Knøttet Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #141 Del Skrevet 16. mars 2006 I dag sluttet jeg faktisk halv elleve. Og jeg har ikke gjort annet enn å se på tv og ete! ← Nå ble jeg litt forvirra, på kvelden? Litt kjedelig når man ikke har noe å gjøre på jobb ... føler det slik på praksisen til tider, håper ingen tar meg i å være på nett på praksisen ... Hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 16. mars 2006 #142 Del Skrevet 16. mars 2006 Nå ble jeg litt forvirra, på kvelden? Litt kjedelig når man ikke har noe å gjøre på jobb ... føler det slik på praksisen til tider, håper ingen tar meg i å være på nett på praksisen ... Hva jobber du med? ← Student.. Tar bare to fag i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 17. mars 2006 #143 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg er innom for å ønske deg en god helg . Har du lagt noen planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #144 Del Skrevet 18. mars 2006 Student.. Tar bare to fag i år.. ← Ah. Høres herlig ut! Hvis det ikke blir litt kjedelig i lengden da ... hehe;) Er det deg på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #145 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg er innom for å ønske deg en god helg . Har du lagt noen planer for helga? ← Hei! Koselig at du stikker innom:) Vi har besøk av svigers på begge sider i helga vi, det er kjempekoselig:) Du da? God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #146 Del Skrevet 18. mars 2006 Da var det helg! Har besøk av svigers og foreldrene mine i helga, det er kjempekoselig:) Har vært i byen, på kafé, utstilling og så skal vi ut å spise ikveld. Det er så fint at svigers og mine foreldre går så bra sammen Og så er jeg så glad for at jeg faktisk liker svigerforeldrene mine, de er bare kjempekoselige begge to:) Nå er jeg ferdig med praksisukene mine, det var nesten litt trist det, jeg trivdes så godt der. Fikk fin attest da, og fine ord når jeg gikk- da ble jeg glad Tror virkelig jeg kunne tenkt meg å jobbe på et slikt sted når jeg skal ut i kveld. Nesten så jeg gruer meg litt til å dra på skolen på mandag- har mye mer lyst til å ha mer praksis. Det er liksom så slitsomt med skoleoppgaver jeg må bruke både helga og kveldene mine på i tillegg til tiden på skolen jada, jeg overdriver jo litt da ... Men nå skal vi ut og kose oss, God helg til alle som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 18. mars 2006 #147 Del Skrevet 18. mars 2006 Vi hadde besøk av svigers forrige helg, det var kjempekoselig! Svigerforeldrene og foreldrene mine går godt i sammen de også, det setter jeg stor pris på. Kjekt du fikk fin attest etter praksisukene. Det må jo bety at de var fornøyd med arbeidet du gjorde!! Sikkert lettere å få seg jobb etter studiene med en fin attest i bakhånd! Høres ut som dere har fått gjort litt av hvert i dag sammen med svigers/foreldrene deres. Gjelder å benytte tiden mens de er der, for tiden går nok fort. Kos dere på restaurant i kveld da! Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #148 Del Skrevet 19. mars 2006 Vi hadde besøk av svigers forrige helg, det var kjempekoselig! Svigerforeldrene og foreldrene mine går godt i sammen de også, det setter jeg stor pris på. Kjekt du fikk fin attest etter praksisukene. Det må jo bety at de var fornøyd med arbeidet du gjorde!! Sikkert lettere å få seg jobb etter studiene med en fin attest i bakhånd! Høres ut som dere har fått gjort litt av hvert i dag sammen med svigers/foreldrene deres. Gjelder å benytte tiden mens de er der, for tiden går nok fort. Kos dere på restaurant i kveld da! Ha en fortsatt fin helg! ← Så bra at det er flere som trives med svigerforeldrene sine! Man hører jo så mange skrekkhistorier om svigerforeldre.. Er så fornøyd med praksisen og attesten jeg fikk! Kan nok leve en stund på den Foreldrene mine dro tidligere idag, litt trist- men heldigvis ikke lenge til mamma kommer oppover igjen:) Svigers blir her resten av dagen, skulle egentlig ut å gå en tur, men været tillater det ikke så da blir det inne-kos istedet. Koselig det også! Ha en fortsatt fin helg du også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 20. mars 2006 #149 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei Teria! Bare innom for å si god mandag! Gratulerer med god tilbakemelding og flott attest! Du har sikkert skrevet det tidligere i dagboken, men... Hva studerer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #150 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei Teria! Bare innom for å si god mandag! Gratulerer med god tilbakemelding og flott attest! Du har sikkert skrevet det tidligere i dagboken, men... Hva studerer du? ← Hei hei:) Jeg studerer interiør. Du da, studerer du/jobber? *litt distré* God tirsdag til deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #151 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg er en rotekopp ... en stor rotekopp til tider Jeg er ikke så flink til å rydde, samboeren min er mye ryddigere enn meg. Dvs at jeg lar ikke ting ligge å flyte på kjøkken eller stuebordet eller lignende- jeg roter mest på soverommet og andre steder de fleste ikke oppholder seg utenom vi som bor her. Men idag har jeg vært flink Får slike "ryddekick" av og til en sjelden gang ... Jeg begynte med å legge på plass klærne på tørkestativet, og så bare ballet det på seg. Tilslutt satt jeg og sorterte skolesakene mine (møbelkataloger +++ ) og det er mange kataloger! Kjøpte meg permer på ikea, praktisk. Det som er skremmende er at kjæresten har det mye ryddigere i klesskapet enn jeg har det. Hans klær ligger pent brettet sammen, mine lå i store hauger .. Men det ryddet jeg også opp. Skremmende hvor mange gensre jeg har ... jeg har glemt at jeg hadde halvparten ... men alltid artig å finne igjen gamle, fine gensre Så nå er gensrene mine også lagt fiiint sammen i hylla- håper det varer lenge nå da! Egentlig bør vi flytte, jeg trenger mer plass til klærne mine! Ellers har vi gruppearbeid på skolen, og jeg føler at jeg ikke bidrar så mye ... Følte meg så utrolig lite kreativ idag, kjipt .. Håper det blir bedre imorgen! Hater, hater, hater, hater, hater varetelling! Kjæresten har varetelling hele denne uka ... kjempefestlig at han kommer hjem i ti-elleve tida ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 21. mars 2006 #152 Del Skrevet 21. mars 2006 hehe hei på deg sitter å småler av å lese det du skriver om skap og rot Morsomt.. Grattis med god attest You deserve it babe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mixci Skrevet 21. mars 2006 #153 Del Skrevet 21. mars 2006 Hva som skjer på tv nå? Måtte ty til Big Brother nå... Det så spennendes ut på reklamen, men så var det jo bare kjedelig.. Sukk.. BB er ikke det samme som det var før God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #154 Del Skrevet 21. mars 2006 hehe hei på deg sitter å småler av å lese det du skriver om skap og rot Morsomt.. Grattis med god attest You deserve it babe! ← Hei hei! Takk for det! Føler meg litt flink, både med attest og rydding hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #155 Del Skrevet 21. mars 2006 Hva som skjer på tv nå? Måtte ty til Big Brother nå... Det så spennendes ut på reklamen, men så var det jo bare kjedelig.. Sukk.. BB er ikke det samme som det var før God kveld ← Når jeg skrev innlegget? Hotel Cæsar ... jada, jada, jeg er avhengig- og det er folkehøyskolen sin skyld altså, helt sant! Big brother var morsomt første sesongen ... deretter gikk det bare nedover... ikke at jeg har fulgt med så utrolig mye da Du har rett i at det ikke er det det engang var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #156 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvorfor har ingen butikker i denne forbanna byen helium til salgs?!?!?!?!?!?!?!!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mixci Skrevet 21. mars 2006 #157 Del Skrevet 21. mars 2006 ÅnejÅnej! Det er jo Norges svar på "Glamour" og "I Gode Og Onde Dager". Det er helt ille! Du kan ikke se på det! Hvor går du eller gikk du på folkehøyskole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #158 Del Skrevet 21. mars 2006 ÅnejÅnej! Det er jo Norges svar på "Glamour" og "I Gode Og Onde Dager". Det er helt ille! Du kan ikke se på det! Hvor går du eller gikk du på folkehøyskole? ← Vel, altså .. jeg så tilogmed på Glamour en periode når jeg gikk på fhs jeg .. og matlock. Det er faaarrrlig med tv på fellesrommet! Jeg gikk på Rauma Folkehøyskole. Har du gått på fhs ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mixci Skrevet 21. mars 2006 #159 Del Skrevet 21. mars 2006 Næh.. Jeg ville ikke reise fra typen min Så teit kan en bli Alt jeg hadde gjort uten ham.. Men gurimalla så glad jeg er for å ha ham :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 21. mars 2006 #160 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg er kanskje "kjerringa mot strømmen", ser BigBrother men ikke Hotel Cæsar. Har gitt opp såpeoperaer alle krangler med alle osv. Jeg skulle ha ryddet i klesskapet mitt jeg også. Jeg har så mange klær at det er vanskelig å holde det i orden lenge om gangen. Det store ønske hadde vært å hatt eget garderoberom, det hadde vært noe det!!! Oversiktelig og pent . *drømme* Ha en god natt, Teria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå