Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke bytt tema for at du blir flau. Du skjønner at 20 er mange. Bra! Hold deg til en.

Anonymkode: cbea6...20f

Hvis man er godt voksen, si 40-50 år, er det virkelig så mye med under en i året? Hadde jeg vært singel i mange år, så hadde en i året vært lite.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Men om han bygger seg opp et høyere og høyere antall partnere, og dømmer de kvinnene han ligger med på veien for å ligge rundt, også med han selv, så er det jo så ironisk at hun som ender opp med han, sikkert ei med få, skal ta imot denne dobbelmoraleren med åpne armer, som om ikke da det skal bety noe når han gjør det. Er han ikke redd for kvinner som tenker som han selv? Kvinner som har gått stien han leter etter, og har ferre seksuelle minner å for hva, å ende opp med en litt dum slutty fyr. (Slutty er han for å tenke andre er det, har han vært grei, har han sluppet å være slutt)

Liker ikke slik holdning. Han dømmer andre for sin egen livstil og forstår det ikke. Mener han fortjener bedre enn det han selv tilbyr andre. 

Ironisk er det, men også helt greit. Det blir da opp til en evt partner å avgjøre om de synes han er god nok.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artmo3 skrev (Akkurat nå):

Hvis man er godt voksen, si 40-50 år, er det virkelig så mye med under en i året? Hadde jeg vært singel i mange år, så hadde en i året vært lite.. 

Ja, det er fortsatt mange med 20 stk, selv om partnere per år kanskje er under 1.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ironisk er det, men også helt greit. Det blir da opp til en evt partner å avgjøre om de synes han er god nok.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Sannt, men det er veldig irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Sannt, men det er veldig irriterende. 

Mye er irriterende, men man må likevel akseptere det.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mye er irriterende, men man må likevel akseptere det.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Ikke helt, kan jo for evig tenke det er litt ugreit, uten å nødvendigvis gjøre annet enn å tenke det. Kanskje krangle litt om det i ny å ne, hvem skal stoppe meg fra å være litt irritert over dette og andre ting? 

Ikke at det er bra å gå å være irritert for mye, sunnt å være positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Ikke helt, kan jo for evig tenke det er litt ugreit, uten å nødvendigvis gjøre annet enn å tenke det. Kanskje krangle litt om det i ny å ne, hvem skal stoppe meg fra å være litt irritert over dette og andre ting? 

Ikke at det er bra å gå å være irritert for mye, sunnt å være positiv. 

Man kan tenke at det er ugreit, selv om man må akseptere det.

Ingen stopper deg fra å være irritert, om du trodde det. 

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da har nok du ordlagt deg littegrann uklart og vagt igjen, som vanlig. 

Anonymkode: 060b0...eae

Da får du forsøke å vise oss et eksempel da, med mindre du sitter her og finner på ufinheter om andre? 

 

Rosakatt skrev (11 minutter siden):

Men om han bygger seg opp et høyere og høyere antall partnere, og dømmer de kvinnene han ligger med på veien for å ligge rundt, også med han selv, så er det jo så ironisk at hun som ender opp med han, sikkert ei med få, skal ta imot denne dobbelmoraleren med åpne armer, som om ikke da det skal bety noe når han gjør det. Er han ikke redd for kvinner som tenker som han selv? Kvinner som har gått stien han leter etter, og har ferre seksuelle minner å for hva, å ende opp med en litt dum slutty fyr. (Slutty er han for å tenke andre er det, har han vært grei, har han sluppet å være slut)

Liker ikke slik holdning. Han dømmer andre for sin egen livstil og forstår det ikke. Mener han fortjener bedre enn det han selv tilbyr andre. 

Hvem er denne "Han" i dette tilfellet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (Akkurat nå):

  

Da får du forsøke å vise oss et eksempel da, med mindre du sitter her og finner på ufinheter om andre? 

 

Hvem er denne "Han" i dette tilfellet? 

Alle som er skyldig i slik væremåte. 

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man kan tenke at det er ugreit, selv om man må akseptere det.

Ingen stopper deg fra å være irritert, om du trodde det. 

Anonymkode: e9ce3...cb0

Trenger ikke akseptere noen ting, alle bestemmer hva de aksepterer og ikke, med eller uten konsekvenser for det valget utifra hva de kritiserer og hvordan de utfører kritiseringen. 

Trodde ikke det, derfor jeg sier det. Hvem kan stoppe meg? Er bare et utrykk for å påpeke at ingen kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Alle som er skyldig i slik væremåte. 

 

Trenger ikke akseptere noen ting, alle bestemmer hva de aksepterer og ikke, med eller uten konsekvenser for det valget utifra hva de kritiserer og hvordan de utfører kritiseringen. 

Trodde ikke det, derfor jeg sier det. Hvem kan stoppe meg? Er bare et utrykk for å påpeke at ingen kan. 

Hvordan skal du gjennomføre det å la være å akseptere det da? 

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, det er fortsatt mange med 20 stk, selv om partnere per år kanskje er under 1.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Virkelig? Så om man har vært singel i store deler av livet, så er det krise om man har hatt sex en gang i året? Merkelig tankegang. Ikke glad i kvinner som ukritisk knuller hvem som helst, men en i året? Nei det hadde jeg ikke reagert på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artmo3 skrev (Akkurat nå):

Virkelig? Så om man har vært singel i store deler av livet, så er det krise om man har hatt sex en gang i året? Merkelig tankegang. Ikke glad i kvinner som ukritisk knuller hvem som helst, men en i året? Nei det hadde jeg ikke reagert på 

Er det krise?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal du gjennomføre det å la være å akseptere det da? 

Anonymkode: e9ce3...cb0

Ved å bare ikke være så glad i at noen tenker og handler på den måten. Ikke date slike menn, himle innvendig med øynene om jeg står ved siden av en som sier slikt, på samme måte som jeg tenker wtf når en butikk setter opp prisene en stund før Black friday for å late som det er salg, når prisene i realiteten er lik original prisen. Bare ha det i hjerne arkivet over litt teite ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det krise?

Anonymkode: e9ce3...cb0

For noen er det tydeligvis det, 20 er jo ekstremt mye for enkelte, selv når det betyr under ett ligg i året 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Ved å bare ikke være så glad i at noen tenker og handler på den måten. Ikke date slike menn, himle innvendig med øynene om jeg står ved siden av en som sier slikt, på samme måte som jeg tenker wtf når en butikk setter opp prisene en stund før Black friday for å late som det er salg, når prisene i realiteten er lik original prisen. Bare ha det i hjerne arkivet over litt teite ting. 

Så du skal unnlate å akseptere det ved å akseptere det?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artmo3 skrev (Akkurat nå):

For noen er det tydeligvis det, 20 er jo ekstremt mye for enkelte, selv når det betyr under ett ligg i året 

 

Mulig det, det er tross alt du som drar det frem som en krise som må vite det.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du skal unnlate å akseptere det ved å akseptere det?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Vet ikke hva det betyr? Skal sporadisk dømme det, om det dukker opp i tankene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hva det betyr? Skal sporadisk dømme det, om det dukker opp i tankene. 

Altså akseptere det.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså akseptere det.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Tenker ikke på aksept sånn. Aksept for meg er når du gir slipp på noe, om du går å pirker og irriterer deg over en ting, så er du jo ikke fornøyd med at det er som det er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg ikke noe om.... Kommer heller aldri til å tenke noe om det! 

Tenk på noe annet du

Anonymkode: 7ae6c...833

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...