Sola de Skrevet 11. november 2023 #121 Del Skrevet 11. november 2023 NordicViking skrev (19 timer siden): Ikke Tailor, men Tailors (med S på slutten). Det kan være en referanse til en skredder. Savile Row er kjent som 'skreddergata' i London, og her finner man mange 'skredderhus' som tilbyr klær for menn og kvinner. Rotta kan være en person som har sans for klær, og som gjerne tar seg en tur til London for å shoppe. ... Kanskje det er mannlige dommeren i symesterskapet som er rotta? Han jobbet der mener jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 11. november 2023 #122 Del Skrevet 11. november 2023 Før de begynner å synge her nå, har de dratt den sååå langt at både Jan Thomas og Nicolay er med? 🙂 Vet at Jan Thomas er nevnt tidligere, men tenker på begge to. hehe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 11. november 2023 #123 Del Skrevet 11. november 2023 Ikke Koht ihvertfall på skillpadda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 11. november 2023 #124 Del Skrevet 11. november 2023 Henriette Stenstruup🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 11. november 2023 #125 Del Skrevet 11. november 2023 Første som slo meg da jeg så Skilpadda, var charter-Hilde. Men stemmen gjorde meg usikker 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 11. november 2023 #126 Del Skrevet 11. november 2023 KTK skrev (3 minutter siden): Før de begynner å synge her nå, har de dratt den sååå langt at både Jan Thomas og Nicolay er med? 🙂 Vet at Jan Thomas er nevnt tidligere, men tenker på begge to. hehe. Haha, jeg tenkte faktisk Nicolay Ramm på skilpadda Aldri vært først, han taper jo alle konkurransene han er med i? Var lat, men begynt å trene og fått hekta på trening etter å ha blitt slått av alle kjendiser? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 11. november 2023 #127 Del Skrevet 11. november 2023 Anugita skrev (Akkurat nå): Haha, jeg tenkte faktisk Nicolay Ramm på skilpadda Aldri vært først, han taper jo alle konkurransene han er med i? Var lat, men begynt å trene og fått hekta på trening etter å ha blitt slått av alle kjendiser? Jeg tenkte også på Nicolay Ramm 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 11. november 2023 #128 Del Skrevet 11. november 2023 Anugita skrev (Akkurat nå): Haha, jeg tenkte faktisk Nicolay Ramm på skilpadda Aldri vært først, han taper jo alle konkurransene han er med i? Var lat, men begynt å trene og fått hekta på trening etter å ha blitt slått av alle kjendiser? Synes det hørtes ut som han jeg også. Men han vant jo MGP jr i sin tid, som jo må telle som en førsteplass? La merke til sopper og Mario-musikk som Tete jeg også, + at det er også skilpadder i Mario. Vet ikke om det betyr noe, men 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blunkefjes Skrevet 11. november 2023 #129 Del Skrevet 11. november 2023 SUPERMIRI skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte også på Nicolay Ramm 😂 Jeg også fikk Ramm-vibber av skillpadda.. og bare "dette er nok grunnen til at han ikke er dommer i år" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november 2023 #130 Del Skrevet 11. november 2023 SUPERMIRI skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte også på Nicolay Ramm 😂 Samme her 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 11. november 2023 #131 Del Skrevet 11. november 2023 Oiii....Furby kan synge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. november 2023 #132 Del Skrevet 11. november 2023 Fuglen så flink hun er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. november 2023 #133 Del Skrevet 11. november 2023 KTK skrev (Akkurat nå): Oiii....Furby kan synge. Wow. Sanger ja. Tenkte litt på Alexandra Rotan jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiorella Skrevet 11. november 2023 #134 Del Skrevet 11. november 2023 Benedicte Adrian? 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madameovary Skrevet 11. november 2023 #135 Del Skrevet 11. november 2023 Furby er Linnea Myhre 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 11. november 2023 #136 Del Skrevet 11. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Wow. Sanger ja. Tenkte litt på Alexandra Rotan jeg. Sanger ja. Er mange flinke til å synge som ikke er sangere, men dette er next level sanger ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 11. november 2023 #137 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) Fikk Aurora-vibber av fuglen med en gang jeg Edit; Aurora Aksnes altså. Hun kommer fra Bjørnafjorden? 🤪 B? Endret 11. november 2023 av SUPERMIRI 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blunkefjes Skrevet 11. november 2023 #138 Del Skrevet 11. november 2023 Det høres ikke helt ut som en faktisk sanger, men ingen tvil om at furbyen kan synge.. Pusteteknikken virker ikke helt on point, men det kan jo være dette har med maska å gjøre.. Det som slår meg er at furbyen virker liten... lav.. hmm.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 11. november 2023 #139 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) Mari Bella? Det var en B i innledningen der. Endret 11. november 2023 av Ullvott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. november 2023 #140 Del Skrevet 11. november 2023 Kan fuglen være hun som kom som nr 2 på stjernekamp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå