Gå til innhold

Maskorama 2023


Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I år skal jeg kjøpe biletter til finalen. Ser de har gått bort fra Tshawe, tenker at han kunne blitt litt mye.

Kommer til å savne de legendariske gjettene til Jan Thomas. Men fint Marion fortsatt er med, hun levde jo for Maskorama.

Robert Stoltenberg blir nok morsomt. 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tete er av en eller annen grunn ikke helt min kopp med te, men det spiller ingen rolle. Ser frem til ny sesong og skal prøve å ikke bli obsessed i år 😂

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbannet. Var klar på billettsiden 11:50, hele ti minutter før. Klarte ikke å få billetter, klokken 12 sto det kun alt utsolgt.

Gikk jo ikke an å kjøpe billetter engang, skuffet,

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (43 minutter siden):

Forbannet. Var klar på billettsiden 11:50, hele ti minutter før. Klarte ikke å få billetter, klokken 12 sto det kun alt utsolgt.

Gikk jo ikke an å kjøpe billetter engang, skuffet,

Samme her. Jeg fikk til og med valgt billetter, men kom aldri videre fra det. Skikkelig skuffa. (Og litt irritert.)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaffegirl skrev (6 timer siden):

Noen som vet når de begynner å avsløre hvilke figurer som skal ære med?

Maskorama 2022 hadde sesong premiere 15. oktober.

VG avslørte kostymene 4. oktober, 11 dager før.

https://www.vg.no/rampelys/i/onWeOa/her-er-aarets-maskorama-kostymer

NRK kom med artikkel og trailer 5. oktober, 10 dager før.

https://www.nrk.no/klar-for-arets-mest-spektakulaere-gjettelek_-1.16127381

Så vil tippe avsløringer kommer i starten av november.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (12 timer siden):

Kommer til å savne de legendariske gjettene til Jan Thomas. Men fint Marion fortsatt er med, hun levde jo for Maskorama.

Robert Stoltenberg blir nok morsomt. 
 

Trodde at de kanskje hadde byttet ut Marion også bare for å starte med 'blanke ark' i år, men helt greit at hun blir med videre. Husker at hun rotet mye i fjor, og håper at hun skjerper seg litt i år.  😁

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dishwalla skrev (3 timer siden):

Kanskje Jan Thomas er bak en av maskene i år?

Ja, skulle ikke forundre meg. Blir spennende å se hvem som skjuler seg bak maskene i år.

Gleder meg, elsker Maskorama :juhu:

Anonymkode: 1c287...254

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Dishwalla skrev (På 23.10.2023 den 16.49):

Kanskje Jan Thomas er bak en av maskene i år?

Det er jeg faktisk villig til å vedde mye på at han er! Har irritert meg litt over "gjenbruken" i dette programmet.

Gjennom hele sesong 1 ble jo Ingeborg Walther plassert på trollet, og i sesongen etter var hun deltager. Det samme skjedde når Birgit Skarstein gjettet på havfruen, året etter var hun der. Og en fra kongefamilien til Jan Thomas såklart. Det er ikke så vanskelig å gjette når man har folk såpass friskt i minne, og det virker lite kreativt. Applaus for Fantorangen i det minste, der tok de alle på senga! 👻

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Video med de fire kostymene ligger på VGTV:

https://tv.vg.no/video/277177/maskorama-viser-nye-masker
 

Det som er gøy er jo at nå kan man begynne å spekulere.

Har lyst å slenge ut noen navn.

Furby

Furby kom i 1998, kan dette være en kjendis født i 1998? Typ Caroline Nitter som er med på 71 nå, Tonje Gilje som leder Flipp Klipp på NRK super.

Spinner jeg videre på Flipp Klipp, hva om det er noen fra barne-tv, Margrethe Røed har vært et hett navn tidligere sesonger.

Eller hva om det er noen som er over gjennomsnittet interesser i ting for barn, sånn som artist Erika Norwich.

Synes Furby er et interessant kostyme som kan skjule mye.

Kua

Det første jeg tenkte når jeg så Kua var Farmen, kan det være en som har vært med på farmen, eller som kanskje har vunnet farmen?

Kua har to fletter, så kan enten være en kvinnelig skikkelse, eller en mannlig med langt hår, om vi skal stole på kostymene da. En mann med langt hår som har vunnet Farmen kjendis er Lasse Matberg.

Men la oss si flettene betyr en kvinnelig skikkelse, hva med Tiril Sjåstad som har vært programleder for kjendisutgaven av Farmen.

Rotta

Rotter er jo skadedyr, men også dyr som går i søpla. Mitt første gjett her er Petter uteligger, eller Petter Nyquist som han heter. 

Katten 

Føler denne er en joker, ser jo ut til at det er et brystparti, men kan også være noen som er godt trent, eller bare lureri.

Digger forslaget noen andre her har om Jan Thomas, kan katten være ham? Det er jo mye «glam» på katten. 

Føler katten er jålete, kan det være en type kjendis som mange ser på som selvopptatt, får en følelse av Petter Northug? Men hvem vet, kanskje jeg blir rundlurt og det er en kvinnelig skikkelse.

Så ja sålangt har jeg kommet opp med en hel del navn, og det bare på et bilde. Så det blir spennende å se om jeg er helt ute å kjøre eller ei. Hjelper med premieren og få høre stemmene, da kan man iværtfall eliminere noen gjett :)

Så ja, så langt har jeg

Caroline Nitter, Tonje Gilje, Margrethe Røed, Erika Norwich, Lasse Matberg, Tiril Sjåstad, Petter Nyquist, Jan Thomas og Petter Northug på blokka.

At det er 4. sesong, og jeg alt nå har fått så mange på blokka er gøy, det viser at det fremdeles er nok av kjendiser å ta av i Norge.

Tror det blir en kjempemorsom og spennende sesong :) Noen andre som tørr å komme med sine gjett bare på kostymene sånn nå før det begynner for fullt? :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...