Gå til innhold

Hvorfor er det så mange ANONYMBRUKER på KG ?


NatNat

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Bigote said:

Hvorfor du følte behovet for å huke av som anonym for dette forstår jeg fint lite av. Hva er det du prøver å skjule ved deg selv med å google brukernavnet mitt og lime inn innlegg av meg her?

Det at man bruker det i innlegg der man faktisk ønsker å være diskre med private detaljer er noe annet. Dessverre brukes funksjonen til dette i veldig liten grad her inne og du demonstrerer dette veldig godt. i likhet med veldig mange anonymbrukere i denne tråden :)  

 

Du trenger ikke forstå dette, det er helt opp til hver enkelt bruker. Derimot er det mot reglene å angripe andre for bruk av anonym bruker, en regel som brytes daglig her.

Vi ønsker å tilby brukerne våre muligheten til å kunne poste med skjult brukernavn enten det gjelder sensitive spørsmål eller ikke. Ved å hake av for "post som anonym" når du skal poste et innlegg, vil brukernavnet ditt bli skjult i akkurat dette innlegget. Du er selv ansvarlig for å hake av denne boksen, moderatorene har ikke mulighet til å anonymisere innlegg i etterkant. Moderatorene kan sjekke brukernavnet bak innlegg med regelbrudd. Denne handlingen blir logget i forumprogramvare

Det er ikke lov til å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere - dette regnes som brukerangrep.

Anonymkode: c5995...122

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du trenger ikke forstå dette, det er helt opp til hver enkelt bruker. Derimot er det mot reglene å angripe andre for bruk av anonym bruker, en regel som brytes daglig her.

Vi ønsker å tilby brukerne våre muligheten til å kunne poste med skjult brukernavn enten det gjelder sensitive spørsmål eller ikke. Ved å hake av for "post som anonym" når du skal poste et innlegg, vil brukernavnet ditt bli skjult i akkurat dette innlegget. Du er selv ansvarlig for å hake av denne boksen, moderatorene har ikke mulighet til å anonymisere innlegg i etterkant. Moderatorene kan sjekke brukernavnet bak innlegg med regelbrudd. Denne handlingen blir logget i forumprogramvare

Det er ikke lov til å gå til angrep på noen fordi de skriver som anonyme brukere - dette regnes som brukerangrep.

Anonymkode: c5995...122

Du står helt fritt til å rapportere meg for å "angripe" de som bruker anonymfunksjonen for å ha utløp sin egen negativitet i tråder der ikke privatinformasjon er relevant😄

Er ikke så farlig for meg om du googler videre på Bigote og poster det her heller.

Endret av Bigote
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bigote said:

Du står helt fritt til å rapportere meg for å "angripe" de som bruker anonymfunksjonen for å ha utløp sin egen negativitet i tråder der ikke privatinformasjon er relevant😄

Er ikke så farlig for meg om du googler videre på Bigote og poster det her heller.

Jeg kommer verken til å rapportere eller google, men det er altså ikke opp til deg når det er relevant å bruke anonymbruker - bortsett fra i dine egne innlegg. 

Anonymkode: c5995...122

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg kommer verken til å rapportere eller google, men det er altså ikke opp til deg når det er relevant å bruke anonymbruker - bortsett fra i dine egne innlegg. 

Anonymkode: c5995...122

På et forum der folk utrykker meningene sine og i en tråd hvor dette er et tema er det nok opp til meg å mene hva jeg vil om det.

Ha en fin kveld🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silva Pluvialis skrev (17 timer siden):

Feil. Det har vært tråder hvor folk har innrømmet å ha en egen mappe på PC-en sin hvor de systematisk lagrer informasjon om andre bruker her inne… Noen har dessverre ikke noe bedre å ta seg til.. så skjønner at folk vil beskytte seg

Jeg var og leste i forskjellige tråder og leste noe lignende som du skriver. Noen folk innrømmet å ha funnet ut hvem andre brukere er. Husker ikke hvilken tråd det var eller om det er sant. 
Uansett så er kvinneguiden et samlingssted for mange folk. Ikke alle er friske i hodet. Like så greit å være føre var.

Anonymkode: ec201...5cc

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silva Pluvialis skrev (17 timer siden):

Feil. Det har vært tråder hvor folk har innrømmet å ha en egen mappe på PC-en sin hvor de systematisk lagrer informasjon om andre bruker her inne… Noen har dessverre ikke noe bedre å ta seg til.. så skjønner at folk vil beskytte seg

Jeg var og leste i forskjellige tråder og leste noe lignende som du skriver. Noen folk innrømmet å ha funnet ut hvem andre brukere er. Husker ikke hvilken tråd det var eller om det er sant. 
Uansett så er kvinneguiden et samlingssted for mange folk. Ikke alle er friske i hodet. Like så greit å være føre var.

Anonymkode: ec201...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med at så mange skriver fra Anonyme brukere ? Kanskje det burde blitt tatt opp til vurdering av de som driver KG og se på muligheten for å fjerne denne funksjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lettere å slippe unna med personforfølgelse som ab

Anonymkode: c2caf...ead

Men når man poster innlegg eller kommenterer, bør man ikke da kunne stå frem med sitt brukernavn ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir dette spørsmålet postet gang på gang på gang? 

Anonymkode: 5d74c...b05

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette igjen.

1. Når man skriver mye under brukernavn blir det etterhvert enkelt å identifisere hvem man er og bli gjenkjent.

2. Kg er full av steingærne brukere som spesifikt angriper brukernavn de ikke liker

3. Eklinger sender stygge og seksuelle private meldinger 

Anonymkode: 7378f...2bf

  • Liker 11
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette igjen.

1. Når man skriver mye under brukernavn blir det etterhvert enkelt å identifisere hvem man er og bli gjenkjent.

2. Kg er full av steingærne brukere som spesifikt angriper brukernavn de ikke liker

3. Eklinger sender stygge og seksuelle private meldinger 

Anonymkode: 7378f...2bf

Men da er det bare til og blokkere brukeren.

Ser absolutt poenget ditt og er til en viss grad enig med deg.

Har noen jeg også som driver og forfølger meg rundt i alle tråder jeg kommenterer i. Velger og heller overse de og ikke gi de den gleden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanino skrev (1 minutt siden):

Men da er det bare til og blokkere brukeren.

Ser absolutt poenget ditt og er til en viss grad enig med deg.

Har noen jeg også som driver og forfølger meg rundt i alle tråder jeg kommenterer i. Velger og heller overse de og ikke gi de den gleden.

 

Hvorfor utsette seg for hets og trakassering? Det er ikke alle som synes det er greit og "bare å overse". For ikke å snakke om gjenkjennelsesrisikoen, skulle alt stått med brukernavn måtte man sterkt begrenset hvor private temaer man kunne snakket om. 

Anonymkode: 7378f...2bf

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg forteller hvor mye jeg revnet under fødsel, at jeg er blitt inkontinent, at gubben er vrang eller at jeg sliter med angst har jeg ikke behov for å knytte disse helseopplysningene opp til meg som person. 

Kg hadde nok blitt et øde sted uten AB.

Anonymkode: 86c11...b55

  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst ikke generaliser alle som skriver med ab som troll. Det er gode grunner for å unngå brukernavn, det gjør ikke folk til troll. 

Anonymkode: 7378f...2bf

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Kg hadde nok blitt et øde sted uten AB.

Anonymkode: 86c11...b55

Amen. Da hadde jeg aldri brukt kg igjen. 

Anonymkode: 7378f...2bf

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor utsette seg for hets og trakassering? Det er ikke alle som synes det er greit og "bare å overse". For ikke å snakke om gjenkjennelsesrisikoen, skulle alt stått med brukernavn måtte man sterkt begrenset hvor private temaer man kunne snakket om. 

Anonymkode: 7378f...2bf

Problemet er at Anonym funksjonen blir misbrukt av de som er her for og trolle rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent igjen svigerinnen min på ett forum. 
Om jeg skriver noe som jeg har snakket med familie og venner om og de leser det på nett. De går inn på brukeren og finner flere ting som bekrefter at det er meg. Og så har jeg kanskje skrevet negativt om de også😁 Jeg forteller den kanskje at jeg har lest noe på kvinneguiden også, så de vet at jeg er her.

Anonymkode: 9bd69...4ba

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vennligst ikke generaliser alle som skriver med ab som troll. Det er gode grunner for å unngå brukernavn, det gjør ikke folk til troll. 

Anonymkode: 7378f...2bf

Ja absolutt og det har jeg full forståelse for men anonym funksjonen blir misbrukt. Kanskje de burde sett på å begrense antall innlegg du kan skrive fra ab pr døgn

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har kjent igjen svigerinnen min på ett forum. 
Om jeg skriver noe som jeg har snakket med familie og venner om og de leser det på nett. De går inn på brukeren og finner flere ting som bekrefter at det er meg. Og så har jeg kanskje skrevet negativt om de også😁 Jeg forteller den kanskje at jeg har lest noe på kvinneguiden også, så de vet at jeg er her.

Anonymkode: 9bd69...4ba

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...