Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #181 Del Skrevet 23. mars 2006 hehe kjempefin gave det da Flink du er! Du skal vel ha romlemantisk kveld i dag du.. *sukk* Får drukne mine sorger på KG jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 23. mars 2006 #182 Del Skrevet 23. mars 2006 Hallo! Har du hatt en fin dag? For en søt kjæreste du har! Ååå... *forelsket jeg også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #183 Del Skrevet 23. mars 2006 hehe kjempefin gave det da Flink du er! Du skal vel ha romlemantisk kveld i dag du.. *sukk* Får drukne mine sorger på KG jeg da.. ← Takk:) Håper han også synes det ... Er ikke så lett å finne gaver år etter år, men bare jeg har god tid på meg går det jo bra Skal vel ha det litt romlemantisk, ja Daaakal gitte ... kan du ikke oppsøke kjæresten da? *trøste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #184 Del Skrevet 23. mars 2006 Hallo! Har du hatt en fin dag? For en søt kjæreste du har! Ååå... *forelsket jeg også* ← Hei hei:) Jepp, hatt en veldig fin dag faktisk:) Gleder meg til det blir helg- selv om jeg skal jobbe.. Hvordan har din dag vært da? Tihi .. han kan være ganske søt, ja;) men hold deg unna, han er min min my prrrreeeccious ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #185 Del Skrevet 23. mars 2006 Takk:) Håper han også synes det ... Er ikke så lett å finne gaver år etter år, men bare jeg har god tid på meg går det jo bra Skal vel ha det litt romlemantisk, ja Daaakal gitte ... kan du ikke oppsøke kjæresten da? *trøste* ← neei.. oppsøkte ikke han gitt.. Bor på hver vår side av hovedstaden, så det tar rundt 45 minutter dit. Får smøre meg med tålmodighet å vente til neste uke.. Dere koser dere vel nå dere Heldig du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 23. mars 2006 #186 Del Skrevet 23. mars 2006 Tenkte bare jeg skulle stikke innom og si hei.. Alltid hyggelig å se deg innom boken min også.. Du får kose deg veldig med den søte kjæresten din.. Ingen skal prøve å ta han fra deg. Da får de bank av Sirius.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #187 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #188 Del Skrevet 23. mars 2006 kjeder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #189 Del Skrevet 23. mars 2006 meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #190 Del Skrevet 23. mars 2006 Tenkte bare jeg skulle stikke innom og si hei.. Alltid hyggelig å se deg innom boken min også.. Du får kose deg veldig med den søte kjæresten din.. Ingen skal prøve å ta han fra deg. Da får de bank av Sirius.. ← Hei hei:) Koselig at du stikker innom:klem: ooh, nå tror jeg nok folk holder seg unna ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #191 Del Skrevet 23. mars 2006 meg ← Hm, fikk ikke siterte alle innleggene dine Kjipt at du kjeder deg da- du skulle kommet hit og sett film med oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #192 Del Skrevet 23. mars 2006 Hm, fikk ikke siterte alle innleggene dine Kjipt at du kjeder deg da- du skulle kommet hit og sett film med oss! ← hehe du må bruke siter+ for å sitere flere innlegg Hvilken film så dere? hadde nok følt meg litt malplassert da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #193 Del Skrevet 23. mars 2006 hehe du må bruke siter+ for å sitere flere innlegg Hvilken film så dere? hadde nok følt meg litt malplassert da ja ← jammen ... eh, jeg er ikke smart nok! The 40 year old virgin, faktisk. malplassert? neii .. tror du ? du kunne tatt med kjæresten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #194 Del Skrevet 23. mars 2006 jammen ... eh, jeg er ikke smart nok! The 40 year old virgin, faktisk. malplassert? neii .. tror du ? du kunne tatt med kjæresten da ← hehe daså.. 2 par som sitter i total taushet å ser på film hehe den er litt søt, men veeldig standard amerikansk Kjøpte den for litt siden uten å ha sett den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #195 Del Skrevet 23. mars 2006 hehe daså.. 2 par som sitter i total taushet å ser på film hehe den er litt søt, men veeldig standard amerikansk Kjøpte den for litt siden uten å ha sett den.. ← nei .. jeg er aldri helt stille når jeg ser film tror jeg- alltid noe å kommentere Likte den jeg, men den var ganske amerikansk, og bittelitt for lang egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #196 Del Skrevet 23. mars 2006 Da tror jeg jeg går og finner senga ... natta alle som er her inne og lusker Sleep tight! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. mars 2006 #197 Del Skrevet 23. mars 2006 Natti natt babe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 24. mars 2006 #198 Del Skrevet 24. mars 2006 God morgen!!! Hei hei:) Jepp, hatt en veldig fin dag faktisk:) Gleder meg til det blir helg- selv om jeg skal jobbe.. Hvordan har din dag vært da? Tihi .. han kan være ganske søt, ja;) men hold deg unna, han er min min my prrrreeeccious ... Hehe, skal ikke ta ham. Har min egen prrreeccious jeg. Og jeg synes han er god nok i massevis. I går var jeg syk. I dag er jeg syk. Men bedre... Huff. Nå håper jeg basseluskene snart tar ferie eller invaderer en annen kropp, for nå er det nok! Dessuten blir nesa så rød... Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #199 Del Skrevet 24. mars 2006 God morgen!!! Hehe, skal ikke ta ham. Har min egen prrreeccious jeg. Og jeg synes han er god nok i massevis. I går var jeg syk. I dag er jeg syk. Men bedre... Huff. Nå håper jeg basseluskene snart tar ferie eller invaderer en annen kropp, for nå er det nok! Dessuten blir nesa så rød... Ha en flott dag! ← God morgen! (altfor tidlig for meg dette) Godt å høre at du ikke skal ta han, jeg var veldig bekymret altså Stakkar, kjedelig å være syk! Har vært nok syk for i hele år jeg også .. selv om jeg heldigvis ikke har vært så syk at jeg har måttet ligge hjemme (noe jeg nesten hadde foretrukket) Bare ikke send baseluskene til meg da, send de til din verste fiende eller noe, mohaha! Hihi, du er nok så søt med rød nese så! Ha en fin dag:klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #200 Del Skrevet 24. mars 2006 Endelig (snart) helg!! Må bare ha noen timer med gruppearbeid først ... Kjæresten skal kanskje på motorsykkeltur med faren sin til sommeren, de skal til San Francisco (hvordan skrives det?!?!) og blir borte i 10 dager ... Jeg lurer på hvordan det skal gå siden jeg er så husredd .. takler nesten ikke å legge meg uten at noen er i huset ... Men jeg har godt av det da, håper bare jeg får sove. Heldigvis er det om sommeren, slik at det er lyst ute i det minste Håper faktisk det blir noe av turen, vil jo at han skal få lov til å gjøre det han har lyst til! Det høres jo kjempespennende ut! Synd han ikke har motorsykkellappen- da kunne jeg sittet på ... jaja. Kommer til å være veldig bekymret for han hele tida da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå