Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 10/21/2023 at 5:04 PM, AnonymBruker said:

Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt?

(Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold)

Anonymkode: cbea6...20f

At jeg skulle ønske at jeg hadde vært én av de 20.

Anonymkode: ad019...64d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

Ikke for dem som skriver i denne tråden at det gjelder andre regler for menn, og at rundbrennere er veldig attraktive for kvinner.

Mulig det er en misforståelse der. Andre forutsetninger gjelder åpenbart for menn, som kanskje medfører at rundbrennere i utgangspunktet er attraktive for kvinner. Det gjør ikke handlingen i seg selv attraktiv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (26 minutter siden):

I liten grad virker de som.

Jepp, så en burde med andre ord ikke la seg overraske sann over at mange foretrekker en partner med "normalt" antall partnere.

Ja det tror jeg er velkjent.

 

 

Nek, det jeg mener er at de dømmer menn strengere for det de mener er et høyt antall enn det menn dømmer kvinner for.

Anonymkode: 060b0...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nek, det jeg mener er at de dømmer menn strengere for det de mener er et høyt antall enn det menn dømmer kvinner for.

Anonymkode: 060b0...eae

Hvorfor er det da så mange av dine meningsfeller som hevder det motsatte?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det da så mange av dine meningsfeller som hevder det motsatte?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Du mener, hvorfor er kg da fylt med menn med avvikende atferd som stikker nesen sin i kvinners seksualliv? Det må du spørre dine medsammensvorne om.

Anonymkode: 060b0...eae

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på alder. Er hun 20 år har hun rota litt vel mye. Er hun 40 år er det jo i snitt en i året, ca.

 

Men litt trist å tenke på da, at man skal holde på med så mange og ikke klarer å finne seg en fast😅 meeen noen har jo ligging som hobby. Det er litt slutty egentlig

Anonymkode: 917e8...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du mener, hvorfor er kg da fylt med menn med avvikende atferd som stikker nesen sin i kvinners seksualliv? Det må du spørre dine medsammensvorne om.

Anonymkode: 060b0...eae

Nei, det mener jeg ikke.

Dine meningsfeller her i tråden, og kanskje du også(?),  påstår at menn dømmer kvinners sexualliv hardere enn motsatt. Nå påstår du det helt motsatte av det dusse påstår. Du kan selvsagt ikke snakke på deres vegne, men mener du at disse tar feil?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nek, det jeg mener er at de dømmer menn strengere for det de mener er et høyt antall enn det menn dømmer kvinner for.

Anonymkode: 060b0...eae

Ja menn er ikke like nøye på "lettvinte" relasjoner. Igjen ser jeg ikke helt at det bør overraske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det mener jeg ikke.

Dine meningsfeller her i tråden, og kanskje du også(?),  påstår at menn dømmer kvinners sexualliv hardere enn motsatt. Nå påstår du det helt motsatte av det dusse påstår. Du kan selvsagt ikke snakke på deres vegne, men mener du at disse tar feil?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Dette får du dokumentere. At jeg og andre gjør det. Gleder meg til bevissamlingen din.

Anonymkode: 060b0...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er en kvinne som er glad i sex. Og det finner jeg utelukkende positivt!

Anonymkode: c975a...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i forhold i «evigheter», så jeg har ikke hatt sex med så mange. Tror jeg hører med til sjeldenhetene 😅

Jeg vet ikke antallet til alle venninnene mine, men jeg kjenner til noen.. Og for å si det sånn, de som har hatt et høyt antall, har fortsatt et rikt sexliv selv om de har bikket 40. De som ikke har det, har idag sex en veldig sjelden gang, og noen ikke i det hele tatt etter at de fikk barn (som begynner å bli noen år siden).

Hvem er mest passende partner? 

Anonymkode: da295...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (1 minutt siden):

Ja menn er ikke like nøye på "lettvinte" relasjoner. Igjen ser jeg ikke helt at det bør overraske. 

Det bør overraske deg siden du har hevdet det motsatte og at det er naturlig å dømme kvinner hardere fordi du mener det utsvevende er nærmere mannens seksualitet. 

Anonymkode: 060b0...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (31 minutter siden):

Det er jo sant det... På ei måda....  "Fortid er fortid", ikke sant? 😅 

Man må ikke dele hver minste detalj av livet sitt. Så fremst man ikke har kjent noen hele livet, så skjønner alle at de har hatt noen opplevelser som man ikke har vært en del av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette får du dokumentere. At jeg og andre gjør det. Gleder meg til bevissamlingen din.

Anonymkode: 060b0...eae

Mener du at disse tar feil?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener du at disse tar feil?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Jeg vet ikke hvem disse er. Kan ikke svare på udokumenterte rykter du setter ut.

Anonymkode: 060b0...eae

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det bør overraske deg siden du har hevdet det motsatte og at det er naturlig å dømme kvinner hardere fordi du mener det utsvevende er nærmere mannens seksualitet. 

Anonymkode: 060b0...eae

Da har du nok misforstått igjen. At menn ikke bryr seg så mye om en kvinnes seksuelle fortid om en kun skal ha en "lettvint" relasjon til henne virker ganske innlysende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

herzeleid skrev (3 minutter siden):

Da har du nok misforstått igjen. At menn ikke bryr seg så mye om en kvinnes seksuelle fortid om en kun skal ha en "lettvint" relasjon til henne virker ganske innlysende.

Da har nok du ordlagt deg littegrann uklart og vagt igjen, som vanlig. 

Anonymkode: 060b0...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (3 minutter siden):

Man må ikke dele hver minste detalj av livet sitt. Så fremst man ikke har kjent noen hele livet, så skjønner alle at de har hatt noen opplevelser som man ikke har vært en del av. 

Selvsagt ikke...   Man  jo ikke dele noen ting, egentlig...  Hvordan det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vet ikke hvem disse er. Kan ikke svare på udokumenterte rykter du setter ut.

Anonymkode: 060b0...eae

Du vil ikke svare heter det.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (7 minutter siden):

Da har du nok misforstått igjen. At menn ikke bryr seg så mye om en kvinnes seksuelle fortid om en kun skal ha en "lettvint" relasjon til henne virker ganske innlysende.

Men om han bygger seg opp et høyere og høyere antall partnere, og dømmer de kvinnene han ligger med på veien for å ligge rundt, også med han selv, så er det jo så ironisk at hun som ender opp med han, sikkert ei med få, skal ta imot denne dobbelmoraleren med åpne armer, som om ikke da det skal bety noe når han gjør det. Er han ikke redd for kvinner som tenker som han selv? Kvinner som har gått stien han leter etter, og har ferre seksuelle minner å for hva, å ende opp med en litt dum slutty fyr. (Slutty er han for å tenke andre er det, har han vært grei, har han sluppet å være slut)

Liker ikke slik holdning. Han dømmer andre for sin egen livstil og forstår det ikke. Mener han fortjener bedre enn det han selv tilbyr andre. 

Endret av Rosakatt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...