Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du er rett og slett litt dårlig i matte. Strøk du? 
 

En/ ei som har vært singel i ti år.....er sex med 2 hvert år mye? 

Anonymkode: fcf73...eb4

Det er mye, ja.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det bare er religiøse og prippne folk som bryr seg om slikt. Har ingenting å si. Eneste som hadde bekymret meg er kjønnsykdommer,men har hun vært flink til å fått mennene til å bruke kondom og slikt så  er det ikke noe stress. Litt værre hvis det er ubeskyttet sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (8 timer siden):

Her er medianen halvparten av gjennomsnittet så det er nødvendigvis en skjevhet der et flertall ligger godt under snittet. 

Riktig. Skal man benytte seg av statistikk er det en fordel at man forstår den.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (5 minutter siden):

Drømmemannen for en kvinne som er seksuelt frigjort og har hatt mange partnere er ikke en mann med kjønnsdelt og foreldet syn på slikt, og som anser henne som løs/hore/madrass. Sier ikke det seg selv egentlig?

Fakta er jo at det er svært mange av oss kvinner som ikke kan hevde svært mange partnere som også styrer unna menn med slikt syn, så det er vel bare rett og rimelig at de mennene får ha sine preferanser og utelukke kvinner som ikke passer i forhold til dem også. 

Så sier jo realiteten oss mye om dette. Selv om din realitet er at du ikke har gitt kvinner med mange tidligere sexpartnere en sjanse til å få akkurat deg som den fantastiske partneren du forhåpentligvis er/kan bli, så er realiteten til de kvinner du da styrte/styrer unna at de var heldige med at de ikke endte opp med deg med et slikt syn på dem.

Om det generelt skulle være slik du hevder, at de med mange partnere ikkekjærlighet/sin drømmemann skulle vi kvinner ha opplevd at dette er en utfordring i praksis, men det ser man ingenting til. De som lå med mange fant sin livspartner på akkurat samme måte som dem som lå med få. Lett er det som regel ikke å finne den rette uansett, men de strevde ikke mer enn andre.

Det vil si, de to kvinner jeg kjenner som er evig single har knapt hatt sex. Ene vet vi faktisk ikke hvilken fil hun tilhører. Det har aldri vært noen, og aldri vært et tema hun snakker om.

Som nevnt pinlig mange ganger er jeg i samme bås som den kanskje uheldige veninnen din(vet ikke hva hun føler), og vil heller ikke ha mennene som dømmer kvinner for å ha hatt mange. Hvem ønsker en partner med et dårlig syn på folk? Det er vel de kvinnene som tenker som dem? 

Vil helst ha en mann som kanskje er litt som meg da, litt rar og sky. Men ikke en som ikke unner andre kjærlighet fordi de har andre vaner og grenser enn det han har, eller forholder seg til hvordan verden er og ikke lærer av å få nytt innblikk i ting. 

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (38 minutter siden):

Som nevnt pinlig mange ganger er jeg i samme bås som den kanskje uheldige veninnen din(vet ikke hva hun føler), og vil heller ikke ha mennene som dømmer kvinner for å ha hatt mange. Hvem ønsker en partner med et dårlig syn på folk? Det er vel de kvinnene som tenker som dem? 

Vil helst ha en mann som kanskje er litt som meg da, litt rar og sky. Men ikke en som ikke unner andre kjærlighet fordi de har andre vaner og grenser enn det han har, eller forholder seg til hvordan verden er og ikke lærer av å få nytt innblikk i ting. 

Er det noen som har sagt at de ikke unner andre kjærlighet fordi de har andre vaner og grenser enn en selv?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosakatt skrev (23 minutter siden):

Som nevnt pinlig mange ganger er jeg i samme bås som den kanskje uheldige veninnen din(vet ikke hva hun føler), og vil heller ikke ha mennene som dømmer kvinner for å ha hatt mange. Hvem ønsker en partner med et dårlig syn på folk? Det er vel de kvinnene som tenker som dem? 

Vil helst ha en mann som kanskje er litt som meg da, litt rar og sky. Men ikke en som ikke unner andre kjærlighet fordi de har andre vaner og grenser enn det han har, eller forholder seg til hvordan verden er og ikke lærer av å få nytt innblikk i ting. 

❤️

Ja vi vil vel alle ha en som er litt som oss selv, og hvor man derfor kan forstå hverandre godt nok. Det er derfor ganske rart at menn som ser ned på kvinner som har hatt mange partnere overhodet tenker at disse kvinnene går glipp av bra menn. Å ha slikt syn er ikke bra menn for slike kvinner, de passer ikke sammen (hvilket er ok, for de fleste passer faktisk ikke sammen), og som både du og jeg påpeker passer ikke engang slike menn for mange av oss som ikke har hatt mange partnere, fordi selve kvinnesynet deres, eller menneskesynet, er det mange kvinner som ikke anser som passende med eget, selv om eget antall partnere ikke er hva som da står som hinder mellom oss. 

Jeg avsluttet kjapt å date menn som viste så mye som antydninger til slikt. En slik mann var jeg sammen med, for ung og uerfaren til å tenke på det som uforenlig med egne holdninger (ikke uforenlig med antall partnere jeg hadde hatt), men det lærte jeg fort at det var. Uforenlige med mine holdninger og verdier.

Slik er det for mange kvinner, uavhengig av antall menn de har vært med (det vet jeg inderlig godt gjennom diskusjoner om ulikt, og at slikt ofte var begrunnelse for å ikke gå videre med å date noen). Likevel vet jeg jo at det finnes kvinner med akkurat samme holdninger som disse mennene, og de må jo så gjerne finne hverandre. Alle må lete etter den de passer sammen med. Det er slik det er det, for alle. 

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

umAxa skrev (3 timer siden):

Se vekk fra voldtekt og kjøp av sex.

Spillereglene er egentlig veldig enkel: For at en mann skal kunne ha sex, så må en kvinne ha lyst til å ha sex med han, om ikke så faller han i en av de ovennevnte kategoriene.  Med andre ord, han kan kun ha så mye sex som han er ettertraktet. Så en mann som ligger mye rundt er ikke desperat, han opplever jo kvinner som står i kø for han 🤷‍♂️ 

Hvis du skal bruke ordet desperat, så beskriver det mye bedre enn mann som prøver hardt, men ikke får det til.

Han peiler seg inn på et lite ...storforlangende sjikt, gjerne gjennom å selge seg inn som en generøs omsorgsperson.  Sjiktet består av fattige kvinner, rusmisbrukende kvinner, svært ressurssvake kvinner og kvinner med tunge psykiatriske diagnoser. Kvinner i de situasjonene kan finne på å involvere seg med en fyr for å få en øl, et vennlig ord, en illusjon av trygghet eller en seng for en natt eller måned. Det er ikke vanskelig, og det motsatte av et kvslitetstegn med en fyr med slike historier i bagasjen. 

Anonymkode: e844a...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs på alderen. Er hun oppe i 20 stk når hun er 18 er det mye. Er det 20 når hun er 40, så anderledes.

Men jeg er nok litt mer dømmende på den biten her. Om en kvinne, eller en mann forsåvidt har vært på 50 + sexpartnere generelt, så tenker jeg automatisk en som sprer beina lett, eller en som kun vil en ting. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (4 timer siden):

Aner du ikke om din man hadde hett noen kjæreste innen deg? Er det virkelige sånn at du tror han kan ha hatt 0 til 200 på CV'n. Skjønner ikke hvordan man klarer å vite så lite om livet til sin ektefelle. Selv har jeg null interesse i min kones CV, men har nok så god anelse. 

Jeg kjenner 2 av eksene til min samboer. En av hennes ungdomskjærester og hennes tidligere samboer igjennom noen år.

Utover de 2 har jeg virkelig ingen anelse på hvor mange seksualpartnere hun har hatt. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre 😅

Anonymkode: 02520...e9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyere, Norsk forskning fra 2023, viser at folk flest bryr seg katta om antall sexpartnere. Ikke overraskende. Det er stort sett avvikere som bryr seg om slikt.

Kanskje mest overraskende, så viser forskning at menn blir bedømt «strengere» en kvinner når det kommer til seksuell historikk.

Menn som bryr seg om seksuell historikk er avvikere.

 

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14747049231165687


https://www.nrk.no/trondelag/seksuell-dobbeltmoral-har-liten-rot-i-virkeligheten-_-forskere-kaller-det-en-myte-1.16395860

Anonymkode: 02520...e9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen som har sagt at de ikke unner andre kjærlighet fordi de har andre vaner og grenser enn en selv?

Anonymkode: e9ce3...cb0

Ja overaskende nok er det en god del folk som dømmer forbi det som er normalt. Krangler ofte med folk på ulike steder av nettet som syns noen burde dø alene fordi de ikke har fast kjereste for øyeblikket eller har slitt med å møte noen, reiser(?), ikke har barn, har barn alene, ikke er gift og diverse. Noen har bare vanskelig for å se andre leve på en måte de ikke kan eller vil, og lar det gå utover dem. 

Du ser jo det her også, dere er uskikket for forhold om dere har hatt mange, og slikt. Leser ikke du de kommentarene? Hvorfor skal dette være en samtale i det hele tatt om ikke det hadde vært et tema hvor noen har kritisert at folk som ligger rundt vil slite? 

Har inntrykk av at de har konservative holdninger. Men det trenger ikke å være tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyere, Norsk forskning fra 2023, viser at folk flest bryr seg katta om antall sexpartnere. Ikke overraskende. Det er stort sett avvikere som bryr seg om slikt.

Kanskje mest overraskende, så viser forskning at menn blir bedømt «strengere» en kvinner når det kommer til seksuell historikk.

Menn som bryr seg om seksuell historikk er avvikere.

 

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14747049231165687


https://www.nrk.no/trondelag/seksuell-dobbeltmoral-har-liten-rot-i-virkeligheten-_-forskere-kaller-det-en-myte-1.16395860

Anonymkode: 02520...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosakatt skrev (21 minutter siden):

Ja overaskende nok er det en god del folk som dømmer forbi det som er normalt. Krangler ofte med folk på ulike steder av nettet som syns noen burde dø alene fordi de ikke har fast kjereste for øyeblikket eller har slitt med å møte noen, reiser(?), ikke har barn, har barn alene, ikke er gift og diverse. Noen har bare vanskelig for å se andre leve på en måte de ikke kan eller vil, og lar det gå utover dem. 

Du ser jo det her også, dere er uskikket for forhold om dere har hatt mange, og slikt. Leser ikke du de kommentarene? Hvorfor skal dette være en samtale i det hele tatt om ikke det hadde vært et tema hvor noen har kritisert at folk som ligger rundt vil slite? 

Har inntrykk av at de har konservative holdninger. Men det trenger ikke å være tilfelle.

Nei, jeg ser det ikke her. Her ser jeg at det fremms en påstand, men ikke noe som bekrefter, eller i det hele tatt støtter den.

Anonymkode: e9ce3...cb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nyere, Norsk forskning fra 2023, viser at folk flest bryr seg katta om antall sexpartnere. Ikke overraskende. Det er stort sett avvikere som bryr seg om slikt.

Kanskje mest overraskende, så viser forskning at menn blir bedømt «strengere» en kvinner når det kommer til seksuell historikk.

Menn som bryr seg om seksuell historikk er avvikere.

 

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14747049231165687


https://www.nrk.no/trondelag/seksuell-dobbeltmoral-har-liten-rot-i-virkeligheten-_-forskere-kaller-det-en-myte-1.16395860

Anonymkode: 02520...e9d

Akkurat hva er det egentlig du tror står i denne NRK-artikkelen?

Anonymkode: e9ce3...cb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg ser det ikke her. Her ser jeg at det fremms en påstand, men ikke noe som bekrefter, eller i det hele tatt støtter den.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Tror ikke alle mennesker går rundt og kun har samtaler ment som en påstand, noen deler sin personlige tanker og meninger også. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosakatt skrev (9 minutter siden):

Tror ikke alle mennesker går rundt og kun har samtaler ment som en påstand, noen deler sin personlige tanker og meninger også. 

Jepp, og da får man frem mye tøv som ikke har rot i virkeligheten. 

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jepp, og da får man frem mye tøv som ikke har rot i virkeligheten. 

Anonymkode: e9ce3...cb0

Folk sine faktiske meninger er virkeligheten. Det er det som avgjør hvilke handlinger de tar???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

❤️

Ja vi vil vel alle ha en som er litt som oss selv, og hvor man derfor kan forstå hverandre godt nok. Det er derfor ganske rart at menn som ser ned på kvinner som har hatt mange partnere overhodet tenker at disse kvinnene går glipp av bra menn. Å ha slikt syn er ikke bra menn for slike kvinner, de passer ikke sammen (hvilket er ok, for de fleste passer faktisk ikke sammen), og som både du og jeg påpeker passer ikke engang slike menn for mange av oss som ikke har hatt mange partnere, fordi selve kvinnesynet deres, eller menneskesynet, er det mange kvinner som ikke anser som passende med eget, selv om eget antall partnere ikke er hva som da står som hinder mellom oss. 

Jeg avsluttet kjapt å date menn som viste så mye som antydninger til slikt. En slik mann var jeg sammen med, for ung og uerfaren til å tenke på det som uforenlig med egne holdninger (ikke uforenlig med antall partnere jeg hadde hatt), men det lærte jeg fort at det var. Uforenlige med mine holdninger og verdier.

Slik er det for mange kvinner, uavhengig av antall menn de har vært med (det vet jeg inderlig godt gjennom diskusjoner om ulikt, og at slikt ofte var begrunnelse for å ikke gå videre med å date noen). Likevel vet jeg jo at det finnes kvinner med akkurat samme holdninger som disse mennene, og de må jo så gjerne finne hverandre. Alle må lete etter den de passer sammen med. Det er slik det er det, for alle. 

De eneste kvinnene som eventuelt kan finnes seg i slike menn, er usikre kvinner, ofte unge. Selv de pleier å ta til vettet. Alle andre som ikke er usikre på seg selv og ikke lar menn oppføre seg dømmesykt over kvinners seksualitet, kaller disse gutta garantert for feminister, eller mannehatere. Men det er bare menn med avvikende atferd som kaller kvinner ludder, hore, felleshøl eller madrass, eller trettenåringer som tøffer seg for hverandre. Ingen andre. Det er og blir avvikende og forstyrrende.

Anonymkode: 060b0...eae

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...