenkt, tror han har overdrevet hvor aktiv han er. Selv om jeg ikke skal dømme noen for å være litt dårligere på ski, men det var nå tross alt han som foreslo skitur. Han føltes også litt gammel, selv om han faktisk er 2 år yngre enn meg.  Så tviler vel egentlig på at det blir noe mer der, selv om jeg tenker jeg kan gi han en sjanse til om han ønsker det. For hyggelig var det.

Dropper Tinder igjen uansett nå tror jeg. Føler det bare blir en negativ greie å sitte der og bla blant elendige profiler. Skjønner virkelig godt at få menn får napp på Tinder. Hva forventer de egentlig med et elendig bilde og nesten ingen informasjon? Får jo ikke det minste lyst til å sveipe dem til høyre.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (7 minutter siden):

Vel, jeg kom meg på date i dag🙂 Tar det som en seier. Og det ble en hyggelig skitur. Men jeg tror jeg slet han ut...😅 På det jeg ser på som en kort tur i rolig pratetempo. Min første tur på ski i vinter, og jeg er i dårligere form enn jeg pleier å være, og jeg ble ikke det minste sliten. Så er litt betenkt, tror han har overdrevet hvor aktiv han er. Selv om jeg ikke skal dømme noen for å være litt dårligere på ski, men det var nå tross alt han som foreslo skitur. Han føltes også litt gammel, selv om han faktisk er 2 år yngre enn meg.  Så tviler vel egentlig på at det blir noe mer der, selv om jeg tenker jeg kan gi han en sjanse til om han ønsker det. For hyggelig var det.

Dropper Tinder igjen uansett nå tror jeg. Føler det bare blir en negativ greie å sitte der og bla blant elendige profiler. Skjønner virkelig godt at få menn får napp på Tinder. Hva forventer de egentlig med et elendig bilde og nesten ingen informasjon? Får jo ikke det minste lyst til å sveipe dem til høyre.

Jeg tror du kan vurdere han, form er så mangt. Jeg har hanglet fælt i noen år nå og er generelt i mitt livs verste form. Har ei venninne som går en hinsides bratt bakke 10 ganger eller mer i uka, trener intenst tre ganger i uka på organisert klubb og går lange turer i tillegg. Jeg gruset henne i sommer på en times lang tur. Jeg pratet mens hun peste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer oppdatering som lovet. Har vært på tinderdate med en veldig fin, ordentlig mann. Var kaffedate på dagtid, som jeg hater. Ble som fryktet helt hjernedød, og blir veldig sånn sjenert og kunstig. Jeg bare fatter ikke hvorfor jeg totalt endrer personlighet på sånne møter. Han kom med en høflig og ordentlig avvisning et par dager etterpå, og jeg ønsket han lykke til. Han la meg til på snap da og sa han ville være venner, ser ikke helt vitsen, da jeg tviler på at vi kommer til å ha kontakt. Skal på ny date på onsdag med en jeg traff på byen, og jeg håper jeg klarer å slappe litt mer av da. Litt lettere når en faktisk har sett hverandre før. Han jeg håpte å høre fra har ikke gitt en lyd fra seg. Ellers har jeg noen chatter på Tinder gående, men synes det er vanskelig å ta opp tråden igjen når samtalen må avsluttes fordi en må. Er som mange av dere sier vanskelig å holde en samtale gående, det er jeg helt enig i, har egentlig lyst til at fyren skal be meg på en øl eller noe relativt kjapt. Er for pysete til å ta initiativ selv, men må vel komme over det om jeg skal klare 4 dater i måneden. Kan jo håpe at daten på onsdag går bra, isåfall slipper jeg jo mer av Tinderhelvetet.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (1 time siden):

Jeg tror du kan vurdere han, form er så mangt. Jeg har hanglet fælt i noen år nå og er generelt i mitt livs verste form. Har ei venninne som går en hinsides bratt bakke 10 ganger eller mer i uka, trener intenst tre ganger i uka på organisert klubb og går lange turer i tillegg. Jeg gruset henne i sommer på en times lang tur. Jeg pratet mens hun peste.

Det er stor forskjell på "treningssenterform" og tur/fysisk aktivitet-form ja. Enkelte av muskelbuntene på senteret klarer jo ikke løpe til bussen eller gå opp en bakke, og langt ifra gå fjelltur en hel dag. Men siden jeg er mye fysisk aktiv utendørs så er det jo det jeg ønsker hos en partner også. Men det kan trenes opp hvis interessen er der. Er mest betenkt over at han føltes litt gammel og "satt". Men det er vanskelig å få vist seg fram på bare et par timer, så jeg har ikke avskrevet han. Men fullt mulig han har tatt skrekken for den saks skyld😅 Vi har bare sendt et par ganske intetsigende meldinger nå i kveld, så vanskelig å vite.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (2 minutter siden):

Så ble min forelskelse avvist. 💔

Hva skjedde? 🩵

Anonymkode: 30ed0...061

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt mer å mer på familie i det siste, sørger litt over å være singel og barnløs. Tror det skjer, tror jeg begynner å bli en desperat urugende høne på 30 snart, bursdagen min nærmer seg, kan være derfor. Hører menn ungår kvinner på 30, det gjør jo alt umuligere, vet ikke hva jeg vil. 

Så at noen jeg gikk på skole med er gravid igjen, skjønner ikke hvordan så mange rundt meg møter den rette og klarer å forlove og gifte seg, kjøpe hus sammen. Eller jo, de er fine folk! 😅😊 Men for meg føles det umulig å møte en ny mann, det blir et så gigantisk steg å ta. Vil ikke bruke tinder, men ser ingen annen utvei, kan ikke flørte med noen i det fri og ingen flørter med meg heller.

Hvorfor kan jeg ikke få jukse og han møter opp hjemme hos meg? 🥺 Ikke idag da! Holder på å romsterer hjemme så nå er det kaos.

Anonymkode: b0ba6...861

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har tenkt mer å mer på familie i det siste, sørger litt over å være singel og barnløs. Tror det skjer, tror jeg begynner å bli en desperat urugende høne på 30 snart, bursdagen min nærmer seg, kan være derfor. Hører menn ungår kvinner på 30, det gjør jo alt umuligere, vet ikke hva jeg vil. 

Så at noen jeg gikk på skole med er gravid igjen, skjønner ikke hvordan så mange rundt meg møter den rette og klarer å forlove og gifte seg, kjøpe hus sammen. Eller jo, de er fine folk! 😅😊 Men for meg føles det umulig å møte en ny mann, det blir et så gigantisk steg å ta. Vil ikke bruke tinder, men ser ingen annen utvei, kan ikke flørte med noen i det fri og ingen flørter med meg heller.

Hvorfor kan jeg ikke få jukse og han møter opp hjemme hos meg? 🥺 Ikke idag da! Holder på å romsterer hjemme så nå er det kaos.

Det gjør vi da ikke. Det vi unngår, er verpesyke kvinner, spesielt om vi ikke er så gira på barn selv, eller har nok allerede.

Anonymkode: 5f890...a59

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gjør vi da ikke. Det vi unngår, er verpesyke kvinner, spesielt om vi ikke er så gira på barn selv, eller har nok allerede.

Anonymkode: 5f890...a59

Da er det bra dere unngår dem. De hadde jo ikke fått barn fanget med dere da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva skjedde? 🩵

Anonymkode: 30ed0...061

Det er for sårt å snakke om. Jeg blir ikke å finne noe kjærlighet. Jeg orker ikke. 

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
32 minutter siden, miss summers said:

Det er for sårt å snakke om. Jeg blir ikke å finne noe kjærlighet. Jeg orker ikke. 

:klem3:

Anonymkode: 41db3...562

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde litt i fjor, men møtte ingen jeg kunne tenke meg. Er ikke veldig sosial, men litt, men sjeldent jeg møter nye

Bruker ikke Tinder, og det er kanskje dumt, men hørt så mye negativt at jeg ikke orker den appen.

Skal være litt mer på i år, blir å flytte til sommeren så kan hende jeg får en litt ny start da😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (17 timer siden):

Ta deg tid til å sørge, det er helt greit. Man trenger ofte litt tid før man er klar til å gå videre.

Husk at det ikke er noe feil med deg, det var bare ikke riktig person for deg.❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (11 minutter siden):

Ta deg tid til å sørge, det er helt greit. Man trenger ofte litt tid før man er klar til å gå videre.

Husk at det ikke er noe feil med deg, det var bare ikke riktig person for deg.❤️

Hadde helt glemt hvor vondt det er. Orker ikke mat, orker ingenting. Hvem vet hvor mange slike runder man takler egentlig. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...