Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andro skrev (På 21.10.2023 den 18.43):

Tenker? Skulle jeg tenke noe om det?

Hvordan er det koblet sammen i hjernen din om du tenker det er logisk å gå inn på alle tråder og finne spørsmål man ikke vil kommentere på og svare som du gjør her? 

om alle hadde gjort dette ville forumet vært dødt og begravet

forstår ikke logikken din (og andre som gjør dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/21/2023 at 5:04 PM, AnonymBruker said:

Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt?

(Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold)

Anonymkode: cbea6...20f

Det er fullstendig irrelevant. Ingen tanker.

Anonymkode: 5e2a1...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/26/2023 at 12:30 PM, Rosalilje84 said:

Hva er så feil med at ungdom drikker? Mye. De skader kroppen, utsetter seg for diverse risiko, kan bli lettere overfalt, få rulleblad og så videre. Festing er OK, men ikke hver helg i dritafylla. Sex med tilfeldige mennesker hele tiden viser jo denne tråden at ikke er særlig populært hos de fleste.

https://www.sterkogklar.no/ressurser/ti-ting-du-bor-vite-om-ungdom-og-alkohol

https://forskning.no/hjernen-alkohol-og-narkotika-barn-og-ungdom/fyllekuler-i-tenarene-kan-skade-hjernen/332860

Les og lær. Unge menneskers hjerne er ikke ferdig utvikling, og fylla i ungdomstiden kan føre til hjerneskade. Blant annet svekket læringsevne og dårligere hukommelse.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dn85nB/ung-helgefyll-er-verst

Det er en grunn til at mange er dårlige, får hodepine og spyr når de har drukket. Kroppen prøver å kvitte seg med gifta, og leveren jobber på høygir. Jeg ser ingen grunn for unge mennesker til å utsette seg for slikt.

Når det gjelder overgrep, så er en stor prosent av alle voldtekter såkalte "sovevoldtekter". De fleste av disse foregår der offeret er beruset. 

Handler ikke HI om en KVINNE som har hatt sex med 20 forskjellige? 🙂 20 sexpartnere på 30 år forutsetter vel ikke akkurat "sex med tilfeldige hele tiden". Først skrev du at barna dine ikke fester og drikker (og impliserte at dette var galt). Når du fikk spørsmål om hvorfor dette gjør noe så var det plutselig greit med festing men ikke "hver helg i dritafylla". Du flytter jo bare målstreken helt til ingen kan ta deg på det du har sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MayorSantos skrev (3 timer siden):

Hvordan er det koblet sammen i hjernen din om du tenker det er logisk å gå inn på alle tråder og finne spørsmål man ikke vil kommentere på og svare som du gjør her? 

om alle hadde gjort dette ville forumet vært dødt og begravet

forstår ikke logikken din (og andre som gjør dette)

Spørsmålet mitt om hvorfor jeg skulle tenke noe om det er helt logisk og bevisst.
Det er ingen grunn til å reflektere over andre menneskers seksuelle liv, om man ikke vet noe annet enn antallet.
Om folk blir lykkelige av en partner for livet eller en om dagen er ikke noe jeg hverken kan eller bør ta stilling til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de allerede har hatt 20, så er det ikke usannsynlig at de senere vil ha hatt 22.

Jeg ønsker et forhold som varer livet ut. Hvis jeg hadde vært helt sikker på at jeg ble nummer 21, og ingen etter det, da ville jeg blitt sammen med personen. Men, mest sannsynlig er ikke jeg den siste, og da gidder jeg ikke.

Hvis du ikke blir sammen med en person for å gifte deg – så blir du sammen for å slå opp.

Anonymkode: 0a9f9...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
Andro skrev (2 timer siden):

Det er ingen grunn til å reflektere over andre menneskers seksuelle liv, om man ikke vet noe annet enn antallet.
Om folk blir lykkelige av en partner for livet eller en om dagen er ikke noe jeg hverken kan eller bør ta stilling til.

Intelligente folk er nysgjerrige og spør spørsmål. Dette er ikke nødvendigvis slemt å gjøre.
Ikke alle tenker som deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis de allerede har hatt 20, så er det ikke usannsynlig at de senere vil ha hatt 22.

Jeg ønsker et forhold som varer livet ut. Hvis jeg hadde vært helt sikker på at jeg ble nummer 21, og ingen etter det, da ville jeg blitt sammen med personen. Men, mest sannsynlig er ikke jeg den siste, og da gidder jeg ikke.

Hvis du ikke blir sammen med en person for å gifte deg – så blir du sammen for å slå opp.

Anonymkode: 0a9f9...be9

Den rareste "logikken" jeg har lest. Som om man kun har sex i forhold, eller vet at et forhold vil vare?
De fleste er gjennom mange seksuelle erfaringer før de vet mye om seksualitet, hva de liker, ikke-liker og hvilke preferanser de har. Da først kan man finne en bra match.
Det samme gjelder forhold. Man går inn i det med håp om at det varer, og tror på det - en stund. De fleste må imidlertid innom flere forhold før de finner "den rett", men også finner seg selv - og hvordan man må te seg for å gjøre det beste ut av et forhold.

Jeg ville ikke stolt like mye på at en person med en eller få partnere visste hva hen drev med som en mer erfaren, som hadde kjent på både suksessfaktorer og fallgruver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (1 minutt siden):

Den rareste "logikken" jeg har lest. Som om man kun har sex i forhold, eller vet at et forhold vil vare?
De fleste er gjennom mange seksuelle erfaringer før de vet mye om seksualitet, hva de liker, ikke-liker og hvilke preferanser de har. Da først kan man finne en bra match.
Det samme gjelder forhold. Man går inn i det med håp om at det varer, og tror på det - en stund. De fleste må imidlertid innom flere forhold før de finner "den rett", men også finner seg selv - og hvordan man må te seg for å gjøre det beste ut av et forhold.

Jeg ville ikke stolt like mye på at en person med en eller få partnere visste hva hen drev med som en mer erfaren, som hadde kjent på både suksessfaktorer og fallgruver.

Og det er den rareste "logikken" jeg har hørt.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inverto skrev (15 minutter siden):

Intelligente folk er nysgjerrige og spør spørsmål. Dette er ikke nødvendigvis slemt å gjøre.
Ikke alle tenker som deg :) 

Det er i grunn litt interessant hvordan en del virker å ha et ideal om å ikke reflektere over sammenhenger og hvorfor vi velger som vi gjør, der det ideelle virker å være å gå gjennom livet uten refleksjoner rundt menneskene rundt seg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (1 minutt siden):

Det er i grunn litt interessant hvordan en del virker å ha et ideal om å ikke reflektere over sammenhenger og hvorfor vi velger som vi gjør, der det ideelle virker å være å gå gjennom livet uten refleksjoner rundt menneskene rundt seg. 

 

Noen bryr seg ikke om sammenhenger, eller bryr seg på en måte som du kansje ikke får med deg fordi du tenker på en annen måte enn dem?

Men livet er mer komplisert enn refleksjonene vi kan ha om det. Folk er ulike, noen liker genuint ting vi ikke liker, tenker på måter vi som nevnt ikke gjør, bryr seg om andre ting. Livet kommer en stund om gangen, vi vet ikke neste steg, så lenge vi ikke er stillestående og til å med da er det uvvist til en grad. Det er mange måter å ende opp med 20 partnere på, og samme motivasjon eller hendelsesforløp trenger ikke å gjelde for alle dem 20. Det er innviklet, nå har du kanskje ikke sakt at det ikke er. 

Uansett er det folk som bryr seg og folk som ikke gjør. Så har ikke noe å si.

Anonymkode: c6855...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Noen bryr seg ikke om sammenhenger, eller bryr seg på en måte som du kansje ikke får med deg fordi du tenker på en annen måte enn dem?

Gitt at en gjerne fastslår hvor lite en bryr seg må en nesten ta dem på sitt ord. 

Sitat

Men livet er mer komplisert enn refleksjonene vi kan ha om det. Folk er ulike, noen liker genuint ting vi ikke liker, tenker på måter vi som nevnt ikke gjør, bryr seg om andre ting. Livet kommer en stund om gangen, vi vet ikke neste steg, så lenge vi ikke er stillestående og til å med da er det uvvist til en grad. Det er mange måter å ende opp med 20 partnere på, og samme motivasjon eller hendelsesforløp trenger ikke å gjelde for alle dem 20. Det er innviklet, nå har du kanskje ikke sakt at det ikke er. 

Nettopp alle de ulike åraskssammenhengene og hvor innviklet en historie kan være er desto større grunn til å reflektere heller enn å late som en ikke bryr seg, og i prosessen kanskje bli mer sårbar for fordommene en uungåelig har. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (2 timer siden):

Gitt at en gjerne fastslår hvor lite en bryr seg må en nesten ta dem på sitt ord. 

Nettopp alle de ulike åraskssammenhengene og hvor innviklet en historie kan være er desto større grunn til å reflektere heller enn å late som en ikke bryr seg, og i prosessen kanskje bli mer sårbar for fordommene en uungåelig har. 

 

 

Sannt.

Men noen av dem bryr seg ikke, eller brydde seg før, men nå med mer erfaring og at det har blitt en vane, de er eldre, har gått gjennom en mulig sorgprosess om det kan finnes noen i denne situajsonen, syns det går greit. 

Noen ganger er svaret i livet å legge noe bak seg, eller tenke mindre. Leste noen kan kurere depresjon av å overtenke mindre, det høres veldig lett ut, men jeg tror i noen tilfeller det er løsningen. Kanskje ikke alltid for depresjon. Blir sliten av at alt skal være et problem, å dette er ikke en gang mitt. Så for dem det gjelder håper jeg ikke de sitter å analyserer i stykker det som har vært, så lenge det ikke lønner seg for dem, å går videre. 

Vet ikke helt hvem som skal tenke her, men antar det er alle sider? Livet går videre, men ikke vær med farlige folk som skader deg og andre, og ikke gjør noe du ikke har lyst til. Så går det forhåpentligvis bra 🤷‍♀️

På et punkt har noen all rett til å si, slutt å bland deg i mitt private liv. (Så lenge den det gjelder ikke gjør noe veldig skadelig mot noen eller segselv, å da mener jeg ikke samtykkende sex.)

Om jeg hadde hatt mange så føler jeg ikke det har vært noen sin business, foruten om en av dem hadde hatt en kone, da er det problemer og hadde vært ærlig med framtidige partnere, men mest fordi jeg er ganske åpen. Eller om jeg lå med sykt farlige menn og noen rundt meg ble bekymret. Men sånn, du er en slut prat folkene har ikke noe de skulle ha sakt. 

Anonymkode: c6855...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker,brukerangrep,brukerdebatt, misbruk av anonymfunksjonen, latterliggjøring, nedsettende innhold,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...