Gå til innhold

Maskorama 2023


Tradegy

Anbefalte innlegg

NordicViking skrev (19 timer siden):

Ikke Tailor, men Tailors (med S på slutten). Det kan være en referanse til en skredder. Savile Row er kjent som 'skreddergata' i London, og her finner man mange 'skredderhus' som tilbyr klær for menn og kvinner. Rotta kan være en person som har sans for klær, og som gjerne tar seg en tur til London for å shoppe.  

...

 

0Rotta02.jpg

Kanskje det er mannlige dommeren i symesterskapet som er rotta? Han jobbet der mener jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før de begynner å synge her nå, har de dratt den sååå langt at både Jan Thomas og Nicolay er med? 🙂 Vet at Jan Thomas er nevnt tidligere, men tenker på begge to. hehe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KTK skrev (3 minutter siden):

Før de begynner å synge her nå, har de dratt den sååå langt at både Jan Thomas og Nicolay er med? 🙂 Vet at Jan Thomas er nevnt tidligere, men tenker på begge to. hehe.

Haha, jeg tenkte faktisk Nicolay Ramm på skilpadda ;) Aldri vært først, han taper jo alle konkurransene han er med i? Var lat, men begynt å trene og fått hekta på trening etter å ha blitt slått av alle kjendiser? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anugita skrev (Akkurat nå):

Haha, jeg tenkte faktisk Nicolay Ramm på skilpadda ;) Aldri vært først, han taper jo alle konkurransene han er med i? Var lat, men begynt å trene og fått hekta på trening etter å ha blitt slått av alle kjendiser? 

Jeg tenkte også på Nicolay Ramm 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anugita skrev (Akkurat nå):

Haha, jeg tenkte faktisk Nicolay Ramm på skilpadda ;) Aldri vært først, han taper jo alle konkurransene han er med i? Var lat, men begynt å trene og fått hekta på trening etter å ha blitt slått av alle kjendiser? 

Synes det hørtes ut som han jeg også. Men han vant jo MGP jr i sin tid, som jo må telle som en førsteplass?

La merke til sopper og Mario-musikk som Tete jeg også, + at det er også skilpadder i Mario. Vet ikke om det betyr noe, men

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte også på Nicolay Ramm 😂 

Jeg også fikk Ramm-vibber av skillpadda.. og bare "dette er nok grunnen til at han ikke er dommer i år"

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KTK skrev (Akkurat nå):

Oiii....Furby kan synge.

Wow. Sanger ja. Tenkte litt på Alexandra Rotan jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Wow. Sanger ja. Tenkte litt på Alexandra Rotan jeg.

Sanger ja. Er mange flinke til å synge som ikke er sangere, men dette er next level sanger ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk Aurora-vibber av fuglen med en gang jeg 

 

Edit; Aurora Aksnes altså. Hun kommer fra Bjørnafjorden? 🤪 B?

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke helt ut som en faktisk sanger, men ingen tvil om at furbyen kan synge.. 
Pusteteknikken virker ikke helt on point, men det kan jo være dette har med maska å gjøre.. 

Det som slår meg er at furbyen virker liten... lav.. hmm.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...