Gå til innhold

Maskorama 2023


Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

os Maxilla skrev (10 timer siden):

Det er jeg faktisk villig til å vedde mye på at han er! Har irritert meg litt over "gjenbruken" i dette programmet.

Gjennom hele sesong 1 ble jo Ingeborg Walther plassert på trollet, og i sesongen etter var hun deltager. Det samme skjedde når Birgit Skarstein gjettet på havfruen, året etter var hun der. Og en fra kongefamilien til Jan Thomas såklart. Det er ikke så vanskelig å gjette når man har folk såpass friskt i minne, og det virker lite kreativt. Applaus for Fantorangen i det minste, der tok de alle på senga! 👻

Håper ikke de har tatt med Fotballfrue, siden Marion gjettet henne i fjor.

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en umiddelbar følelse på Eirik Newth (astrofysiker) på Romvesenet, eller eventuelt Andreas Wahl som generelt er en vitenskaps-nerd.  (Men sistnevnte kommer sikkert ikke til å delta på slike programmer igjen)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærgh skrev (1 time siden):

Jeg fikk en umiddelbar følelse av Carina Dahl på kua? 😃

ja, de har jo alltid med en fra Stjernekamp, så ikke utenkelig

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holdt faktisk på å spørre om vi frem til første program, kunne legge gjetting under spoilere, men der var jeg for seint ute, gitt :ler:  

Så da er det vel et spørsmål om tid, før jeg befinner meg inni bobla og spekulerer dag og natt 🥰 :fnise:  

Når det kommer til om Jan Thomas er med i år, så håper jeg virkelig ikke de er så enkle.. Men  JT har jo hatt all tid i verden til å planlegge med "Skal vi danse", vegg i vegg hvor Harlem er med. Så han har uansett oppholdt seg mye i området. 

Kattepusen trives på store scener med høye toner. Da tenkte jeg umiddelbart Lise Davidsen, fra Stokke. Eller hun som pleier å være ekspert  under opera i Stjernekamp. Eli Kristin. Men i og med at dèt er det første som dukker opp, er det sikkert bare å glemme :knegg:

Har så lyst på en skikkelig vri ala Fantorangen, som virkelig setter en ut 🥰🥰

Åh, det føles så altfor lenge til premiere! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (2 timer siden):

Skilpadda MÅ jo være Kristine Koht... 

håper ikke de  er så enkle, eller at romvesen er astrofysiker. Kostymene gir jo hint men sjelden så overtydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kjønn tror dere de ulike er?

jeg tipper

Kua-dame

skilpadda-dame

kattepusen-mann

rotta-mann

magikeren- mann

romvesen-mann

spirrevip-dame

spøkelse-dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir VELDIG overraska dersom hverken Märtha Louise eller Shaman Durek er med i år. 
Og selvfølgelig er Jan Thomas i ett av kostymene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det mystiske og tilbakeholdne Spøkelset vil ut av komfortsonen. Noen ganger har den med seg en liten venn, la oss kalle den Lille-spøk. Spøkelset liker alt man kan gjøre sammen, selv om man er introvert."

...

Spøkelset har med seg en liten venn? Kan det antyde at det er to personer som skifter på å være Spøkelset? Eller kan det være en person som er buktaler, og som vanligvis har med seg ei dukke? Forrige sesong fikk vi Fantorangen. Kan det være Titten Tei i år, mon tro?  🤣

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri skrev (22 minutter siden):

Jeg blir VELDIG overraska dersom hverken Märtha Louise eller Shaman Durek er med i år. 
Og selvfølgelig er Jan Thomas i ett av kostymene. 

Maud angelica var med i fjor-veldig sært om en av de er med nå- og at JT er med blir for dumt

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (55 minutter siden):

"Det mystiske og tilbakeholdne Spøkelset vil ut av komfortsonen. Noen ganger har den med seg en liten venn, la oss kalle den Lille-spøk. Spøkelset liker alt man kan gjøre sammen, selv om man er introvert."

...

Spøkelset har med seg en liten venn? Kan det antyde at det er to personer som skifter på å være Spøkelset? Eller kan det være en person som er buktaler, og som vanligvis har med seg ei dukke? Forrige sesong fikk vi Fantorangen. Kan det være Titten Tei i år, mon tro?  🤣

Det er jo mulig, eller så kan det være en som identifiserer seg som to (men det blir jo snevert å gjette på), eller en som har et alter ego eller er kjent som en karakter etc, eller er del av et tospann.. 

Eller det betyr noe helt annet eller ingenting 😆

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (2 timer siden):

"Det mystiske og tilbakeholdne Spøkelset vil ut av komfortsonen. Noen ganger har den med seg en liten venn, la oss kalle den Lille-spøk. Spøkelset liker alt man kan gjøre sammen, selv om man er introvert."

...

Spøkelset har med seg en liten venn? Kan det antyde at det er to personer som skifter på å være Spøkelset? Eller kan det være en person som er buktaler, og som vanligvis har med seg ei dukke? Forrige sesong fikk vi Fantorangen. Kan det være Titten Tei i år, mon tro?  🤣

Min første tanke gikk på en av gutta i Ballin, som noen ganger har med seg David Mokel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nellikpiken skrev (4 minutter siden):

Min første tanke gikk på en av gutta i Ballin, som noen ganger har med seg David Mokel. 

Er noen av de gutta introvert slik Spøkelset angivelig er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (17 minutter siden):

Er noen av de gutta introvert slik Spøkelset angivelig er?

Det vet jeg ikke, men samtidig bruker jo gutta maske og det passer jo under mystisk feks. Introvert kan jo også tolkes til at de ikke viser ansikt, da jeg har erfart at det ofte er veldig vide tolkninger av hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husk at det som står på de beskrivelsene er ganske vage og ikke alltid har en betydning eller kan linkes direkte til personen inni. Det samme gjelder kostymene. Feks den som er ku trenger ikle ha noe med gård eller bonde eller kuer å gjøre 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om spøkelset kan være en influencer i rullestol... han Morten Rulle.

Kua får jeg Ingeborg Heldal vibber av. Men hun har jeg hatt snusen av før :knegg:

Spirrevippen fikk meg til å tenke på de famøse sveisene til Espen Aas i dax 18 :ler:

Åh....på tide at podkasten kommer ut... *telle ned* 🙄

Endret av Tradegy
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (16 minutter siden):

Mon tro om spøkelset kan være en influencer i rullestol... han Morten Rulle.

Kua får jeg Ingeborg Heldal vibber av. Men hun har jeg hatt snusen av før :knegg:

Spirrevippen fikk meg til å tenke på de famøse sveisene til Espen Aas i dax 18 :ler:

Åh....på tide at podkasten kommer ut... *telle ned* 🙄

Tenkte også på at spøkelset potensielt kan skjule et eller annet. Om ikke rullestol så hvertfsll et eller annet 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...